1. #25261
    MVC Lid

    Reacties
    5.204
    23-10-2008

    Citaat Geplaatst door moslima14 Bekijk reactie
    Dames !!!! Kunnen baby's goed ziek worden van het krijgen van tandjes?
    Inderdaad, koorts, diaree en minder eet/drink lust.

    Koorts verhelp je wel door paracetamol zetpil te geven.

    Gelukkig getrouwd al hamdoulilah...


  2. #25262
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Salam ou aleikoum dames,

    Hier helaas nog steeds aan het kwakkelen, ondanks dat een druk weekend achter de rug.

    Dames sterkte met jullie kindjes, Moge Allah over ze waken.

    Hoe is het met de dames en zwangere buikjes?

  3. #25263
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Mijn zoontje is 11 maanden en heeft nog helemaal geen tandjes :Hihi:

    Wanneer kreeg jouw kind tandjes ?
    Trotse mama ♡♡

  4. #25264
    MVC Lid

    Reacties
    5.204
    23-10-2008

    Citaat Geplaatst door silverlight Bekijk reactie
    Salam ou aleikoum dames,

    Hier helaas nog steeds aan het kwakkelen, ondanks dat een druk weekend achter de rug.

    Dames sterkte met jullie kindjes, Moge Allah over ze waken.

    Hoe is het met de dames en zwangere buikjes?
    He schat,

    Hoe bedoel je kwakkelen? Oeyek labas? gaat gewoon goed met je hoop ik.

    Met zwanger buikje hier goed hamdoulilah. Ik zit alweer in mijn 18e week. Gaat echt hard..
    Hoe is het met jou en je buikje.. heb je al een 20weken echo afspraak?

    Gelukkig getrouwd al hamdoulilah...


  5. #25265
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Mijn zoontje is 11 maanden en heeft nog helemaal geen tandjes :Hihi:

    Wanneer kreeg jouw kind tandjes ?
    Schattig! Die van mijn vriendin ook niet. Pas met een jaar.
    Die van mijn met 5/6 maanden al, de onderste twee. En pas veel later de rest.

  6. #25266
    MVC Lid

    Reacties
    5.204
    23-10-2008

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Mijn zoontje is 11 maanden en heeft nog helemaal geen tandjes :Hihi:

    Wanneer kreeg jouw kind tandjes ?
    Mijn zoontje was ook laat hoor. Maar wel wat eerder. Mijn zoontje boventandjes kwam rond de 8 maanden.. ondertandjes rond 9 maanden. hij heeft heel lang 4 tandjes gehad. hij is nu 20 maanden en pas nu beginnen ook pas de kiezen door te komen. hij is nu 20 maandjes
    Normailter zeggen ze dat gemiddeld een kind met 2 jaar een volgebit moet hebben, maar dat is natuurlijk niet altijd zo.

    Maak je geen zorgen meid, ze komen wel. Vaak is het zo dat als ze komen ook achter elkaar komen.

    ik moet je wel zeggen dat ze gelijk een stuk knapper worden als ze tanden krijgen ahah.

    Gelukkig getrouwd al hamdoulilah...


  7. #25267
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door honey_bunny Bekijk reactie
    He schat,

    Hoe bedoel je kwakkelen? Oeyek labas? gaat gewoon goed met je hoop ik.

    Met zwanger buikje hier goed hamdoulilah. Ik zit alweer in mijn 18e week. Gaat echt hard..
    Hoe is het met jou en je buikje.. heb je al een 20weken echo afspraak?
    Alhamdoelilah, ik voel me beroerd, was van het weekend weer ziekjes. Verkouden, niet lekker. Gewoon ellendig.
    Mijn dochtertje was de week ervoor heel ziek. En nu mijn man en ik, hij is al wel wat opgeknapt. Ik helaas nog niet.
    Soms wil ik van ellende huilen. Maar alhamdoelilah, ik ga gewoon door.

    Ik ben woensdag precies 17 weken. Over 2 weken 20 weken echo in sha Allah.
    Vanochtend nog controle gehad bij de vk, even naar het hartje luisteren.

    Tijd vliegt nu echt he?

  8. #25268
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Phynx Bekijk reactie
    Hey lieverd! Hoe gaat het met jou en je kleine? Groeit ze goed, nu al 5 maandjes denk ik? Allahi hfadkoum

    AlhamdouliLlah hier gaat het heel goed. Paar dagen geleden ineens last van 1 pijnlijke borst. Hield 3 dagen aan, maar het is gelukkig alweer over. Borstvoeden is juist een van die dingen die gelijk vanaf het begin heel goed liepen, nooit veel pijn, geen kloofjes, ze drinkt super vanaf de aller eerste slok.. dus begreep die plotselinge extreme pijn niet.
    Twas geen kloofje, had gewoon een super gespannen borst met grote zeer pijnlijke harde knobbels die niet weggingen na veelvuldig voeden. Elke maal dat ze zoog ging er een pijnscheut door me heen.. alhamdouliLlah nu weer helemaal in orde.



    Denk dat het idd stuwing was.. maar begrijp niet waarom t ineens opkwam na 4 weken probleemloos voeden. Heb haar ondanks de pijn vaak aangelegd aan die pijnlijke kant.. dank voor je tips!



    He lieverd! AlhamdouliLlah. Hahaha, heerlijk dat dat kan!
    Spannend he, binnen een week heb je je schatje in je armen inchaAllah! Welke dag word je ingeleid?
    Moge allah je een makkelijke bevalling geven met een gezonde dochter

    Gaat heel goed alhamdouliLlah. Ben helemaal verliefd op dr. Maar echt verlieffffd
    Leg haar teveel in mn armen volgens iedereen, maar heb daar nu schijt aan haha.. ik geniet echt van elke blik die ik opvang, haar schattige geluidjes, Snuif om de haverklap de geur op van haar zachte babyhaartjes, aai haar continu over haar hoofdje en kus haar bolle wangetjes. Ben echt erg

    Allahi hfad onze kinderen. Ameen



    had eneheleee tekst getypt was hij weg oeioei

    hoe gaat t met je schat? hier hamdolilah wel super grappig vorige week toen je me berichten was ik aan t feesten en dit weekend weer :O
    kunenn niet wachten met zn 3e tot ze komt om haar te knuffelen kusjes te geve vast te houden
    super cute om te lezen hoe verliefd je bent
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  9. #25269
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ah leuk joh!
    Ja, zo schattig als ze tandjes hebben. Vooral die twee tandjes onder of twee tandjes boven hahaha.
    Ik maak mij geen zorgen hoor. Maar wel grappig, want mijn zoontje kan al beetje los lopen maar als ie lacht dan is het nog een opaatje

    In sha Allah zal hij het met een jaar krijgen, dat is al bijna
    Trotse mama ♡♡

  10. #25270
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Ah leuk joh!
    Ja, zo schattig als ze tandjes hebben. Vooral die twee tandjes onder of twee tandjes boven hahaha.
    Ik maak mij geen zorgen hoor. Maar wel grappig, want mijn zoontje kan al beetje los lopen maar als ie lacht dan is het nog een opaatje

    In sha Allah zal hij het met een jaar krijgen, dat is al bijna

    hier gingen we altijd stuk om haar hoe ze lachde ze was 1,5 toen der eerste tandje verscheen ging al bijna naar de psz
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  11. #25271
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Ah leuk joh!
    Ja, zo schattig als ze tandjes hebben. Vooral die twee tandjes onder of twee tandjes boven hahaha.
    Ik maak mij geen zorgen hoor. Maar wel grappig, want mijn zoontje kan al beetje los lopen maar als ie lacht dan is het nog een opaatje

    In sha Allah zal hij het met een jaar krijgen, dat is al bijna
    In sha Alllah...ze veranderen echt met tandjes.

  12. #25272
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hubby Haha geweldig! Ik kan ook niet wachten
    Hoeveel tandjes had ze toen ze 2 werd? Haha


    Silverlight,jaaaa geloof ik best!!
    Trotse mama ♡♡

  13. #25273
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    die 2 tandjes onder zijn zo schattig maa shaa Allaah. Hier kwamen de eerste tandjes met 6/7 maanden.en sinds 9 maanden heeft hij 8 tanden Allaahuma bareek. Ze kwamen allemaal ineens achter elkaar haha.

  14. #25274
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Hubby Haha geweldig! Ik kan ook niet wachten
    Hoeveel tandjes had ze toen ze 2 werd? Haha


    Silverlight,jaaaa geloof ik best!!

    ze kree toen met 1,6 haar eerste tandje en vopr ze 2 was hadze een compleet gebit ging heel snel allemaal tegelijk en Onder al te veel pijn
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  15. #25275
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Layla kreeg rond 11 maanden de eerste en toen ook een stuk of wat, daarna ook kiezen en toen hele tijd niks. Pas nu weer 2 onder en boven. Onder had ze qua tanden alleen de middelste 2 en kiezen. Nu eindelijk dus de volgende haha. En boven zijn dr hoektanden uitgekomen. Nu moet ze onder nog hoektanden dus de 3e van de rij