1. #30361
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Allaahoe akbar! Wat een opluchting en wat een groot wonder. Alhamdoelillaah dat jullie herenigd gaan worden.

  2. #30362
    MVC Lid

    Reacties
    186
    27-09-2017

    Bintu, wat was ik geschrokken van be verhaal
    Maar elhamdolilah Allah is groot. Ben zo blij dat het goed gaat met je kleine meid.
    Hopelijk mag ze heel gauw naat huis zodat jullie van elkaar kunnen genieten.
    mabrouk trouwens en moge Allah je prinsesje beschermen en laten opgroeien samen met je andere kids tot vrome moslims ameen.

  3. #30363
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hoe gaat het hier met de zwangeren?
    Trotse mama ♡♡

  4. #30364
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Hamdulilah bintu. Gelukkig kan je nu eindelijk de kraamweken starten. Heel veel sterkte en geluk. Knuffel de allerkleinste extra vaak en de andere kids ook.

  5. #30365
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Salaam alaykum dames,

    Even een berichtje van mij. De kleine is ontslagen uit het ziekenhuis. Ze zal wel in de gate gehouden worden door de kinderarts maar ze voorzien geen problemen alhamdulilaah! Ze doet het hartstikke goed en we liggen lekker even bij te komen in het kraamhotel. Dankjulliewel voor al jullie adiyaat alhamdulilaah moge Allaah jullie zegenen ameen. Het is kantje boord geweest maar alhamdulilaah goed afgelopen!

  6. #30366
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Wa alaykoem asalaam wa rahmatoellah.

    Alhamdoellillaah, echt super om te horen Bintu!
    In sha Allaah verloopt alles verder goed met jullie. En nu 'genieten' van de kraamtijd in sha Allaah.

  7. #30367
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Alhamdoulilah super fijn bintu. Nu lekker van elkaar en gezin gaan genieten!

    @ lhoceima hier gaat het goed alhamdoulilah. 23 weekjes al weer. Wel echt erge last van bekkeninstabiliteit. Pijn is niet meer weg te denken..sta er mee op en ga ermee na bed. Ene dag wel beter te doen dan de ander alhamdoulilah. Volgende week nog controle en dan gaan we vakantie boeken. Heb wel veel harde buiken dus wil wel even mening van gyn horen of het verstandig is maar denk dat het wel gewoon kan. Ben nu 1 kilo aangekomen..eerst 4 afgevallen en die zitten er weer aan haha.
    Ik voel de baby ook echt flink bewegen. Hij is voor mn gevoel drukker dan mn dochtertje. Sinds gister voel ik hem nu ook van de buitenkant.

    Hoe is het met jou??
    21-10-2009

  8. #30368
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Alhamdoelilaah bintu. Hoe is het nu met jou en je man? Kunnen jullie het al een beetje bevatten wat er allemaal is gebeurd of leven jullie nog een beetje in een roes? Als meelezer op deze topic houdt het me echt bezig Subhan allaah. Ik ben zo opgelucht dat alles goed is gekomen alhamdoelillaah. Hoe gaat het fysiek met jou? Heb je een normale keizersnede gehad of nog ingrijpender dan dat? Je hoeft overigens niet te antwoorden als ik te veel vragen stel. Sorry alvast.

    Lhoceima hier gaat de zwangerschap goed alhamdoelilaah. Buikje groeit goed en ik voel me de meeste dagen redelijk alhamdoelillaah. Ik probeer ook wat meer te bewegen, maar ik ben nu op vakantie in Marokko en merk dat ik goed aan beweging toe kan komen.

    Ik ben inmiddels ook al over de helft alhamdoelillaah.

    Hoe is het met jou Lhoceima?

  9. #30369
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Allaahi chafik ameen fessia. Lijkt me erg vervelend die bekkenpijn die zo aanwezig is.

  10. #30370
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Bintu, Alhamdulillaah dat het veel beter gaat met je dochtertje en ze nu bij jou ligt! In sha Allah zal het altijd goed gaan! Geniet van en met elkaar en neem zeker je rust!



    Fessia, Subhana Allah! Hoe voelt bekkenpijn? Moge Allah jou van de pijn verlossen in sha Allah. Is er niks tegen de pijn?
    Wij gaan midden april op vakantie voor max twee weken in sha Allah. Ik ben morgen 21 weken zwanger Alhamdulillaah. Vind het nu wel snel gaan en het mag wel van mij Haha. Ben zo erg benieuwd naar Mn poppetje! 20 weken echo ook al gehad en alles zag er heel goed uit Alhamdulillaah, dus alleen maar geweldig! Vandaag had ik wel steeds echt van die buikkrampen wat door ging naar mijn onderrug Subhana Allah.. nu wel weer over maar ook echt weer iets waarvan ik dacht moet ik nou de vk op de hoogte houden maar toen dacht ik ach zal wel de baarmoeder zijn die aan het uitrekken is toch... verder echt wel elke dag last van maagzuur en het hoofdje van de baby zit ook echt nog beneden en voetjes dus boven. Hoe ligt jullie baby?

    Zou idd lekker vakantie boeken want als je hoogzwanger bent zou ik die risico niet nemen... en fijn dat je bent aangekomen. Ik was ook drie kilo afgevallen die ben ik nu weer aangekomen en dacht nog 1 kilo of 2 erbij nu Haha.


    Ochtendmens, ja Alhamdulillaah.
    Fijn ook dat het goed met jullie gaat.
    Ik heb alleen spataders gekregen bij mijn rechtervoet Subhana Allah. Was ervoor naar de huisarts geweest. Mag niet veel lopen/staan. Het kan alleen erger worden. Merk ook als ik dat veel doe, dat het opzwelt en pijn doet. Moet vooral mijn voet hoog houden. Echt apart als je het vergelijkt met mijn linkervoet. Ewa Alhamdullilaah.

    Geniet van je vakantie! ..
    Trotse mama ♡♡

  11. #30371
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Lhoceima misschien dat steunkousen kunnen helpen? Heeft de huisarts daar iets over gezegd? Allaahi chafik ameen.

    Fijn dat de 20 weken echo goed ging alhamdoelillaah.

  12. #30372
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Ameen Ochtendmens. Alhamdoulilah dat alles goed gaat en lekker genieten van je vakantie!

    @ lhoceima bekkenpijn is bij iedereen wel verschillend. Je kan op verschillende plekken last hebben. Onderrug/stuitje/liezen/bovenbenen..ik heb het op 1 vaste plek in mn onderrug, rechts van mn stuitje. Bij elke beweging een soort van steek..en de pijn is er eigenlijk altijd. Als ik teveel heb gedaan dan ook nog lage rugpijn erbij en te weinig bewegen is ook niet goed. Oefeningen en masseren helpen enigssinds dus die doe ik wel maar helaas gaat het niet weg maar alhamdoulilah.

    Alhamdoulilah dat 20 weken ook helemaal in orde was. Toch weer een gerust gevoel en meer genieten! Die krampen kunnen idd van de groei van je baarmoeder zijn. Wordt je buik ook hard er van?

    Jaa we gaan InshAllah 14 april weekje turkije dus volgende week boeken inshAllah! Heerlijk nog even 2 weekjes er tussen uit, jullie gaan na Marokko toch?

    Ik weet eigenlijk niet hoe de baby ligt haha ik voel hem overal nog. Denk wel hoofdje nog boven want voel daar geen schopjes. Heb je nu al last van maagzuur? Vervelend joh. Heb dat de vorige zwangerschap niet gehad dus hoop dat nu ook niet te krijgen!
    21-10-2009

  13. #30373
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ochtendmens Allahouma Ameen x. ja de huisarts heeft dus gezegd dat ik vooral mijn voet hoog moet houden. Niet veel lopen of staan. En ja komt door zwangerschapshormonen en blijkbaar loopt het bloed niet goed door in mijn rechterbeen en blijft het vast beneden Subhana Allah. Ja kousen idd. Dat draag ik ook wel dagelijks maar vind t eerlijk gezegd maar onzin Haha maar goed..


    Fessia Ah Turkije leuk hoor! Wij wouden ook ander land doen maar hij heeft veel familie in Marokko en hebben ons lang niet gezien en missen ook ons zoontje, dus toch Marokko.maar wel een rondreisje in sha Allah.. ja heerlijk ff tussenuit.

    Oh zo vervelend ik had echt erg last van mijn onderrug bij Mn zoontje. Had ook rugweeen Pff.. ik hoop echt niet weer want is gewoon echt heel erg vervelend!! Vooral proberen rust te nemen. En misschien doe je ook gewoon teveel waardoor je ook harde buiken krijgt?
    Of ik harde buiken had Hmm, niet echt in de gaten gehouden.. ja maagzuur begon echt met 16 weken ofzo... bij Mn zoontje ook veel later pas.. ja nou met de echo's bij de vk zat hoofd beneden en laatst 20 weken echo ook nog steeds hoofd beneden Hahaha. Moet ook vaak plassen.. Ach ja
    Trotse mama ♡♡

  14. #30374
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Rustig hier ...
    Trotse mama ♡♡

  15. #30375
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    Hoi dames, aangezien het hier zo stil is sluit ik mij ook aan bij jullie. İk ben nu 8 weken zwanger van mijn derde kind. İk heb al 2 prinsessen rond lopen van 3 jaar en 1,5 jaar.