1. #166
    MoederVan4

    Reacties
    2.830
    07-01-2012

    Ik voelde het ook al heel vroeg, maar nu ook dagelijks en duidelijk.. meestal als ik rustig ga zitten of net op bed lig.

  2. #167
    MoederVan4

    Reacties
    2.830
    07-01-2012

    Citaat Geplaatst door studente87 Bekijk reactie
    Ik heb de stokke xplory
    Kun je daar de bekleding apart van kopen?
    Ik wilde eerst een Bugaboo Cameleon.. maar ben nog eens in de winkel geweest en een Bugaboo Bee is toch wat compacter en ook makkelijk te vervoeren in de bakfiets als ik wil fietsen.

  3. #168
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nolita- Bekijk reactie
    Kun je daar de bekleding apart van kopen?
    Ik wilde eerst een Bugaboo Cameleon.. maar ben nog eens in de winkel geweest en een Bugaboo Bee is toch wat compacter en ook makkelijk te vervoeren in de bakfiets als ik wil fietsen.
    Ja dat kan, ik weet dat je bijvoorbeeld een winterkit kunt kopen en in de winkel lieten ze zien dat je de volledige bekleding kunt verwijderen om te wassen of om een nieuwe te plaatsen. Ik zag op fb van Dtokke ook staan dat het kan.

    De Bugaboo Bee heeft gekke poten vind je niet? Bugaboo Cameleon vind ik mooier. Maar als je een compacte kinderwagen wil is de Mima Kobi dan niks voor jou?




  4. #169
    Law student

    Reacties
    2.118
    08-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    [QUOTE=Farfallina;125610984]
    Citaat Geplaatst door studente87 Bekijk reactie
    Aaah wat lief van je zus! Besa7a[/QUOTE ja leuk he haar zoontje is nu toch 7 maanden, alleen nu slaapt de kleine van mijn broer erin die is 2 en half maand dus als zij niet meer pas krijg ik de wieg haha

    heb trouwens vorige week bij babypark alle grote spullen besteld en kreeg daar ook nog een box gratis bij de kinderkamer bij, en bij de kinderwagen kreeg ik ook nog een wiegje cadeau!
    Heb je je kinderwagen bij Babypark besteld? Je hebt een Joolz toch? Daar krijg je een voetenzak bij dacht ik?

  5. #170
    MoederVan4

    Reacties
    2.830
    07-01-2012

    Ik vind de Cameleon ook mooier, maar zal onhandig zijn met wegzetten in huis.. en in de auto bestaat ie dan ook aktijd uit 2 delen.. terwijl je de Bee met zitting en al kunt inklappen.
    De Bee komt voor mijn gevoel het dichts bij de Cameleon.. heb ook andere wagens geprobeerd in de winkel.. maar het was het allemaal net niet.

  6. #171
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    [QUOTE=RabatGirlY;125614054]
    Citaat Geplaatst door Farfallina Bekijk reactie

    Heb je je kinderwagen bij Babypark besteld? Je hebt een Joolz toch? Daar krijg je een voetenzak bij dacht ik?
    Huh, er klopt iets niet. Ik heb geen kinderwagen besteld.


  7. #172
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nolita- Bekijk reactie
    Ik vind de Cameleon ook mooier, maar zal onhandig zijn met wegzetten in huis.. en in de auto bestaat ie dan ook aktijd uit 2 delen.. terwijl je de Bee met zitting en al kunt inklappen.
    De Bee komt voor mijn gevoel het dichts bij de Cameleon.. heb ook andere wagens geprobeerd in de winkel.. maar het was het allemaal net niet.
    Oké, als ik het zo lees ben je er eigenlijk al uit. Besa7a meid.


  8. #173
    MoederVan4

    Reacties
    2.830
    07-01-2012

    Citaat Geplaatst door studente87 Bekijk reactie
    Oké, als ik het zo lees ben je er eigenlijk al uit. Besa7a meid.
    Allah tik Sa7a.
    wel extra spannend voor jou die 20 weken echo.. wie weet zie je het nog eerder dan de echoscopiste.

  9. #174
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nolita- Bekijk reactie
    Allah tik Sa7a.
    wel extra spannend voor jou die 20 weken echo.. wie weet zie je het nog eerder dan de echoscopiste.
    Jij hebt em op dezelfde dag toch? Ik vind het vooral spannend wat betreft de gezondheid en natuurlijk ben ik ook benieuwd naar het geslacht. Maart is echt een jongens maand heb ik gemerkt.


  10. #175
    Law student

    Reacties
    2.118
    08-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    [QUOTE=studente87;125614176]
    Citaat Geplaatst door RabatGirlY Bekijk reactie

    Huh, er klopt iets niet. Ik heb geen kinderwagen besteld.
    ? Hij is voor Farfalinna ofzo bedoeld. Zij had jou verkeerd gequote en dat wordt nu verkeerd gequote.

  11. #176
    Live, laugh, love

    Reacties
    8.374
    24-08-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door studente87 Bekijk reactie
    Ik wil een andere VK
    Hey lief,

    Alles goed?
    Als jij je niet goed voelt bij je vk dan moet je lekker overstappen. Dit heb ik ook gedaan was zeker niet tevreden over mijn vk en door zo iemand wil ik niet begeleid worden. Ben blij dat ik dat gedaan heb.

  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    185
    12-07-2011

    Heey meiden,

    Leuke topic!! En van harte gefeliciteerd voor de zwangeren!!!
    Moge allaah het voor jullie vergemakkelijke amien!!!

    En voor de meiden die zwanger willen worden moge allaah jullie wensen in vervullen brengen allahoema amien!!

    Weet je trouwens wat ik ook wel eens hoor dat je soms symptomen hebt van de zwangerschap maar dan toch ongesteld bent kan je dan ook zwanger worden als je toch nog ongesteld word ieder maand en als je zwangerschap test doet word die dan negatief omdat je ongesteld bent? Ben zo nieuwsgierig naar deze antwoord vroeg me af of iemand zoiets heeft meegemaakt op deze topic haha X

  13. #178
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RabatGirlY Bekijk reactie

    ? Hij is voor Farfalinna ofzo bedoeld. Zij had jou verkeerd gequote en dat wordt nu verkeerd gequote.

    Oke


  14. #179
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maghrebia20_ Bekijk reactie
    Hey lief,

    Alles goed?
    Als jij je niet goed voelt bij je vk dan moet je lekker overstappen. Dit heb ik ook gedaan was zeker niet tevreden over mijn vk en door zo iemand wil ik niet begeleid worden. Ben blij dat ik dat gedaan heb.
    Jaa hamdoelilah gaat goed, met jou? Ik zie dat jij bijna moet bevallen. Waqfa sahla
    Ik ben van plan om maandag contact op te nemen met mijn vorige verloskundige en vragen of ik bij hen terecht kan, ondanks ik niet in het postcode gebied woon. En anders of ze mij iemand kunnen aanraden.

    Daar zit ik ook elke keer aan te denken, die dames wil ik niet naast me hebben tijdens de bevalling.


  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    2.603
    30-03-2010

    Salaam meidennn,hoe is het hierzo? Iemand bevalllen?