1. #27226
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Allaahuma ameen! Ja echt super speciaal. Ik begin mij langzaamaan ook weer wat beter en actiever te voelen. En morgen begint school weer YESSS!! We zijn er allemaal weer echt aan toe.



    Ja wanneer je het echt kon timen. Ik heb ook 3 dagen voorweeën gehad, en de dag van de bevalling zelf ook echt de hele dag onregelmatige voorweeën gemiddeld om de 10 minuten. Maar toen mijn vliezen eenmaal braken ging het echt super hard. Het ziekenhuis heeft ook opgeschreven 1 uur en 15 minuten bij duur. En volledige ontsluiting bij binnenkomst. Hou mijn hart vast deze keer haha. Ben benieuwd of ik het ziekenhuis haal...
    Ow ja dat is snel gegaan dan! Maar niet je 1ste bevalling bedoel je toch? Haha je moet nu echt oppassen en meteen bellen als je nog in het ziekenhuis wilt bevallen. Gelijk alsje wat voelt eigenlijk haha.
    En de andere kids hoe ga je dat plannen?
    Happiness is an inside job


  2. #27227
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ow ja dat is snel gegaan dan! Maar niet je 1ste bevalling bedoel je toch? Haha je moet nu echt oppassen en meteen bellen als je nog in het ziekenhuis wilt bevallen. Gelijk alsje wat voelt eigenlijk haha.
    Mn weeen kwamen echt pas met regelmaat en deden zeer half uur voordat vk thuis kwam checken. Had er toen bijna willen bellen, maar dacht ze komt toch zo en gaat sowieso denken wat stelt die zich aan haha. Maar ik zat toen al op 8cm ontsluiten. Denk ook zoiets 4 a 5 uurtjes in totaal.
    Happiness is an inside job


  3. #27228
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Ik reken vanaf de eerste wee eigenlijk, dan is het 6/7 uurtjes. Vanaf dat het regelmatig werd 3,5 u ong (dit bij de 2e dus eerste wat langer)

  4. #27229
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ow ja dat is snel gegaan dan! Maar niet je 1ste bevalling bedoel je toch? Haha je moet nu echt oppassen en meteen bellen als je nog in het ziekenhuis wilt bevallen. Gelijk alsje wat voelt eigenlijk haha.
    En de andere kids hoe ga je dat plannen?
    Ja dat was mijn eerste vaginale bevalling. De eerste 2 zijn via een keizersnee geboren. Dus was alsof het mijn eerste kindje was zegmaar. Ze waren ook erg verbaasd haha.

  5. #27230
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Mamavanm! Feliciteer mij ook!! Ik ben die zwangerschap nu ook al ruim 7 kilo aangekomen..intussen vast wel 8 a 9 kilo. Schrok me ook dood want ben nu net 28 weken, 7 maanden, maar vorige x-en was ik in totaal 11 kilo aangekomen. Dus gaat de goede kant op

    Ja bevalling vind ik eigenlijk niet zo spannend. Nou ja, als alles goed verloopt dan. Maar ik voel nu nog wen randje dat zeer doet van de vorige hechtingen..benieuwd hoe dat zal zijn met/na de bevalling.
    Gefeliciteerd

    Ojee hechtingen was ik helemaal vergeten....van drie bevallingen. Nu ben ik echt bang

  6. #27231
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ben echt benieuwd naar welke manier/houding dit keer wil bevallen.
    Bij mn zoontje wou ik alleen maar staan ook de weeën staand opgevangen alleen tijdens het persen gebruik gemaakt van het bed.. Kon echt niet liggen, maar moest wel liggend persen. Zoontje kreeg het benauwd.


    Dames wegen doe ik niet meer haha alleen bij vk. Bij mn zoontje wel bijna elke dag gewogen, maar nu lekker genieten! Kilos gaan er heus wel hierna vanaf
    Ik wilde juist alleen maar liggen. Elke keer als ik opstond om naar het toilet te gaan voelde ik datme ze heftiger werden.

  7. #27232
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ik had de hele tijd rugweeen die naar mijn bovenbenen trokken. Kon ook niet staan of naar het toilet, ik moest van de verloskundige zodat de zwaartekracht zou helpen. Was een hel dat staan. Zelfs op de knieën kon ik haast niet.

  8. #27233
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ben echt benieuwd naar welke manier/houding dit keer wil bevallen.
    Bij mn zoontje wou ik alleen maar staan ook de weeën staand opgevangen alleen tijdens het persen gebruik gemaakt van het bed.. Kon echt niet liggen, maar moest wel liggend persen. Zoontje kreeg het benauwd.


    Dames wegen doe ik niet meer haha alleen bij vk. Bij mn zoontje wel bijna elke dag gewogen, maar nu lekker genieten! Kilos gaan er heus wel hierna vanaf
    Serieus? Ik kon niet eens meer staan haha.
    Bij elke wee kroop in elkaar.. Ik kon alleen nog maar liggen, zelfs zitten ging bij mij niet meer

  9. #27234
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Ja volgens mij kun je bij rugweeen moeilijk staand opvangen.
    Ik vond het beste op mijn zij met stevige mannenvuisten op mijn onderrug/bekken en warme kruik.

  10. #27235
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    haha zo apart voor mij was liggen of zitten juist een hel.
    Ze kwam met rolstoel aan toen we ziekenhuis in kwamen, heb er niet eens geprobeerd in te zitten. Weet als die wee weer kwam dat ik ging staan
    Happiness is an inside job


  11. #27236
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    subhanallah, zo zie je maar, elk lichaam werkt anders walillahi lhamd.
    Trouwens dames ik las iets over navelstreng laten uitkloppen voor het knippen, gaan jullie dat ook vragen? Ik heb een en ander over gelezen. Nooit gevraagd en geen idee hoe het bij mij is gedaan. Heb het idee dat het snel doorgeknipt werd. Tja zkh bevalling.

  12. #27237
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Respect hoor dames!! Ik had uiteindelijk de ruggenprik genomen na 8 uurtjes weeen te hebben opgevangen. Ik ben daarna nog 6 uur later bevallen en voelde al die uren helemaal niks. Ik vind het echt knap dat jullie het volhouden.

  13. #27238
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Nou aruitgirl 8 uurtjes weeen is niet niks.

    Mijn bevallingen duurden 10, 8 en 6 op volgorde en dit na het breken van de vliezen. De derde gingen de vliezen vanzelf breken.

  14. #27239
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    K moest bij mn eerste liggen was vreselijk bij mn 2de bleef ik staan tot ik moest persen


    Wat gebruiken de mamas als anticonteptie?
    En wat willen de mamas to be gebruiken?
    Ik ben er ng steeds niet over uit mn meisje is 4 maandjes

  15. #27240
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Vanaf 8cm kon ik de pijn niet meer verdragen. Wat een sterke pijn Subhana Allah!! Snap wel dat mensen dan ruggenprik nemen.
    De gyn vroeg nog of ik de ruggenprik wou. Maar ik zat toen op 4cm en kon het nog aan. Dus weigerde het..

    . Ik heb staan geprobeerd. Op die skippybal zitten. Liggen. Uiteindelijk heb ik ze gewoon liggend moeten opvangen.

    Maar Alhamdulillaah ben wel trots op mezelf!

    Toen de verpleegkundige bij mij kwam had ik menstruatie krampen. Ik bleek 2 cm ontsluiting te hebben.
    Mijn man en ik waren om 22:30 in het zkh. Moest daar aan de ctg scan! .

    23:30 3cm ontsluiting.
    02:30 hebben ze vliezen geprikt
    06.01 prinsje geboren
    Trotse mama ♡♡