1. #26236
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Subhan Allaah....moest ze het kindje nog 2 maanden dragen? Nee toch? Als het kindje niet meer leeft, dan krijgt het lichaam dat toch wel sneller door en gaat het de baby afstoten?

    Ooh heel verschrikkelijk lijkt me dat, dat je nog maanden rondloopt zo. Moge Allaah ons beschermen ameen.
    Ik weet echt niet meer hoe en wat..
    maar wat ik wel nog weet is dat zij sowieso nog moest wachten . Oja , ze kreeg ook weeenopwekkers , dat weet ik bog!
    Ja Wollah echt nachtmerrie voor elke moeder.

    Maar Allah is groot. Ze is nu al maanden geleden bevallen van een jongetje weer Subhana Allah!

    Allahouma Ameen!
    Trotse mama ♡♡

  2. #26237
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Je lichaam geeft niet altijd aan dat de zwangerschap afgebroken moet worden. Dan word je ingeleid en moet je bevallen van je overleden kindje. Meestal is dit binnen enkele dagen nadat het bekend is dat het hartje is gestopt met kloppen.

  3. #26238
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Nee zij was als het goed is niet ingeleid. Door die weeenopwekkers kwam het op gang . Wa Allah O A3lam
    Trotse mama ♡♡

  4. #26239
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Dat is inleiden lhoceima: weeenopwekkers toegediend krijgen zodat het op gang komt.

  5. #26240
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Dat is inleiden lhoceima: weeenopwekkers toegediend krijgen zodat het op gang komt.
    Ow
    Thanks!
    Trotse mama ♡♡

  6. #26241
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Haha lhoceima, mooi brilletje!

    Heel moeilijk due situaties. Moge Allah ons gezonde en voldragen zwangerschappen geven.

  7. #26242
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    @ appelcake in. Mijn geval zou ik zelf max 32 weken aanhouden aangezien mn kids me elke keer verassen door te vroeg te komen
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  8. #26243
    MVC Lid

    Reacties
    593
    12-09-2012

    2 dagenovertijd maar gisteren test gedaan was negative

  9. #26244
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door stadmens Bekijk reactie
    2 dagenovertijd maar gisteren test gedaan was negative
    Zou pas testen week later
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  10. #26245
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Wie van de dames spreekt ook af met man om weekend om de beurt uit te slapen
    Hij past dan lekker op zodat mama kan bijtanken en andersom doe ik dat ook voor hem. Je moet wat als ze nog niet doorslapen die van mij kan wel 3/4 x wakker worden in de nacht.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  11. #26246
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Wie van de dames spreekt ook af met man om weekend om de beurt uit te slapen
    Hij past dan lekker op zodat mama kan bijtanken en andersom doe ik dat ook voor hem. Je moet wat als ze nog niet doorslapen die van mij kan wel 3/4 x wakker worden in de nacht.
    Haha doen wij ook. In het weekend staat hij de eerste keer op . Maar eerlijk is eerlijk mn meisje slaapt goed tot 8uur ongeveer maar soms wordt ze in de nacht wakker voor haar speentje. Alhamdolilaah die horrornachten zijn voorbij. En ook sowieso oppassen wanneer ik een dagje weg wil en hij vrij is. Is normaal vind ik is toch ook zijn kind. Ik noem het ook geen oppassen dan want hij s de vader .

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #26247
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Hoe oud is je baby? 4 maanden toch? Maar geef je dan ook melk in de nacht nog?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #26248
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ja ik kijk altijd uit naar weekenden Haha. Heel soms wordt mijn zoontje in de nacht wakker voor speentje. En soms voor fles. (Begrijp ik wel als hij 7 A half 8 al gaat slapen) dan sta ik op. En dan slaapt hij door tot n uur of 8 en dan wordt mijn man met hem wakker en ga ik lekker uitslapen tot n uur of 11 Hihi. Mijn zoontje slaapt dan meestal weer terug rond 12 A 1 uur.
    Trotse mama ♡♡

  14. #26249
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door stadmens Bekijk reactie
    2 dagenovertijd maar gisteren test gedaan was negative
    Wacht nog 5 dagen
    Trotse mama ♡♡

  15. #26250
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Wie werkt er hier ook niet ivm geen oppas ?
    Trotse mama ♡♡