1. #26116
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    wat een vreselijk nieuws moge allah swt jullie veel sbar schenken
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  2. #26117
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Raarmens: er wordt net verteld dat mensen hun kind hebben verloren en jij komt hier ook je roddels en laster plaatsen. Je kent geen schaamte noch medeleven. En dit in de mooie maand ramadan. Soubhanallah.

  3. #26118
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Lailaa alhamdoelilaah is er niks ergs uit het onderzoek gekomen en heel goed dat jullie het nog verder laten onderzoeken allemaal. Insha allaah ghair.

    Lella fatima wat een verdrietig nieuws. Moge allaah jullie sabr geven ameen.

  4. #26119
    MVC Lid

    Reacties
    488
    06-10-2015

    @lella Fatima wat een verdrietig nieuws. Moge Allah jullie veel sbar schenken. Veel sterkte meid.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #26120
    ZijnVrouwtje

    Reacties
    8.036
    29-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Dank jullie wel dames! Alhmdl heb t een plekje kunnen geven. Alles gebeurd met de wil van allah swt. heb er de volle vertrouwen in dat alles met een reden gebeurd.

    nu nog wachten tot het er natuurlijk uitkomt ik hoop in sha allah dta dat gauw gebeurd. anders moet ik helaas pillen nemen om het op gang te brengen.
    Geniet van jullie zwangerschap en moge allah swt jullie allen een gezond kindje schenken


  6. #26121
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door Lella_Fatima Bekijk reactie
    Dank jullie wel dames! Alhmdl heb t een plekje kunnen geven. Alles gebeurd met de wil van allah swt. heb er de volle vertrouwen in dat alles met een reden gebeurd.

    nu nog wachten tot het er natuurlijk uitkomt ik hoop in sha allah dta dat gauw gebeurd. anders moet ik helaas pillen nemen om het op gang te brengen.
    Geniet van jullie zwangerschap en moge allah swt jullie allen een gezond kindje schenken

    Heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit verdrietig nieuws. Dikke knuffel


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #26122
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Citaat Geplaatst door Lella_Fatima Bekijk reactie
    Dank jullie wel dames! Alhmdl heb t een plekje kunnen geven. Alles gebeurd met de wil van allah swt. heb er de volle vertrouwen in dat alles met een reden gebeurd.

    nu nog wachten tot het er natuurlijk uitkomt ik hoop in sha allah dta dat gauw gebeurd. anders moet ik helaas pillen nemen om het op gang te brengen.
    Geniet van jullie zwangerschap en moge allah swt jullie allen een gezond kindje schenken
    Sterkte lieve schat en super sterk dat je er zo goed mee omgaat.

  8. #26123
    MVC Lid

    Reacties
    291
    05-04-2016

    Citaat Geplaatst door Lella_Fatima Bekijk reactie
    sokran meid. helaas hebben we vandaag te horen gekregen dat het hartje sinds 2 weken niet meer klopt..
    Jammer, moge Allah swt jullie kracht en sabr geven Amien x

  9. #26124
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Lella_Fatima Bekijk reactie
    Dank jullie wel dames! Alhmdl heb t een plekje kunnen geven. Alles gebeurd met de wil van allah swt. heb er de volle vertrouwen in dat alles met een reden gebeurd.

    nu nog wachten tot het er natuurlijk uitkomt ik hoop in sha allah dta dat gauw gebeurd. anders moet ik helaas pillen nemen om het op gang te brengen.
    Geniet van jullie zwangerschap en moge allah swt jullie allen een gezond kindje schenken
    Heel veel sterkte lieve meid en wat goed dat je het al een plekje hebt kunnen geven..

    Dikke knuffel
    Happiness is an inside job


  10. #26125
    MVC Lid

    Reacties
    291
    05-04-2016

    Citaat Geplaatst door honey_bunny Bekijk reactie
    echt.. Misschien moet ik dat ook maar gaan doen!
    Ja als je erop tegen bent gewoon nee zeggen. Jij bepaalt

  11. #26126
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Lella_Fatima Bekijk reactie
    Dank jullie wel dames! Alhmdl heb t een plekje kunnen geven. Alles gebeurd met de wil van allah swt. heb er de volle vertrouwen in dat alles met een reden gebeurd.

    nu nog wachten tot het er natuurlijk uitkomt ik hoop in sha allah dta dat gauw gebeurd. anders moet ik helaas pillen nemen om het op gang te brengen.
    Geniet van jullie zwangerschap en moge allah swt jullie allen een gezond kindje schenken
    Moge Allaah je belonen voor je sabr ameen. Heel veel sterkte lieverd

  12. #26127
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Lella_Fatima hoe gaat het met je meid?

    Is het vruchtje al uit? Quadara Allah wa masha2a Fa3al. Hoe dan ook alhamdoelillah voor dit mooi systeem dat Allah heeft gemaakt, Subhanallah wanneer het vruchtje een foutje bevat of er iets niet klopt, wordt het bi iedni Allah een miskraam. ook dat is een ni3ma. Sorry ik probeer je dmv dit positief puntje troost te bieden. Maar je komt over als een sterke meid. Moge Allah je gauw verblijden met een gezonde zwangere schap. Ik heb ook twee miskramen gehad tussen de gezonde zwangerschappen, alahamdoelillah.

  13. #26128
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Lella_Fatima Bekijk reactie
    sokran meid. helaas hebben we vandaag te horen gekregen dat het hartje sinds 2 weken niet meer klopt..
    Wat een nieuws. Heel veel sterkte en sabr toegewenst. Gair in sha Allah.
    Neem je tijd om het rustig te verwerken.

  14. #26129
    MVC Lid

    Reacties
    667
    28-06-2012

    Wat een afschuwelijk nieuws lella Fatima. Moge Allah jullie veel sabr schenken en jullie voorzien van een gezonde voldragen zwangerschap wanneer jullie er weer aan toe zijn.

    Ik hoop dat het nu goed met je gaat. Sowieso getuigt jouw reactie hierzo van een te bewonderen kracht. Allahi hafdhek

  15. #26130
    ZijnVrouwtje

    Reacties
    8.036
    29-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Amien op jullie du3a! Alhmdl ik denk dat het er natuurlijk uitkomt heb sinds vanochtend lichte bloedverlies ennhet ziet er naaruit dat het steeds meer wordt.. In sha allah komt t vruchtje er gauw uit zodat ik het kan afsluiten.

    En alhmd het gaat goed met mij.. eerste dagen waren heel emotioneel omdat ik erg zat met mijn leeftijd. ik had het niet voor mij gehouden en gewoon aan iedereen verteld.. bij de volgende zwangerschap zal ik het anders doen.. meer om niet elke keer geconfronteerd te worden met vragen etc.