1. #25366
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ook nog jong.
    Ja ik merk als ik flesje geef dat hij ook weer sneller van doorslaapt.
    Maar beter leer ik hem dat maar niet aan.
    Tandjes poetsen is drama he. Pff paar keer geprobeerd en nu eerlijk gezegd weer tijdje niet gedaan. Vanaf 1jaar ga ik het wel doen
    Het is echt een gevecht.
    Nu hebben we twee tandenborstels, eentje houdt zij vast en de ene heb ik dan.
    Heb het mijn man laten proberen, ze kan meer van hebben. Maar ook dat was drama.
    Bleren dat ze doet ahaha. Ze heeft al flink wat tandjes dus het moet echt

  2. #25367
    MVC Lid

    Reacties
    1.470
    22-09-2011

    Dames vandaag de 20 weken echo gehad.. hmdl zag er alles goed uit en het geslacht was ook duidelijk te zien.
    gelukkig getrouwd

  3. #25368
    MVC Lid

    Reacties
    488
    06-10-2015

    @hubby Mabrouk met de geboorte van je dochtertje Allah y sla7 geniet ervan


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #25369
    MVC Lid

    Reacties
    488
    06-10-2015

    ❤♡۵♥❣ლ❦De zwangerschaps(wens) topic ❤♡۵♥❣ლ❦

    Hoe is het verder met iedereen? Hier gaat alles goed hamdoelilah. Laatste week at mijn dochtertje heel slecht. Ze wou geen brood en avond eten meer. Maar hamdoelilah gaat het nu beter. Ze heeft nu 4 tandjes. Tandvlees is wel heel opgezet vooral bij haar hoektanden dus ben benieuwd of die eraan komen. Mijn oudste had met 1,5 jaar alle tanden en kiezen al. Zo zie je elk kindje is anders hamdoelilah. Tanden poetsen vind ze hier heel leuk. Denk ook omdat de oudste het leuk vind. Heb zo'n goedkope elektrische tandenborstel van de action voor hun allebei. Hier doet ze meteen mond open en zegt ze aaaaahhhh als ze de tandenborstel ziet. Heel schattig.
    Tijd gaat snel morgen word ze alweer 1


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #25370
    MVC Lid

    Reacties
    488
    06-10-2015

    Citaat Geplaatst door pareltje___ Bekijk reactie
    Dames vandaag de 20 weken echo gehad.. hmdl zag er alles goed uit en het geslacht was ook duidelijk te zien.
    Hamdoelilah dat alles goed was. In sha Allah een voldragen zwangerschap.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #25371
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Dames wie van jullie heeft de bakingsoda geslachtstest gedaan?

  7. #25372
    MVC Lid

    Reacties
    1.470
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Everly Bekijk reactie
    Hamdoelilah dat alles goed was. In sha Allah een voldragen zwangerschap.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Amien lieverd.. ja echt een geruststelling altijd zo spannend zo n 20 weken echo
    gelukkig getrouwd

  8. #25373
    MVC Lid

    Reacties
    1.470
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Dames wie van jullie heeft de bakingsoda geslachtstest gedaan?
    Wat is dat precies?
    gelukkig getrouwd

  9. #25374
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Everly Bekijk reactie
    Hoe is het verder met iedereen? Hier gaat alles goed hamdoelilah. Laatste week at mijn dochtertje heel slecht. Ze wou geen brood en avond eten meer. Maar hamdoelilah gaat het nu beter. Ze heeft nu 4 tandjes. Tandvlees is wel heel opgezet vooral bij haar hoektanden dus ben benieuwd of die eraan komen. Mijn oudste had met 1,5 jaar alle tanden en kiezen al. Zo zie je elk kindje is anders hamdoelilah. Tanden poetsen vind ze hier heel leuk. Denk ook omdat de oudste het leuk vind. Heb zo'n goedkope elektrische tandenborstel van de action voor hun allebei. Hier doet ze meteen mond open en zegt ze aaaaahhhh als ze de tandenborstel ziet. Heel schattig.
    Tijd gaat snel morgen word ze alweer 1


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Alvast gefeliciteerd!
    Bijt je kind niet er niet steeds op? Doet mijne wel. Hij heeft nu 8 tanden

  10. #25375
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Je mengt urine met bakingsoda
    als het bruist is het een jongen
    als er nik gebeurd is het een meisje
    astagfirallah
    ik weiger mee te doen aan zulke onzin
    en 9 van de 10 keer klopt het toch niet

  11. #25376
    MVC Lid

    Reacties
    488
    06-10-2015

    Citaat Geplaatst door LaiiLaa Bekijk reactie
    Alvast gefeliciteerd!
    Bijt je kind niet er niet steeds op? Doet mijne wel. Hij heeft nu 8 tanden
    Dankjewel. Nee ze bijt er niet op. Ze vind het heel leuk en als ik klaar ben geef ik haar die tandenborstel even dan probeert ze zelf ook te poetsen. Ze gaat dan echt helemaal heen en weer met de tandenborstel en doet haar mond helemaal open en zegt ze aaaahhhh. Echt super lief.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #25377
    MVC Lid

    Reacties
    488
    06-10-2015

    Citaat Geplaatst door pareltje___ Bekijk reactie
    Amien lieverd.. ja echt een geruststelling altijd zo spannend zo n 20 weken echo
    Ja vond het zelf ook altijd heel spannend. Bij me jongste kreeg ik die 3 keer omdat ze telkens iets niet goed konden zien. Maar ze stelden me wel steeds gerust dat het gewoon goed was.
    Is dit je eerste?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #25378
    MVC Lid

    Reacties
    5.204
    23-10-2008

    Citaat Geplaatst door silverlight Bekijk reactie
    Het is echt een gevecht.
    Nu hebben we twee tandenborstels, eentje houdt zij vast en de ene heb ik dan.
    Heb het mijn man laten proberen, ze kan meer van hebben. Maar ook dat was drama.
    Bleren dat ze doet ahaha. Ze heeft al flink wat tandjes dus het moet echt
    hier ook nog steeds een gevecht met hem hoor. terwijl die al weer bijna 20 maandjes is.
    maar goed, ik laat hem lekker schreeuwen, dan gaat het mondje goed open en kan ik er beter bij hihi... Ben ook vaak binnen 10 seconden klaar en dan is hij weer stil.
    Het is ook niet echt een kwestie dat je echt goed en hard moet poetsen, maar het gaat er ook voornamelijk om, dat tandpasta op hun tandjes komen. Dat is wat consult mij vertelde..




    Hubby, van harte gefeliciteerd. Geniet van je kleine.. Moge allah jullie huwelijk zegenen.

    Gelukkig getrouwd al hamdoulilah...


  14. #25379
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Je mengt urine met bakingsoda
    als het bruist is het een jongen
    als er nik gebeurd is het een meisje
    astagfirallah
    ik weiger mee te doen aan zulke onzin
    en 9 van de 10 keer klopt het toch niet
    huh maar waarom astaghfiroe Allah?

    De theorie achter bevat naar mijn weten niks waar de Islam tegen is? Baking soda reageert met iets dat zuur is, zoals azijn. En de urine van de vrouw die zwanger is van een jongen is zuur, waardoor het reageert met baking soda. Het is gewoon kennis geen shikr of iets dergelijks.
    Er is ook een hadith bijvoorbeeld dat de urine van een meisje tot 2 jaar onrein is en die van de jongen niet. Het is niet dat je een jinn gaat vragen heb ik een jongen of een meisje? Je gebruikt middelen en technieken zoals de echo. Die laten zien of een baby een jongen of een meisje is. Of het klopt is een tweede... niks is zeker natuurlijk.

    er is ook een hadith van de profeet toen hij getest werd op zijn profeetschap door een volk. Enhij vertelde hen wanneer het een jongen wordt of een meisje. I kzal het filmpje laten zien ik weet niet hoe ik het woord 'mae' letterlijk water kan vertalen.

    Hij zei dat het water van de vrouw meer is dan die van de man wordt het een meisje. En andersom wordt het een jongen.

    Als je zegt chineze kalenders, of ring ok. Maar dit is een chemische reactie door hormonen.

    https://www.youtube.com/watch?v=XkKv_i2OUTM


  15. #25380
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door pareltje___ Bekijk reactie
    Wat is dat precies?
    Je neemt evenveel delen van baking soda en urine. En je doet urine bij de baking soda en kijkt hoe het reageert. Je hoeft niet lang te wachten op de reactie ziet het gelijk. Als het veel bruist dan is het misschien ( wallahu a3lam) een jongen. Als het niet veel reageert, is het misschien een meisje. DE theorie achter is dat de urine van een vrouw die zwanger is van een jongen zuurder is.
    Het heeft ook temaken met de hormonen. Onze lichaam geeft ons tekenen. Hoe wisten ze bijvoorbeeld vroeger dat ze zwanger werden en wat ze moesten eten?
    He tlichaam geeft tekenen door de hcg hormoon. Hebben jullie ook veel trek in voeding als tomaten in he begin.... je lichaam vraagt om foliumzuur. Zo kunnen we achter bepaalde dingen komen als we leren naar de tekenen van ons lichaam te luisteren.

    Sorry uitgebreide reactie naar aanleiding van istighfaar