1. #27826
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Salaam wa alaikum dames alles goed met jullie??

    Heb een vraag aan dames met een koperspiraal. Heb het nu si eind aug tijdens mn menstruatie laten plaatsen. Maar nu si een weekje heb ik steeds lichte menstruatiekrampen en raar bloedverlies ene keer lichtroze en dan weer donkerbruin en dan weer rood net als mn menstruatie. Mijn menstrustie zou ook pas eind van de maand moeten komen. Mijn lichaam moet denk ik gewoon wennen eraan. Heeft iemand dit ook gehad??
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  2. #27827
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Daarom durf ik.dus geen spiraal...
    Bij mensen in m'n omgeving hoor ik ook dat ze soms maanden niet ongesteld worden of juist heel hevig.
    Dan weer weinig dan weer niks.
    Lijkt me moeilijk zo de onzekerheid

  3. #27828
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Box zou ik doen als je er ruimte voor hebt.
    Proppen is ook niks.
    En als je nog n peuter hebt ivm veiligheid die kan dan niet zo snel bij de baby.

    Praline ik heb ze zien liggen die dienbladen met glas.. wit mint en roze maar heb 'm niet gehaald. Ga gewoon m'n etagere gebruiken.
    Ik zag wel wat anders dat was een houten vierkante dienblad zo hoom opstaande randen. Met een glasplaat en zo ornament decor eronder. Ik dacht is Supper tof om je beraad en glazen in te doen.
    Maar kon wel janken want alleen de zwarte waren er nog en ik wou wit.. dus ga next week ff andere action bezoeken..

    Ik wil dus altijd in m'n kraamperiode alles nieuw zo gek. ...

    Nee ik heb m alleen gekocht om de koekjes op te leggen voor mn tante wanneer ze bevallen is. Is wel leuk om dan mee te nemen.
    Thuis voor ons zelf nog ff kijken. Misschien de gewone zilver/goud koekjes schalen..
    Happiness is an inside job


  4. #27829
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Kunnen jullie ook niet meer zo veel eten? Hoef maar een beetje op en alles word naar boven gedrukt.
    Ga af n toe echt nog met honger naar bed. Nog ff laatste loodjes
    Happiness is an inside job


  5. #27830
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Kunnen jullie ook niet meer zo veel eten? Hoef maar een beetje op en alles word naar boven gedrukt.
    Ga af n toe echt nog met honger naar bed. Nog ff laatste loodjes
    Ik had dat bij mijn zoontje en is wel vervelend. Ik moest dan midden in de nacht nog een ontbijtkoekje of zo eten, anders kon ik niet doorslapen.

  6. #27831
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Bintu en praline geven jullie nog borstvoeding? Ook nog nachtvoedingen?

    Mijn zoontje komt in de nacht soms elk uur! Ik ga dit zo niet lang volhouden hoor, hoe doen jullie het?

  7. #27832
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Salaam wa alaikum dames alles goed met jullie??

    Heb een vraag aan dames met een koperspiraal. Heb het nu si eind aug tijdens mn menstruatie laten plaatsen. Maar nu si een weekje heb ik steeds lichte menstruatiekrampen en raar bloedverlies ene keer lichtroze en dan weer donkerbruin en dan weer rood net als mn menstruatie. Mijn menstrustie zou ook pas eind van de maand moeten komen. Mijn lichaam moet denk ik gewoon wennen eraan. Heeft iemand dit ook gehad??
    Ik heb drie keer de koperspiraal gehad. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik geen last had van de klachten die jij noemde in je reactie. Wel had ik nare dingen gelezen over dit spiraaltje dat het invloed zou hebben op lichaam en geest.
    Maar Allahu a3lam. Bekijk het rustigaan, heb je last van stress?

  8. #27833
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Salamaleikoem dames,

    Hoe is het hier? In challah gaat het goed met iedereen

    Ik wil de dames die pas bevallen zijn van harte feliciteren en een voorspoedig herstel toewensen.
    En de dames die bijna gaan bevallen, wens ik een makkelijke, ontspannen bevalling toe.
    En de nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd en in chllah een voldragen gezonde zwangerschap.
    En de lezers die de kriebels hebben, in challah een snelle gezonde zwangerschap.


    Ik ben op dit moment flink verkouden en lig al bijna 3 dagen slap in bed. Ik heb mezelf vandaag gedwongen uit bed te komen, want ik was het echt zat.

    Tijd gaat zo snel!

  9. #27834
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Bintu en praline geven jullie nog borstvoeding? Ook nog nachtvoedingen?

    Mijn zoontje komt in de nacht soms elk uur! Ik ga dit zo niet lang volhouden hoor, hoe doen jullie het?
    Hoe oud is je zoontje? Ik heb twee keer tot over de anderhalf jaar alhamdoelillah gegeven en soms zaten er nachtvoedingen bij. Ik moet erbij zeggen ik werkte niet, dus dat zal bij jou misschien ook meespelen. Maar ik had wel de behoefte om ze tegemoet te komen aan hun vraag, vooral voor de verbondenheid en liefde als ze dat nodig hadden. Het is een beetje lastig je moet het vooral op gevoel doen als moeder.

    Maar je vraag hoe vol te houden? Ik denk door eraan toe te geven en te denken aan de voordelen. Hoe meer weerstand hoe lastiger het wordt.

  10. #27835
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Praliné daar is die schaal zeker leuk voor!
    Hierzo kan ik ook bijna niks meer eten heeel klein beetje om vervolgens weer honger te krijgen idd.


    Mamavanm allah I zyibek chifae inchallah en amin inchallah krijgt een ieder wat haat hart begeert...

  11. #27836
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Hoe oud is je zoontje? Ik heb twee keer tot over de anderhalf jaar alhamdoelillah gegeven en soms zaten er nachtvoedingen bij. Ik moet erbij zeggen ik werkte niet, dus dat zal bij jou misschien ook meespelen. Maar ik had wel de behoefte om ze tegemoet te komen aan hun vraag, vooral voor de verbondenheid en liefde als ze dat nodig hadden. Het is een beetje lastig je moet het vooral op gevoel doen als moeder.

    Maar je vraag hoe vol te houden? Ik denk door eraan toe te geven en te denken aan de voordelen. Hoe meer weerstand hoe lastiger het wordt.
    Ik doe het precies zoals jij doet. Ook omwille van mijn zoontje zet ik het door, maar overdag kan ik dan zo weinig aan en kan ik nauwelijks leuke dingen met hem doen. Ik werk trouwens ook niet, maar ja na bijna 15 maanden borstvoeding ben je wel heel wat energie kwijt haha.

    Allaahi chafiek ameen.

  12. #27837
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Ameen dames

    Praline, leukk etentje en mooi buikje mashallah. Hoe ver ben jij nu? Ik gok 39?

    Je zutl zeker ook steeds de vraag krijgen of al het al zover is haha. Een vriendin van mij geeft altijd een datum die 2/3 weken is over de tijd om niet gek te worden van de msnen. Sommigen bellen elke dag of ze al iets voelt

  13. #27838
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik had dat bij mijn zoontje en is wel vervelend. Ik moest dan midden in de nacht nog een ontbijtkoekje of zo eten, anders kon ik niet doorslapen.
    Ja ik kom ook regelmatig naar beneden om nog iets makkelijks te eten. Maar dat gevoel van alsof je te veel op hebt s zooo niet fijn dat wil ik nooit meer meemaken
    Happiness is an inside job


  14. #27839
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Ameen dames

    Praline, leukk etentje en mooi buikje mashallah. Hoe ver ben jij nu? Ik gok 39?

    Je zutl zeker ook steeds de vraag krijgen of al het al zover is haha. Een vriendin van mij geeft altijd een datum die 2/3 weken is over de tijd om niet gek te worden van de msnen. Sommigen bellen elke dag of ze al iets voelt

    Morgen 38 weken. Dankjewel xx

    Nee juist eigenlijk niet. Ik kom denk k altijd mensen tegen die een nog grotere buik hadden op t laatst..

    Mn buiken groeien op het laatst wel het hardst. Heel lang zie je haast niets en dan ineens boem

    En jij bent hoe ver?
    Happiness is an inside job


  15. #27840
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Bintu en praline geven jullie nog borstvoeding? Ook nog nachtvoedingen?

    Mijn zoontje komt in de nacht soms elk uur! Ik ga dit zo niet lang volhouden hoor, hoe doen jullie het?
    Ben nu wel echt gestopt.
    Ik heb steeds flesje water erbij wat ik hem geef.
    Mn man geeft altijd melk. Ik weet niet wat goed is.
    Melk nu al afbouwen s nachts of hebben ze het nodig? Hii word soms 1 of 2x wakker
    Happiness is an inside job