1. #28846
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Simpel hoe gaat het nu met je? Herstel je goed? Moge Allaah je genezen, ameen.

    Appelcake, MamavanM en Invent, waqfa sahla insha Allaah. Spannend hoor, ook als het rommelt. Insha Allaah een voorspoedige bevalling voor jullie allemaal.

    Foxy persoonlijk zou ik een kolf niet als cadeau kiezen, omdat een kolf best persoonlijk is. Wil de moeder een heel goeie omdat ze veel gaat kolven? Of is het iets voor achter de hand? En zo zijn er best nog wel wat punten waar je als moeder naar kijkt en dus best persoonlijke voorkeur een belangrijke rol speelt.

    Even nog update na mijn mk. Ik had kort na de mk een onderzoek bij de gyneacoloog en die vertelde dat mijn baarmoeder nog niet helemaal leeg was en dat ze dacht aan een bloedstolsel of toch misschien wat weefsel. Afgelopen maandag moest ik weer langs voor een echo en toen was alles zoals het hoorde alhamdoelillaah. Ze zag ook een ei blaasje bij 1 van mijn eileiders alhamdoelillaah, dus de hormonen doen ook weer wat ze moeten doen alhamdoelillaah. Ik wist niet dat er zoveel achter een mk zat hoor! Moge Allaah alle vrouwen met kinderwens verblijden met gezond nageslacht, ameen. Niks is vanzelfsprekend.

  2. #28847
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    @ochtendmens ja gaat stukken beter alhamdullilah. Ben natuurlijk wel volledig uitgescheurd dus hechtingen blijven pijnlijk maar alhamdullilah. Ik doe mn ding weer..het huishouden gaat gewoon door en nu ook een kleintje erbij de om de 2 a 3 uur wil drinken. Nu snap ik wat mensen bedoelen als ze zeggen mamas hebben geen tijd om ziek te zijn.

    Hoe gaat het verder met jou op emotioneel vlak? Heb je het een beetje een plekje kunnen geven het verlies van je kindje? Ik zeg altijd je hebt een kindje verloren hoe klein dan ook en hoe pril je ook zwanger mocht zijn. Ik weet dat je een enorm zware tijd achter de rug hebt en je sterk houdt. Ik had het ook na mn mk. Ik schakelde over naar een overlevingsstand. De klap was hard maar ik ging door en zei alhamdullilah. Ik moest net als jij ook een echo laten maken om te kijken of er geen restweefsel meer achter was gebleven en ook bij mij zagen ze een mooi eitje. Dat eitje ligt nu naast mij. in cha allah zal het ook zo bij jou verlopen. Liefs en een dikke knuffel en als je je hart wil luchten kun je mij altijd ff porren hier.

  3. #28848
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Simpel hoe gaat het nu met je? Herstel je goed? Moge Allaah je genezen, ameen.

    Appelcake, MamavanM en Invent, waqfa sahla insha Allaah. Spannend hoor, ook als het rommelt. Insha Allaah een voorspoedige bevalling voor jullie allemaal.

    Foxy persoonlijk zou ik een kolf niet als cadeau kiezen, omdat een kolf best persoonlijk is. Wil de moeder een heel goeie omdat ze veel gaat kolven? Of is het iets voor achter de hand? En zo zijn er best nog wel wat punten waar je als moeder naar kijkt en dus best persoonlijke voorkeur een belangrijke rol speelt.

    Even nog update na mijn mk. Ik had kort na de mk een onderzoek bij de gyneacoloog en die vertelde dat mijn baarmoeder nog niet helemaal leeg was en dat ze dacht aan een bloedstolsel of toch misschien wat weefsel. Afgelopen maandag moest ik weer langs voor een echo en toen was alles zoals het hoorde alhamdoelillaah. Ze zag ook een ei blaasje bij 1 van mijn eileiders alhamdoelillaah, dus de hormonen doen ook weer wat ze moeten doen alhamdoelillaah. Ik wist niet dat er zoveel achter een mk zat hoor! Moge Allaah alle vrouwen met kinderwens verblijden met gezond nageslacht, ameen. Niks is vanzelfsprekend.
    Ghair insa'Allah. Moge Allah je opnieuw verblijden en moge deze miskraam dienen als middel om je zondes weg te wissen.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  4. #28849
    Nora

    Reacties
    2.361
    05-02-2011

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ghair insa'Allah. Moge Allah je opnieuw verblijden en moge deze miskraam dienen als middel om je zondes weg te wissen.
    Hoe is het met jou ThisChick? Ook al eerste echo gehad toch?

    En ochtendmens sterkte en inshallah mag je snel weer zwanger zijn en deze goed voldragen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk

  5. #28850
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Dutch-Moslima Bekijk reactie
    Hoe is het met jou ThisChick? Ook al eerste echo gehad toch?

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk
    -
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #28851
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    @ochtendmens ja gaat stukken beter alhamdullilah. Ben natuurlijk wel volledig uitgescheurd dus hechtingen blijven pijnlijk maar alhamdullilah. Ik doe mn ding weer..het huishouden gaat gewoon door en nu ook een kleintje erbij de om de 2 a 3 uur wil drinken. Nu snap ik wat mensen bedoelen als ze zeggen mamas hebben geen tijd om ziek te zijn.

    Hoe gaat het verder met jou op emotioneel vlak? Heb je het een beetje een plekje kunnen geven het verlies van je kindje? Ik zeg altijd je hebt een kindje verloren hoe klein dan ook en hoe pril je ook zwanger mocht zijn. Ik weet dat je een enorm zware tijd achter de rug hebt en je sterk houdt. Ik had het ook na mn mk. Ik schakelde over naar een overlevingsstand. De klap was hard maar ik ging door en zei alhamdullilah. Ik moest net als jij ook een echo laten maken om te kijken of er geen restweefsel meer achter was gebleven en ook bij mij zagen ze een mooi eitje. Dat eitje ligt nu naast mij. in cha allah zal het ook zo bij jou verlopen. Liefs en een dikke knuffel en als je je hart wil luchten kun je mij altijd ff porren hier.
    Dat eitje ligt nu naast mij Alhamdoelillaah voor alles.

    Moge Allaah je genezing geven, ameen. Wel sterk van jou hoor, dat je alles weer oppakt en het zo rationeel kan bekijken allemaal.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik er emotioneel wel gauw klaar mee was, toen ik die weeen kreeg en ik op het net zoveel las over dat het soms niet altijd op natuurlijke manier goed gaat. Ik had het mentaal zwaarder met de pijn als ik eerlijk ben, en de onduidelijkheid, dat zijn dan de momenten dat je sabr moet hebben.

    Echt lief van jou! Knuffel terug. Moge allaah jouw gezin beschermen en zegenen met liefde en geluk ameen.

  7. #28852
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ghair insa'Allah. Moge Allah je opnieuw verblijden en moge deze miskraam dienen als middel om je zondes weg te wissen.
    Ameen. Moge Allaah jou ook verblijden ameen.

  8. #28853
    Nora

    Reacties
    2.361
    05-02-2011

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    -
    Heftig meid, Ook voor jou inshallah snel weer een zwangerschap die je mag voldragen..
    Geef je zelf even de tijd om deze klap te verwerken. Is niet niks heb het helaas ook mogen meemaken.


    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk

  9. #28854
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ameen. Moge Allaah jou ook verblijden ameen.
    Amien! Hoeveel weken was jij toen het gebeurde?
    Citaat Geplaatst door Dutch-Moslima Bekijk reactie
    Heftig meid, Ook voor jou inshallah snel weer een zwangerschap die je mag voldragen..
    Geef je zelf even de tijd om deze klap te verwerken. Is niet niks heb het helaas ook mogen meemaken.


    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk
    Amien! Ja, wil zo snel mogelijk weer maar mijn man heeft zoiets van chilll.... loopt niet weg. Oh, jij ook al? Schijnt veel voor te komen, bij 1 op de 7 zei de gynaecoloog vandaag.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  10. #28855
    Nora

    Reacties
    2.361
    05-02-2011

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Amien! Hoeveel weken was jij toen het gebeurde?

    Amien! Ja, wil zo snel mogelijk weer maar mijn man heeft zoiets van chilll.... loopt niet weg. Oh, jij ook al? Schijnt veel voor te komen, bij 1 op de 7 zei de gynaecoloog vandaag.
    Ja bij mij nu 12 jaar geleden. Tussen de oudste en de middelste in zeg maar. Vergeten doe je nooit maar je geeft het wel een plek.
    Ik zou rustig aan doen laat je lichaam eerst even goed helen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk

  11. #28856
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    thisChick ik heb je citaat gemist, maar lijkt op slecht nieuws? Excuses mocht het niet zo zijn en anders veel sterkte met verwerking en moge Allah je een voldragen zwangerschap geven.

  12. #28857
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Ik had vandaag een controle. De baby was alhamdoelillah wat dieper ingedaald, maar ze verwacht niet dat ik gauw beval. De buik voelt nog zacht en iets met vruchtwater. Ik dacht oke laat het lekker zn tijd nemen, dan kan ik ook nog een beetje ontspannen en slapen.
    Verder was ik de hele dag op zoek naar frambozenbladthee. Nergens te vinden, moet het maar weer bestellen denk ik.

    Hoe gaat het hier met iedereen? Nog iemand bevallen?

  13. #28858
    MVC Lid

    Reacties
    32
    31-03-2016

    Hier ook eindelijk zwanger.. weet het sinds gister
    Na jaren proberen opeens spontaan

  14. #28859
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Bekeerling2016 Bekijk reactie
    Hier ook eindelijk zwanger.. weet het sinds gister
    Na jaren proberen opeens spontaan
    MAshallah, alf mabroek. Moge Allah je een voldragen zwangerschap geven en een gezond vroom kindje.

  15. #28860
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Heb gisterenavond zelfs kind naar oma gebracht omdat ik vanaf 14u weeen had om de 10 min zoiets.
    Werden intenser en iets meer op elkaar dus dacht alvast kind weg dan kan ik zo gaan puffen. Maar tegen 20u nam het af en daarna weg.. Ik ben zo teleurgesteld rabi smehli. Maar vond het zo moeilijk afscheid nemen van kind en had me zo op ingesteld..harde pijnlijke buik en heupen. En nu zit ik weer te wachten en er gebeurd weer he-le-maal niks. Hamdulilah.