1. #151
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dounia87 Bekijk reactie
    InschaAllaah lieverd ik hoop dat alles goed is. Ik weet hoe zenuwslopend het is. Gedurende de hele zwangerschap.

    Waarom ben je dit keer extra zenuwachtig?

    dat scheelt dat je hem in de ochtend hebt! Hoe je de hele dag niet in zenuwen rond tw lopen. Heb je hem bij de vk waar je niet tevreden over was?
    Omdat mijn zwangerschap aan het begin niet zo goed ging. Je bent toch bang dat die kleine daar iets aan over heeft gehouden. Jaaa dan zou ik echt gek worden Nu moet ik zelfs eerder op staan om op tijd aan te komen. De verloskundige is apart en de echo's doe ik bij een echopunt. Ze werken wel samen, maar het zijn hele andere personen die de echo's doen. Een wereld van verschil tussen die 2 praktijken.


  2. #152
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nolita- Bekijk reactie
    Mooi wiegje, Besa7a!

    Ik heb deze op het oog



    en deze autostoel lijkt me ook wel stoer

    Heeft dat wiegje wel wieltjes? Of staat het op poten? Wil je het wiegje voor in je kamer?
    Jij had alles weg gedaan hé? Ik heb nog de maxi-cosi van mijn dochter. Gelukkig was het geen meisjes kleur, dus mocht ik een jongen krijgen kan die er ook in.


  3. #153
    MoederVan4

    Reacties
    2.830
    07-01-2012

    Citaat Geplaatst door studente87 Bekijk reactie
    Heeft dat wiegje wel wieltjes? Of staat het op poten? Wil je het wiegje voor in je kamer?
    Jij had alles weg gedaan hé? Ik heb nog de maxi-cosi van mijn dochter. Gelukkig was het geen meisjes kleur, dus mocht ik een jongen krijgen kan die er ook in.
    Nee geen wieltjes, maar je kunt wel de mand er uit halen en eventueel in de box beneden zetten.. het is voor bij ons op de slaapkamer.. voor de eerste periode.. de babykamer is vlak naast onze kamer, maar vind het toch fijn om de baby de eerste periode bij ons op de kamer te hebben

    Ja klopt alles al weggedaan, verkocht of weggegeven.

    Dat is wel fijn, je hebt tegenwoordig ook hoezen voor om de maxi cosi.. dat zou ook nog kunnen

  4. #154
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nolita- Bekijk reactie
    Nee geen wieltjes, maar je kunt wel de mand er uit halen en eventueel in de box beneden zetten.. het is voor bij ons op de slaapkamer.. voor de eerste periode.. de babykamer is vlak naast onze kamer, maar vind het toch fijn om de baby de eerste periode bij ons op de kamer te hebben

    Ja klopt alles al weggedaan, verkocht of weggegeven.

    Dat is wel fijn, je hebt tegenwoordig ook hoezen voor om de maxi cosi.. dat zou ook nog kunnen
    Owja, dat is inderdaad ook wel handig. Jaa het is ook gewoon fijn om de kleine dichtbij je te hebben, vooral omdat je waarschijnlijk 2 keer in de nacht moet voeden, dus dan is het ook handig dat je direct hoort dat de kleine wakker wordt. Een hoes is inderdaad ook wel handig, dan trek je die er vanaf en kun je het wassen. I.p.v. heel die maxi-cosi uit elkaar halen om de behuizing schoon te maken.


  5. #155
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium



  6. #156
    **Getrouwd**

    Reacties
    3.344
    05-06-2009

    Ik heb ook nog een wiegje van me eerste, ga gewoon de bekleding wassen.

    Maxicosi heb ik ook alleen wil ik daar van wel de bekleding veranderen. Wie weet waar ik dat kan doen/ bestellen. Wel goedkoop want heb een klein budget

  7. #157
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Haas-Konijntje Bekijk reactie
    Ik heb ook nog een wiegje van me eerste, ga gewoon de bekleding wassen.

    Maxicosi heb ik ook alleen wil ik daar van wel de bekleding veranderen. Wie weet waar ik dat kan doen/ bestellen. Wel goedkoop want heb een klein budget
    http://www.mamaloesbabysjop.nl/onder...stoelhoes.html


  8. #158
    Getrouwd

    Reacties
    4.456
    01-10-2007

    Leuke topic.

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    1.470
    22-09-2011

    De bevalling komt steeds dichterbij..zoo spannendddd
    gelukkig getrouwd

  10. #160
    **Getrouwd**

    Reacties
    3.344
    05-06-2009

    Dank je maar ik bedoel meer die hele bekleding weghalen en nieuwe bekleding erop zetten

  11. #161
    **Getrouwd**

    Reacties
    3.344
    05-06-2009

    Wanneer voelen jullie je kindje bewegen?

    Soms denk ik wat te voelen maar twijfel wel erg.

    Klopt het dat je met je tweede het eerder voelt als met je eerst

  12. #162
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Haas-Konijntje Bekijk reactie
    Dank je maar ik bedoel meer die hele bekleding weghalen en nieuwe bekleding erop zetten
    Ik ben ook opzoek naar nieuwe bekleding. Maar dan voor de kinderwagen. Ik kan het online niet vinden.


  13. #163
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Haas-Konijntje Bekijk reactie
    Wanneer voelen jullie je kindje bewegen?

    Soms denk ik wat te voelen maar twijfel wel erg.

    Klopt het dat je met je tweede het eerder voelt als met je eerst
    Bij de tweede voel je het inderdaad eerder, omdat je het eerder herkent. Ik voelde het ook best vroeg, maar het was heel subtiel, kort en dagen voelde ik niets. Nu voel ik sinds deze week echt sterk, ook niet dagelijks maar absoluut niet meer subtiel.


  14. #164
    MoederVan4

    Reacties
    2.830
    07-01-2012

    Citaat Geplaatst door Haas-Konijntje Bekijk reactie
    Dank je maar ik bedoel meer die hele bekleding weghalen en nieuwe bekleding erop zetten
    zoiets zou je kunnen navragen bij de Prenatal en dan zouden ze het voor je kunnen bestellen.. maar goedkoop is het niet

    Citaat Geplaatst door studente87 Bekijk reactie
    Ik ben ook opzoek naar nieuwe bekleding. Maar dan voor de kinderwagen. Ik kan het online niet vinden.
    Wat voor kinderwagen heb je?

  15. #165
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nolita- Bekijk reactie
    zoiets zou je kunnen navragen bij de Prenatal en dan zouden ze het voor je kunnen bestellen.. maar goedkoop is het niet

    Wat voor kinderwagen heb je?
    Ik heb de stokke xplory