+ Reageer
Pagina 1877 van 1962 EersteEerste ... 1827 1852 1867 1875 1876 1877 1878 1879 1887 1902 1927 ... LaatsteLaatste
28.141 tot 28.155 van 29429
    Married & Mother

Reacties
    1.773
    27-12-2014

Citaat Geplaatst door Invent- Bekijk reactie
    ooh geweldig, ik zie wel meerdere soorten staan...neem aan dat jij de promenade hebt aangezien je daarop de maxi cosi kunt klikken?
    Ze heeft de vibe.

Ik heb de promenade gehad, topwagen! Het enige nadeel is dat hij niet meer word gemaakt. Er was iets kapot aan de duwstang bij mij en ik kon dat niet meer laten maken. Ik ga denk ik dit keer ook voor de vibe.

My love

Reacties
    4.088
    12-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Wa feeki barak Allaah lieverd. Doe dua naar Allaah en inderdaad, meer dan je best kan je niet doen. Moge Allaah je zegenen en je belonen voor je intentie ameen. En moge Allaah het makkelijk voor je maken en je in staat stelleb 2 jaar te voeden ameen!
    Citaat Geplaatst door stadmens Bekijk reactie
    Heb een koortsblaar op mijn lippen kan het kwaad voor de on geboren baby

@invent je moet niet gaan stressed jezelf verrtrouwen dat je genoeg melk hebt
    Eerste week moet de melk opgang komen na elke voeding moet je glas water drinken
    Zorg goed voorjezelf

@praline loopt jij nog rond hihi geniet nog van je buikje die ga je nog missen
    Veel sterkte
    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Ze heeft de vibe.

Ik heb de promenade gehad, topwagen! Het enige nadeel is dat hij niet meer word gemaakt. Er was iets kapot aan de duwstang bij mij en ik kon dat niet meer laten maken. Ik ga denk ik dit keer ook voor de vibe.
    kun je op de vibe ook je maxi cosi bevestigen?
    ♥ Mama van 2 prachtige prinsjes ♥

My husband, a beautiful gift from Allah ta3ala... ♥

Married & Mother

Reacties
    1.773
    27-12-2014

Citaat Geplaatst door Invent- Bekijk reactie
    kun je op de vibe ook je maxi cosi bevestigen?
    Volgens mij wel, zie het wel op plaatjes..

MVC Lid

Reacties
    736
    26-11-2009

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wat betekent het als de placenta laag zit? Hebben ze dat liever niet?

Praline, spannend hoor! Kan nu niet meer lang duren.

Appelcake hoe is het met de harde buiken vandaag? Heb je vk nog gebeld?

Dan zou ik niet normaal kunnen bevallen omdat het de doorgang belemmert. Maar de kans is klein gelukkig. Bij de meeste komt het goed

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    678
    12-03-2011

Praline ameen!

Ik ben over 2 dagen precies 38 weken in cha allah.

MVC Lid

Reacties
    2.562
    26-12-2013

Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Dan zou ik niet normaal kunnen bevallen omdat het de doorgang belemmert. Maar de kans is klein gelukkig. Bij de meeste komt het goed

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Insha Allaah komt het gewoon goed.

-

Reacties
    5.835
    27-03-2007

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ow subhanAllah BintuBernardus dacht ik wel.
    Precies die dag is ook mooi. Je kijkt hoe dsn ook uit naar die dag en niet eerder of later..

Integere: InshaAllah shokran meid Las dat je ook aan de ijzerpillen zit. Ik werd er ook misselijk van en enorme krampen ben mee gestopt.

Lhoceima dankjewel lief
    Nee haha kan zo maar nog een week duren misschien. Ik beval waar mijn schoonouders wonen. Ziekenhuis is ook erg in de buurt bij hun. Als het snachts gebeurd dan komt mn schoonzus deze kant oppassen.
    Bijna! Spannend!

Super Nurse

Reacties
    6.903
    10-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Op welke leeftijd hebben jullie je zoon besneden? of wanneer zijn jullie van plan dat te doen?

De Profeet (vrede zij met hem) leert ons dat ‘in iedere levend wezen een beloning is’.

MVC Lid

Reacties
    2.701
    26-03-2014

Met 5 maanden besneden en ben blij dat we het zo vroeg hebben gedaan, weinig last en heelde heel snel. nu, 19 maanden, zou echt lastig zijn geweest...een drama!

Married & Mother

Reacties
    1.773
    27-12-2014

Citaat Geplaatst door Bent_Bni_Ammart Bekijk reactie
    Op welke leeftijd hebben jullie je zoon besneden? of wanneer zijn jullie van plan dat te doen?
    Mijn eerste zoon met 5 maanden. Mijn 2e zoon door omstandigheden morgen in shaa Allaah (hij is 16 maanden). Had het eerder willen doen maar khayr.

MVC Lid

Reacties
    1.263
    20-11-2012

Mijn zoontje heb ik op 5 weken laten besnijden.
    Voor de volgende in sha Allaah heb ik al een afspraak staan voor in december in sha Allaah.
    Ja klinkt gek want ik ben binnen 3 weken pas uitgerekend, maar ze doen dit dmv een plastibell en dat kan enkel tot en met 3 maanden.

Iemand die recent bevallen is, maakte een afspraak direct na de geboorte en kreeg een afspraak als de baby 2,5 maand is. Nog op tijd uiteraard, maar nogal nipt vond ik.

Dus ja ... liefst zo vroeg mogelijk.

MVC Lid

Reacties
    2.701
    26-03-2014

Een plastibel is zo'n klemmetje? Heb daar veel nare dingen van gehoord/gelezen. Hoe was jouw ervaring nieuwerd? Het eraf halen en de week als het er nog op zit?

MVC Lid

Reacties
    1.263
    20-11-2012

Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Een plastibel is zo'n klemmetje? Heb daar veel nare dingen van gehoord/gelezen. Hoe was jouw ervaring nieuwerd? Het eraf halen en de week als het er nog op zit?
    Hmm het is alweer 4 jaar geleden, maar het was meer een soort van ringetje dat er zelf afvalt binnen de 10 dagen. Heel uitzonderlijk valt het er niet vanaf en kan je zo goed als 'direct' terecht in het ziekenhuis zodat ze het verwijderen.
    Het ziet er niet zo mooi uit als het ringetje er nog op zit, maar ze hebben er verder geen last van. Verder is het enkel lokaal verdoofd en op een 10/15tal minuutjes gebeurd.

In mijn omgeving heb ik daar eigenlijk geen enkele negatieve ervaring over gehoord.
    Ben er dus zelf tevreden over. Ringetje ging er op dag 6 zelf af. Het enige wat ik moest doen, was de baby 2* maal per dag in bad of toch tot aan de heupjes in gewoon water. Totdat het ringetje er dus vanaf valt. Verder niets.
    In sha Allaah dat het dit keer ook zo simpel/probleemloos verloopt.

09-05-16 ♡

Reacties
    25.587
    08-02-2009

Zal meisjes al aan t bevallen zijn :Hihi:
    Trotse mama van mijn prinsje ♡♡

MVC Lid

Reacties
    2.562
    26-12-2013

Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Zal meisjes al aan t bevallen zijn :Hihi:
    Ik lees net dat ze krampen heeft. Misschien de echte.....zooo spannend haha.

Bent Bni ammart mijn zoontje is bij 3.5 maand besneden en ik vond dat goed alhamdoelillaah. Mocht ik nogmaals met een zoontje gezegend worden, dan zou ik zelfs bij 3 maanden al een afspraak willen maken insha allaah. Mijn zoontje begon met 3 maanden te rollen, of in ieder geval aanstalten maken en toen hij werd besneden heeft hij het heel lang niet meer geprobeerd. Hij ging toen in de box draaien haha, dus net als de wijzers van de klok maakte hij dan een rondje. Het is wel een moeilijke ervaring vond ik zelf, maar alhamdoelillaah gaat het herstel wel vrij snel.

Stap nu over!