1. #28936
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Even 'klagen' ...

    Mijn kids hebben/hadden enkele allergieën alhamdoellillaah.
    Nu merk ik dat de jongste van 2 weken ook die kant lijkt op te gaan ...
    Zekerheid heb ik uiteraard niet, maar verschillende zaken doen me denken aan toen mijn kids baby waren ...

    Ik geef bv, ben op koemelkvrij dieet en het is ergens lichtjes verbeterd maar de 'klachten' blijven ... Maar stoppen met bv wil ik eigenlijk niet...
    Als ik rekening houdt met de allergieën die mijn andere kids hebben, dan is een dieet geen optie omdat er veel wegvalt qua voeding ...

    Ik vind het mentaal zwaar dat ik mijn kids nooit lang bv heb kunnen geven, dus hoopte ik dit keer dat dit 'probleemloos' zou verlopen ...

  2. #28937
    MVC Lid

    Reacties
    200
    04-11-2015

    Salam dames,

    Hoeveel kindjes hebben jullie? En hoeveel zouden jullie er willen ?
    Ik zelf heb 1 zoontje van 14 maanden, wil wel een 2e Inshallah
    Gelukkig Getrouwd(L)

  3. #28938
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Ik denk dat je de gebeurtenis verwerkt in je dromen. Het is hoe dan ook vervelend.
    Ja, dat vermoed ik ook. Het is gewoon niet leuk meer die nachtmerries.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  4. #28939
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ik ben hamdulilah vanavond bevallen van een gezond meisje! Ameen dames op al jullie adyiaat. Moge Allah jullie gezonde en snelle bevallingen geven voor hen die nog moeten.

    Wellicht later details, nu eerst even 'genieten' haha. Moge Allah jullie alle geluk schenken.

  5. #28940
    100% taker3acht

    Reacties
    2.268
    26-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Appelcake mabrok 3la slamtak. Moge Allah haar doen opgroeien tot een vrome moslima met veel geluk en liefde in goede gezondheid.

    Inshallah maak jij t ook goed.

    (Mijn meisje aan t borstvoeden)

  6. #28941
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Allaahumma baarik! Allaahi sla7!
    In sha Allaah stellen jullie het beiden goed.

  7. #28942
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Ferrero_Rocher Bekijk reactie
    Salam dames,

    Hoeveel kindjes hebben jullie? En hoeveel zouden jullie er willen ?
    Ik zelf heb 1 zoontje van 14 maanden, wil wel een 2e Inshallah
    Wa alaykum salaam!

    Ik heb 3 kinderen van 8, 4 en 1,5 en ben 24 weken zwanger van ons 4e kindje alhamdulilaah.

  8. #28943
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Allaahuma bareek appelcake wat een goed nieuws!! Geniet maar lekker van je meisje!

  9. #28944
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Invent- Bekijk reactie
    Simpel_

    Hier nog steeds niks....ben nu 40 weken en 3dagen heb vandaag stevig gewandeld ben nu wel kapot haha, hopen dat het wat uit haalt. Hoe is het met jou?
    Spannend meid... blijf lopen lopen lopen hihi. En liefde wil het ook wel uithalen ahum Niet dat je daar nu behoefte aan hebt hhh

  10. #28945
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Integere amin barakallahofik
    Mamavanm chokrane ik Eet idd al dadels en noten en drink veel water. Opdat het snel overgaat inchallah. Ik zeg ook tegen mezelf dat het wel overgaat en n fase is. Hormonen die m'n lijf uit moeten spelen ook n rol denk ik..

    Ik bekeek vnamiddag n vlog en was er niet goed van. De persoon was net bevallen zat erbij alsof ze geen kind had. Kind lag gewoon in de box te spelen en peuter was aan het kleuren. En zelf deed ze een masker en make up... bazz
    Mijn kind kan echt niet uren stil liggen in de box en mag al blij zijn als ik naar de wc kan. Douchen is ook snel snel laat staan mezelf op en top verzorgen. Tanden poetsen haren kammen is al heel wat haha
    Ja dit soort dingen maken bang schat. Maar wij hebben een grote kracht van Allah. Het verschil tussen hen en ons is dat wij geloven in Allah en dat is groot en bijzonder. Het gaat helemaal goed komen... ik heb ook nog af en toe last van die nare emoties...maar alhamdoelillah. Knuffel je kinderen vaak voor oxytocine ... en wat jij zegt klopt helemaal je moet even doorheen even ontzwangeren..

    Khair in challah!

    Blijf wel hier praten over als je dat wenst natuurlijk, want de positieve reacties doen iets met je.

  11. #28946
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Even 'klagen' ...

    Mijn kids hebben/hadden enkele allergieën alhamdoellillaah.
    Nu merk ik dat de jongste van 2 weken ook die kant lijkt op te gaan ...
    Zekerheid heb ik uiteraard niet, maar verschillende zaken doen me denken aan toen mijn kids baby waren ...

    Ik geef bv, ben op koemelkvrij dieet en het is ergens lichtjes verbeterd maar de 'klachten' blijven ... Maar stoppen met bv wil ik eigenlijk niet...
    Als ik rekening houdt met de allergieën die mijn andere kids hebben, dan is een dieet geen optie omdat er veel wegvalt qua voeding ...

    Ik vind het mentaal zwaar dat ik mijn kids nooit lang bv heb kunnen geven, dus hoopte ik dit keer dat dit 'probleemloos' zou verlopen ...
    pff ik voel met je mee meid. Misschien kun je nogmaals advies vragen bij een professional? Meer testjes laten doen, andere opties proberen? Dat je even wat meer gerustgesteld wordt.

  12. #28947
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ik ben hamdulilah vanavond bevallen van een gezond meisje! Ameen dames op al jullie adyiaat. Moge Allah jullie gezonde en snelle bevallingen geven voor hen die nog moeten.

    Wellicht later details, nu eerst even 'genieten' haha. Moge Allah jullie alle geluk schenken.
    Appelcakje mabroek, eindelijk!!! Geniet ervan in challah een gezonde baby en een fijne kraamtijd! We kijken uit naar je verhaal.

  13. #28948
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Ik ben vandaag zoooooooooooo zenuwachtig, echt net een stuiterbal. Ik besefte vanmorgen alhamdoelilllah dat ik 39 w ben en dat ik wellichht in challah over een week misschien eerder of later beval en kreeg daar de zenuwen van. Echt alsof het de eerste bevalling is.
    Ik ga proberen rustigaan te doen, misschien ontspannen met thee

    Moge Allah mij en alle dames die nog gaan bevallen een makkelijke bevalling geven in cha allah! Ameen !

  14. #28949
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Am een mamavanm !
    Appelcakeep alf mabrouk meid

  15. #28950
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ik ben hamdulilah vanavond bevallen van een gezond meisje! Ameen dames op al jullie adyiaat. Moge Allah jullie gezonde en snelle bevallingen geven voor hen die nog moeten.

    Wellicht later details, nu eerst even 'genieten' haha. Moge Allah jullie alle geluk schenken.
    Mabrouk! Moge Allah haar gezond en wel laten opgroeien