1. #26686
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Dames een tip
    Kruidvat heeft nu op alle textiel en kleding 75 procent kassakorting.
    Ik heb veel kunnen scoren van bambino en tiamo

  2. #26687
    Salafiyyah

    Reacties
    6.909
    10-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Dames die KV icm BV geven weet dat dit niet bevoordelijk is voor je productie. Als je niet wil stoppen met BV dan word dit afgeraden. Doordat de baby verzadigt is van de kv, komt hij minder vaak vragen om bv waardoor de hersenen van de moeder weer geen seintje krijgen om bv te maken.

    Dus aan de mamma's die graag bv willen blijven geven adviseer ik om geen kv bij te geven.

    In mijn verlof deed ik alleen BV, sinds 1 week werk ik weer.
    Hij krijgt ook soms KV maar ik kolf op werk, kolf net zo vaak als hij zeg maar BV zou krijgen.
    Mijn productie is zo niet verminderd =)


    -Da'wah as-Salafiyyah-
    -Single mom of 3 boys M., A.B., & N.
    Fa inna ma'al usri yusra-


  3. #26688
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Bent_Bni_Ammart Bekijk reactie

    In mijn verlof deed ik alleen BV, sinds 1 week werk ik weer.
    Hij krijgt ook soms KV maar ik kolf op werk, kolf net zo vaak als hij zeg maar BV zou krijgen.
    Mijn productie is zo niet verminderd =)
    Dat snap ik. Doordat je kolft Allaahuma bareek. Doelde meer op flesjes kv geven naast de live bv. En dan niet kolven.

  4. #26689
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door aruitgirl19 Bekijk reactie
    In sha Allah ik hoop het. Ik maak mij al snel druk.

    Hij brabbelde vanaf 1 jaar heel veel en zoals ik zei was hij echt laat met alles, maar vanaf anderhalfjaar ging het ineens in 1 keer snel. Hij begon met woordjes en daarna korte zinnetjes. Maar wij hebben ook heel vroeg zijn speentje overdag afgeleerd, zodat hij kon oefenen met klanken. Veel praten en herhalen helpt ook weleens.
    Nee moet je echt niet doen meid. Lmektab. Je kan er zelf niks aan doen. Laat het gewoon op je afkomen. Je hebt nog paar weken dus in die tijd in sha Allah dat ze gaat draaien. Het kan in een keer gaan.


    Ja mijn zoontje is verslaafd aan zijn speen. Ik merk ook als ik zijn speen niet geef dat hij echt meer begint te brabbelen en woordjes te zeggen zoals die , deze , dag , mama ,papa.. maar het komt wel goed want hij neemt echt veel dingen van ons over en onthoud echt heel goed en begrijpt ma sha Allah veel.

    Ik heb een speelgoed bak hier beneden. Ik zei tegen hem Adam ga eens de bal bakken dan gaan we voetballen. Gaat ie naar de speelgoed bak lopen en haalt uit al die speelgoed een bal eruit Haha. En ook als hij tekenfilms kijkt en er wordt gezegd dag dag dan gaat hij zwaaien . Of doet ze na met handjes klappen. Ben wel erg trots Alhamdulillaah!! Vind wel dat hij zich erg goed ontwikkelt.

    Allahouma baarik voor alle kindjes love .
    Trotse mama ♡♡

  5. #26690
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Hebben jullie kindjes ook een lievelings knuffel? Mijn zoontje wilt niet slapen zonder zijn konijntje

  6. #26691
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Bedankt voor alle reacties dames. Ik zie veel overeenkomsten. Inshallah gaan ze allemaal snel praten. Hier iig zal het veel frustratie weghalen. Zowel bij hem als bij mij. Zoooo lastig om te weten wat ze willen als ze het niet kunnen vertellen.

  7. #26692
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Hallootjes hoe gaat het hier met de dames?

    Mn zoontje zit echt nu al in een nee fase. Wanneer ik iets afpak of hem even in zn bedje zet gooit hij zichzelf achterover (Hij weet wel waar dit te doen dat het geen pijn doet) en hij doet echt slaan ook. Ook met dingen gooien als hij boos is. Herkenbaar? Ik herken wel mn karakter trekjes van toen ik klein was, maar hij kan ook heel lief zijn hoor, aĺleen hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
    Happiness is an inside job


  8. #26693
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Vanaf dat mn zoontje 1 werd wou hij ook ineens zn speentje niet meer uit zich zelf.
    Dacht echt hoe ga ik hem dat nog afleren, maar helemaal niet nodig geweest
    Happiness is an inside job


  9. #26694
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Hallootjes hoe gaat het hier met de dames?

    Mn zoontje zit echt nu al in een nee fase. Wanneer ik iets afpak of hem even in zn bedje zet gooit hij zichzelf achterover (Hij weet wel waar dit te doen dat het geen pijn doet) en hij doet echt slaan ook. Ook met dingen gooien als hij boos is. Herkenbaar? Ik herken wel mn karakter trekjes van toen ik klein was, maar hij kan ook heel lief zijn hoor, aĺleen hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
    Gewoon negeren. Vooral niet zijn zin geven als hij zich achterover gooit. Als hij slaat zou ik wel streng zeggen Nee! Slaan mag niet! Zo ook met dingen gooien. Gelijk afleren. Je mag best boos worden.

    Had gister zo'n uitbarsting in de supermarkt met mijn 3 jarige. Pfffff.. Herinnerde mij weer waarom ik nooit kinderen meeneem naar de supermarkt.

  10. #26695
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Gewoon negeren. Vooral niet zijn zin geven als hij zich achterover gooit. Als hij slaat zou ik wel streng zeggen Nee! Slaan mag niet! Zo ook met dingen gooien. Gelijk afleren. Je mag best boos worden.

    Had gister zo'n uitbarsting in de supermarkt met mijn 3 jarige. Pfffff.. Herinnerde mij weer waarom ik nooit kinderen meeneem naar de supermarkt.
    Ja we worden al best boos als hij dat doet. In begin lachte we een beetje erom, maar nu niet meer en spreken hem echt op tegen.
    Dit gebeurd alleen als ergens niet mee eens is. Dat is dan zijn manier van uiten.
    Bij dingen gooien zeg ik ook Dat het niet mag en geef dat speeltje of koekje dan ook niet meer. Meestal is het ff huilen en dan weer stil.

    Ja dat is echt erg je voelt je dan echt zo bekeken.
    Nu werkt nog een koekje geven of iets anders nog, maar als ze al 3 zijn haha
    Happiness is an inside job


  11. #26696
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja we worden al best boos als hij dat doet. In begin lachte we een beetje erom, maar nu niet meer en spreken hem echt op tegen.
    Dit gebeurd alleen als ergens niet mee eens is. Dat is dan zijn manier van uiten.
    Bij dingen gooien zeg ik ook Dat het niet mag en geef dat speeltje of koekje dan ook niet meer. Meestal is het ff huilen en dan weer stil.

    Ja dat is echt erg je voelt je dan echt zo bekeken.
    Nu werkt nog een koekje geven of iets anders nog, maar als ze al 3 zijn haha

    Dat laatste heb ik echt lak aan .... als adam huilt en schreeuwt ik zeg er 1x iets van mocht hij lopen dan stop ik hem in de kinderwagen. Vaak heb je dan van die kaaskorstjes die blijven kijken en staren,en dan zeg ik meestal tjaah kinderen he ... we zijn allemaal jong geweest meestal draaien ze dan wel om. Mijn man schaamt zich altijd we heel snel en is dan geneigd om dan snoep te kopen of iets bij mij echt niet huil tot je een ons weegt. Uiteindelijk stop je wel of ga je slapen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #26697
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Dat laatste heb ik echt lak aan .... als adam huilt en schreeuwt ik zeg er 1x iets van mocht hij lopen dan stop ik hem in de kinderwagen. Vaak heb je dan van die kaaskorstjes die blijven kijken en staren,en dan zeg ik meestal tjaah kinderen he ... we zijn allemaal jong geweest meestal draaien ze dan wel om. Mijn man schaamt zich altijd we heel snel en is dan geneigd om dan snoep te kopen of iets bij mij echt niet huil tot je een ons weegt. Uiteindelijk stop je wel of ga je slapen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Mijn man ook! en die haalt hem dan in ergste gevallen eruit. Vind dat echt erg dat moet hij niet wennen. Ik niet hoor! Laat hem gewoon huilen. Maar ik zie gewoon die gezichten al van ze. Het zijn vooral de Nederlanders ja die steeds omkijken alsof ze nog nooit een huilende kind hebben gehoord.
    Happiness is an inside job


  13. #26698
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Niks van aantrekken hoor. Als je je kind dan snoep geeft leert hij alleen maar dat dat soort gedrag word beloont. Krijg je straks van die verwende kinderen met een grote mond. De vorige keer had mijn middelste weer eens een uitbarsting. Liet hem gewoon krijsen, was er een ouder hollandse meneer die zei goed zo! gewoon opvoeden!

    Als je stilte wilt in een supermarkt, ga dan lekker bestellen op ah.nl haha. Alsof wij ouders het leuk vinden als de kids zich zo misdragen.

  14. #26699
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Hallootjes hoe gaat het hier met de dames?

    Mn zoontje zit echt nu al in een nee fase. Wanneer ik iets afpak of hem even in zn bedje zet gooit hij zichzelf achterover (Hij weet wel waar dit te doen dat het geen pijn doet) en hij doet echt slaan ook. Ook met dingen gooien als hij boos is. Herkenbaar? Ik herken wel mn karakter trekjes van toen ik klein was, maar hij kan ook heel lief zijn hoor, aĺleen hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
    Hoe oud is je zoontje nu?
    Als ik iets afpak dan probeert hij het meestal weer te pakken en anders gaat hij huilen

  15. #26700
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Als mijn zoontje iets niet meer hoeft zoals zijn fles, speelgoed enzo dan gooit hij het gewoon van zich af. Hoe kan ik dit afleren?