1. #25381
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    goodmorninggg ladys ben super super in love met mn meisje ng lkkr aan t genieten in t kraamhotel word verwend na 24 uur uit t ziekenhuis ontslagen ze is hmdl kern gezond

    hoe gaat t met jullie? waqfa sahla voor de mamas to be die nog moeten

    @ praline ik vonde weenopwekkers ruze mevallen 1 min wee en dan 1 min pauze had een heel lieve verplegkundige die luisterde naar mijn wensen ik bepalde zelf hoe hoog t infuus ging en mn ademhaling hield ik goed onder controle me man meepffen was echt fijn

    had bij me eerste weenstorm das pas een hel

    bedankt voor alle lieve felicitaties en duas
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  2. #25382
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Echt subhanallah hoe bevallingen kunnen verschillen. Elke vrouw is anders en ervaart het anders.. ook de kraamtijd.

    Toen ik net bevallen was had ik het echt zwaar tot aan een depressie toe. Maar nu 8 weken later ben ik niet normaal verliefd op mn meisje. Een baby krijgen is het mooiste wat er is subhanallah ze maakt me zo gelukkig . Die lach van haar wanneer ze net wakker is en ik naar haar toe ga is echt om van te smelten.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #25383
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    goodmorninggg ladys ben super super in love met mn meisje ng lkkr aan t genieten in t kraamhotel word verwend na 24 uur uit t ziekenhuis ontslagen ze is hmdl kern gezond

    hoe gaat t met jullie? waqfa sahla voor de mamas to be die nog moeten

    @ praline ik vonde weenopwekkers ruze mevallen 1 min wee en dan 1 min pauze had een heel lieve verplegkundige die luisterde naar mijn wensen ik bepalde zelf hoe hoog t infuus ging en mn ademhaling hield ik goed onder controle me man meepffen was echt fijn

    had bij me eerste weenstorm das pas een hel

    bedankt voor alle lieve felicitaties en duas
    Geniet van het kraamhotel! Heb dat echt als fijn ervaren. Hoelang ga je er blijven?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #25384
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    goodmorninggg ladys ben super super in love met mn meisje ng lkkr aan t genieten in t kraamhotel word verwend na 24 uur uit t ziekenhuis ontslagen ze is hmdl kern gezond

    hoe gaat t met jullie? waqfa sahla voor de mamas to be die nog moeten

    @ praline ik vonde weenopwekkers ruze mevallen 1 min wee en dan 1 min pauze had een heel lieve verplegkundige die luisterde naar mijn wensen ik bepalde zelf hoe hoog t infuus ging en mn ademhaling hield ik goed onder controle me man meepffen was echt fijn

    had bij me eerste weenstorm das pas een hel

    bedankt voor alle lieve felicitaties en duas

    Dat is indd heel fijn dat je het toch een beetje zelf in handen hebt.
    Heeeel fijn weeen die je tussendoor rust geven. Heb dat steeds zo ervaren toen tijdens mn bevalling.
    Moge Allah ons behoeden van een weenstorm. Lijkt me verschrikkelijk ahah.

    Gaat dit keer bv goed trouwens?
    Happiness is an inside job


  5. #25385
    MVC Lid

    Reacties
    1.470
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Everly Bekijk reactie
    Ja vond het zelf ook altijd heel spannend. Bij me jongste kreeg ik die 3 keer omdat ze telkens iets niet goed konden zien. Maar ze stelden me wel steeds gerust dat het gewoon goed was.
    Is dit je eerste?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dat scheelt dat ze je geruststellen anders blijf je er over piekeren.. nee schat dit word mijn tweede inch allah. Heb al een zoontje en nu weer een jongen inch allah..
    Hoeveel kinderen heb jij
    gelukkig getrouwd

  6. #25386
    MVC Lid

    Reacties
    1.470
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Je neemt evenveel delen van baking soda en urine. En je doet urine bij de baking soda en kijkt hoe het reageert. Je hoeft niet lang te wachten op de reactie ziet het gelijk. Als het veel bruist dan is het misschien ( wallahu a3lam) een jongen. Als het niet veel reageert, is het misschien een meisje. DE theorie achter is dat de urine van een vrouw die zwanger is van een jongen zuurder is.
    Het heeft ook temaken met de hormonen. Onze lichaam geeft ons tekenen. Hoe wisten ze bijvoorbeeld vroeger dat ze zwanger werden en wat ze moesten eten?
    He tlichaam geeft tekenen door de hcg hormoon. Hebben jullie ook veel trek in voeding als tomaten in he begin.... je lichaam vraagt om foliumzuur. Zo kunnen we achter bepaalde dingen komen als we leren naar de tekenen van ons lichaam te luisteren.

    Sorry uitgebreide reactie naar aanleiding van istighfaar
    Oh oke maar nog nooit van gehoord
    gelukkig getrouwd

  7. #25387
    MVC Lid

    Reacties
    488
    06-10-2015

    ❤♡۵♥❣ლ❦De zwangerschaps(wens) topic ❤♡۵♥❣ლ❦

    Citaat Geplaatst door pareltje___ Bekijk reactie
    Dat scheelt dat ze je geruststellen anders blijf je er over piekeren.. nee schat dit word mijn tweede inch allah. Heb al een zoontje en nu weer een jongen inch allah..
    Hoeveel kinderen heb jij
    Oh leuk 2 jongetjes. Ik heb 2 dochters. 1 van 3,9 jaar en gisteren werd me jongste 1 jaar.
    Hoe oud is je zoontje?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #25388
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Maken jullie ook super veel foto's van de kleine? Heb nu al zoveeel en hij is pas bijna 10 weekjes.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  9. #25389
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Dames ik ben net wat bloed verloren. Meer dan een veeg hashakom. Maar ik voel alhamdoelillah geen buikpijn. Gaat een miskraam altojd samen met buikpijn. Mijn gevoel zegt het is een miskraam. Ik weet het klinkt raar maar ik wil nog even wachten voor ik de verloskundige bel.

  10. #25390
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Vandaag wat bloed verloren, maar geen buikpijn alhandoelillah. Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. Ik wil het afwachten. Maar mijn gevoel zegt dat het een miskraam is. Het bloeden was van middag.ik ben benieiwd of het doorzet, in challah niet.

  11. #25391
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Vandaag wat bloed verloren, maar geen buikpijn alhandoelillah. Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. Ik wil het afwachten. Maar mijn gevoel zegt dat het een miskraam is. Het bloeden was van middag.ik ben benieiwd of het doorzet, in challah niet.
    Met mijn eerste had ik het ook rond dezelfde termijn. Maar er was niks aan de hand, waarschijnelijk een adertje gesprongen ofzo, aangezien je meer doorbloed bent. In sha Allah is het bij jou ook zo, zolang je geen ernstig bloedverlies en krampen hebt.

  12. #25392
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Vandaag wat bloed verloren, maar geen buikpijn alhandoelillah. Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. Ik wil het afwachten. Maar mijn gevoel zegt dat het een miskraam is. Het bloeden was van middag.ik ben benieiwd of het doorzet, in challah niet.
    Ik had bij mn 1ste ook wat bloedverlies met hevige krampen. Was wel iets verder 11 a 12 weken als nog was alles goed.
    dus ook dan hoeft het niet eens zo te zijn.. Ghair inshaAllah, maar ff een echo is ook goed voor je eigen gevoel
    Happiness is an inside job


  13. #25393
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Mamavanm insha Allaah niks ergs. Heb je al contact gehad? Hoe gaat het nu met je?

  14. #25394
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Dames ik ben net wat bloed verloren. Meer dan een veeg hashakom. Maar ik voel alhamdoelillah geen buikpijn. Gaat een miskraam altojd samen met buikpijn. Mijn gevoel zegt het is een miskraam. Ik weet het klinkt raar maar ik wil nog even wachten voor ik de verloskundige bel.
    Dat hoeft t zeker niet te zijn. Ik verloor de eerste weken zoveel bloed + krampen erbij dat de verlos. dacht dat t een miskraam was maar hamdulilah mn kindje is kerngezond. Sommige vrouwen verliezen soms gewoon wat bloed. Ik zou wel even bellen en langs gaan voor de zekerheid natuurlijk.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  15. #25395
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Hoever ben je nu mamavanm?

    Inshallah is het niks ernstigs.