1. #26701
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LaiiLaa Bekijk reactie
    Als mijn zoontje iets niet meer hoeft zoals zijn fles, speelgoed enzo dan gooit hij het gewoon van zich af. Hoe kan ik dit afleren?
    Haha mijn zoontje ook. Vind het soms echt vervelend. Weer fles oprapen.
    Ik spreek mijn zoontje er altijd op aan. En steeds gewoon herhalen dat hij het aan mij moet geven of op tafel moet neerleggen. Heeft gewoon ff tijd nodig om het te leren.
    Trotse mama ♡♡

  2. #26702
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LaiiLaa Bekijk reactie
    Hoe oud is je zoontje nu?
    Als ik iets afpak dan probeert hij het meestal weer te pakken en anders gaat hij huilen
    26ste 14 maanden. Jouw zoontje ook zoiets toxh?
    Ja ook dat heel herkenbaar er alles aan doen om het te pakken. Ze worden steeds moeilijker haha.
    Hier begon het al heel vroeg dat eigen willetje
    Happiness is an inside job


  3. #26703
    MVC Premium

    Reacties
    7.228
    10-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Wacht maar tot ze 2 worden

  4. #26704
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door LaiiLaa Bekijk reactie
    Als mijn zoontje iets niet meer hoeft zoals zijn fles, speelgoed enzo dan gooit hij het gewoon van zich af. Hoe kan ik dit afleren?
    Herhalen herhalen herhalen. Steeds uitleggen dag hij het op de tafel moet leggen. Of aan jou moet geven. En als hij het dan goed doet ook echt super trots op hem worden. Kinderen houden ervan als ze je trots maken.

  5. #26705
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door _GoldenQueen_ Bekijk reactie
    Wacht maar tot ze 2 worden

  6. #26706
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    26ste 14 maanden. Jouw zoontje ook zoiets toxh?
    Ja ook dat heel herkenbaar er alles aan doen om het te pakken. Ze worden steeds moeilijker haha.
    Hier begon het al heel vroeg dat eigen willetje
    Ja hier ook haha. Mijn zoontje word de 28e 13 maanden

  7. #26707
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013



    Ik vind deze wagen wel heel stoer !!! En de quinny moodd black is ook super tof[emoji87]

    Weten de dames hier al wat voor wagen ze willen... maar eigenlijk ben ik ook niet van plan om zoveel geld neer te leggen voor een wagen.... beetje dubbel...allemaal.

    Hoe denken jullie daar over dames... ik weet van mijzelf sh allah na deze wil ik geen kinderen meer ik ben heel dankbaar alhamdulilah dat ik weer zwanger ben alhamdulilah maar na deze is het ook alhamdulilah genoeg. Dus ik zou de wagen niet nog voor een ander kindje kunnen gebruiken


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #26708
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door _GoldenQueen_ Bekijk reactie
    Wacht maar tot ze 2 worden

    So true .... dan pas wordt je goed op je geduld getest


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #26709
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Wie van jullie heeft hier de reiswieg gekocht en amper gebruikt


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #26710
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Ik ben twee en ik zeg NEE. Pfff hier bijna 3 en lijkt het alleen naar zwaarder te worden elke keer weer een gevecht. Maar ik blijf consequent en nee is ook echt nee. Al schreeuw je alles bij elkaar. En geloof me hij doet dat ook echt heel hard. Ik vind het alleen vervelend als mensen gaan kijken als of ze zelf nooit kinderen hebben gehad. Wanneer ik kindloos aan het winkelen of boodschappen aan het doen ben en ik zie een kind schreeuwen kijk ik ook niet want ik weet hoe vervelend het is en hoe machteloos je als moeder soms bent in zulke situaties


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #26711
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie


    Ik vind deze wagen wel heel stoer !!! En de quinny moodd black is ook super tof[emoji87]

    Weten de dames hier al wat voor wagen ze willen... maar eigenlijk ben ik ook niet van plan om zoveel geld neer te leggen voor een wagen.... beetje dubbel...allemaal.

    Hoe denken jullie daar over dames... ik weet van mijzelf sh allah na deze wil ik geen kinderen meer ik ben heel dankbaar alhamdulilah dat ik weer zwanger ben alhamdulilah maar na deze is het ook alhamdulilah genoeg. Dus ik zou de wagen niet nog voor een ander kindje kunnen gebruiken


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik heb nog nooit een nieuwe wagen gekocht. Altijd 2e hands. Mijn duurste was 300 ongeveer voor een goede duowagen. Heb hem 2 maanden terug verkocht... SubhaanAllaah ik had zo'n gevoel van twijfel. Misschien dat ik hem nog nodig zou hebben? Nu baal ik er wel een klein beetje van. Maar ik heb hem voor 275 weer kunnen verkopen. Dus 25 euro "verlies". Toch een jaar intensief en met veel vreugde gebruikt alhamdulilaah. Ik ga binnenkort weer marktplaats afspeuren voor een duowagen. Ben er nog niet over uit welke.

  12. #26712
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Met mn zoontje eigenlijk nooit zulke taferelen gehad hij was zo rustig en tevreden altijd. Layla is nu ook 2 deze maand, die is wel pittig maar vind de eerste 2 a 2,5 jaar het zwaarst. Daar ben ik bijna overheen jeej

  13. #26713
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Ik heb nog nooit een nieuwe wagen gekocht. Altijd 2e hands. Mijn duurste was 300 ongeveer voor een goede duowagen. Heb hem 2 maanden terug verkocht... SubhaanAllaah ik had zo'n gevoel van twijfel. Misschien dat ik hem nog nodig zou hebben? Nu baal ik er wel een klein beetje van. Maar ik heb hem voor 275 weer kunnen verkopen. Dus 25 euro "verlies". Toch een jaar intensief en met veel vreugde gebruikt alhamdulilaah. Ik ga binnenkort weer marktplaats afspeuren voor een duowagen. Ben er nog niet over uit welke.
    Ahw jammer dat je hem verkocht hebt dat is echt zonde mijn vorige wagen was ook een 2e hands wagen van 250 euro een maxi cosi mura maar ik haatte dat ding zo erg vandaar dat ik afgeknapt ben maar ik wil toch wel beetje kwaliteit. Ik ben nu ook op marktplaats aan het kijken heb wel een aantal mooie gezien ....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #26714
    MVC Premium

    Reacties
    7.228
    10-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Ik ben twee en ik zeg NEE. Pfff hier bijna 3 en lijkt het alleen naar zwaarder te worden elke keer weer een gevecht. Maar ik blijf consequent en nee is ook echt nee. Al schreeuw je alles bij elkaar. En geloof me hij doet dat ook echt heel hard. Ik vind het alleen vervelend als mensen gaan kijken als of ze zelf nooit kinderen hebben gehad. Wanneer ik kindloos aan het winkelen of boodschappen aan het doen ben en ik zie een kind schreeuwen kijk ik ook niet want ik weet hoe vervelend het is en hoe machteloos je als moeder soms bent in zulke situaties


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    pff zooo herkenbaar!! Thuis laat ik m ook gewoon schreeuwen, maar buiten wil ik hem gewoon zo snel mogelijk stil hebben. Kan ook exhr niet tegen die blikken .

  15. #26715
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb al hamdulillaah echt een lief kind. Ook echt heel tevreden. Alles is goed zolang hij optijd eet en of eten krijgt Haha. Hij is dol op eten. 14 maanden. 83 cm en weegt bijna 13 kilo. Tbarkallah.

    Als ik hem buiten laat lopen, en hij ziet kinderen .. dan loopt ie naar ze toe en gaat ze knuffelen en kusjes geven Haha. Maar hij kiest altijd heel goed de meisjes uit haha.
    Trotse mama ♡♡