1. #26866
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Dames hebben of hadden jullie ook last van hartkloppingen tijdens de zwangerschap en dan vooral na het eten?

  2. #26867
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Dames hebben of hadden jullie ook last van hartkloppingen tijdens de zwangerschap en dan vooral na het eten?
    Had ik ook zeker last van. Schijnt normaal te zijn.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #26868
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Salaaam dames hoe gaat het hier met de zwangeren?
    Hier alhamdulilah vergeet gewoon soms dat ik zwanger ben.... heb deze zwangerschap wel erg veel zin in frisse dingen. Citroen ma3dnous augurken salades etc Hihi dingen die ik voorheen heel weinig at


    Hubby jouw kindjes zijn ma sh allah poppetjes allebei schatjes en de kleinste is echt haar mama allahuma barek!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #26869
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Mashallah hubby, super schattig zo'n klein ding bij de geboorte. Ik ben ingeleid omdat hij zo hard groeide. En ze hadden dus gelijk. Alleen dachten ze toen heel sterk aan suiker bij mij, maar konden het nooit vaststellen: mijn waardes waren keer op keer keurig. Maar hij blijft lang en op gewicht, dus is echt gewoon zijn bouw. Maar maat 50 heeft hij nog lang aangekund hoor. Op een gegeven moment moest ik de voetjes van die pakjes doorknippen omdat ze alleen in de lengte te klein waren.

  5. #26870
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Zijn vader (mijn man) schijnt ook met 5 kilo of bijna 5 kilo te zijn geboren en is nu ook 1.85 ofzo. En zoon lijkt echt 2 druppels papa. Blijkbaar ook in bouw.

  6. #26871
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Mamavanm, af en toe last van maar niet echt. Wel al maanden laat van benauwd zijn. Maar toen had ik niet eens een grote buik. Weet niet waar dat vandaan komt.

  7. #26872
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Ik heb me bij andere zwangerschappen toen veel laten inlezen over kinderen en ggd. En wa tmij opgevallen is dat ggd's grote verschillen hebben onderling. soms lees je rare dingen tot aan opleggen toe. En soms lees je dat de ggd, je veel meer over laat aan je gevoel als moeder. Dat laataste heb ik vooral meegemaakt en ik kom uit een grote stad. Ik denk dat dit ook meespeelt.

    ggd's die moeilijk doen over voeding en gewicht heb ik altijd raar gevonden. Ik gun ze een kans om in te grijpen. En dat is bij moeders die hun kinderen kunstmelk geven en ermee volproppen, zodat het kind er lekker groot en dik van uitziet. Dan krijgt mama complimentjes. Dit is ziek, maar helaas wel genoeg voorbeelden van gezien.
    Dat is echt ziek maar helaas zie ik dat ook. Een gezond en fit kind is belangrijker dan een kind die zogenaamd gezond eruit ziet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #26873
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door Everly Bekijk reactie
    Dankjewel dames die gereageerd hebben.
    Hier is het ook hetzelfde. Ze at eerst ook 2 sneetjes brood en is nu maar 1 geworden. Dus geef in de middag weer brood. Ze begint nu weer iets meer te eten hamdoelilah.

    Nog een vraagje dames? Iemand ergens leuke manden gezien liefst wit of licht roze om te vullen en weg te geven. En geen babydump of prenatal. Dat is iets te ver nog.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Hebben je action/blokker/big bazaar/ xenos geprobeerd? Grote kans dat je hier wel slaagt en anders inderdaad de grotere winkels. En online bestellen bij prenatal?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #26874
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Salaaam dames hoe gaat het hier met de zwangeren?
    Hier alhamdulilah vergeet gewoon soms dat ik zwanger ben.... heb deze zwangerschap wel erg veel zin in frisse dingen. Citroen ma3dnous augurken salades etc Hihi dingen die ik voorheen heel weinig at


    Hubby jouw kindjes zijn ma sh allah poppetjes allebei schatjes en de kleinste is echt haar mama allahuma barek!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Ze zeggen wel eens dat trek in zure eten zwanger van een meisje?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #26875
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    [IMG]https://uploads.tapatalk-cdn
    Mn popje


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  11. #26876
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Ze zeggen wel eens dat trek in zure eten zwanger van een meisje?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Haha geen idee ik ben bijna 7 weken nog zo ontzettend pril.. ik zelf heb het gevoel dat het een jongetje is maar allah ou a3lam als het maar een voldragen zwangerschap wordt in sh allah en gezond...
    Maar moet zeggen heb ook al een jongensnaam in gedachte [emoji23][emoji23][emoji23]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #26877
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Haha geen idee ik ben bijna 7 weken nog zo ontzettend pril.. ik zelf heb het gevoel dat het een jongetje is maar allah ou a3lam als het maar een voldragen zwangerschap wordt in sh allah en gezond...
    Maar moet zeggen heb ook al een jongensnaam in gedachte [emoji23][emoji23][emoji23]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Inchallah wordt het ook een voldragen zwangerschap


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #26878
    MVC Lid

    Reacties
    488
    06-10-2015

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Hebben je action/blokker/big bazaar/ xenos geprobeerd? Grote kans dat je hier wel slaagt en anders inderdaad de grotere winkels. En online bestellen bij prenatal?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Ja ben al die winkels afgeweest en ook zeeman en wibra. Enige mandjes die ik kan vinden zijn die van plastic maar die wil ik niet. Ga even online kijken. Dankjewel meid.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #26879
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Wauw hubby wat een bos haar Allaahuma bareek!! Prachtiggg. Mijn kinderen waren allemaal zo goed als kaal. Het begint hier pas echt te groeien groeien met ruim 1 jaar haha.

  15. #26880
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Dames met peuters of bijna peuters ze hebben weer een fout bij leenbakker. Typ de naam in vh bed en dan zie je verschillende designs vd tent. Peuterbed incl matras en tentje voor 24 euro

    Had 1 jaar geleden voor jalil ook al door een fout een bed besteld via leenbakker ook voor 30 toen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk