1. #1
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium

    viezerik

    Zijn jullie weleens een viezerik tegengekomen, b.v. een potloodventer, of iemand die je betaste in een drukke markt.....enz. enz??

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    313
    21-08-2001

    hahaha genoeg potloodventers gezien...dan is het gauw wegwezennnnnn!!!! bahhhhhhhhhhh
    Bismi Allah Rahmani Raheem 'Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden De Barmhartige, de Genadevolle. Meester van de Dag des Oordeels. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp. Leid ons op het rechte pad, Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden' (Al-fatiha, Het Begin)

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    121
    06-04-2002

    turkse viezerik

    jahhhh genoeg viezerikkuh in rotje knor.....er was eens een turkse gek in de konmar en je weet konmar heel druk bla bla komt ie op de kassa staan en begint zn broek uit te trekken pffffff wat een klootzak anyway heb gelachuh das t belangrijkste

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Ik heb 1 keer meegemaakt dat een oude man aan mij vroeg hoe laat het was en toen ik hem antwoordde, toen vroeg ie of ik nog even wilde blijven staan hahahha en toen.....trok ie zijn broek naar beneden hij had een stijve

    Ik zette het op een rennen, wil je niet weten... en achter af pas uitschelden
    NIZNO ED POTS!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Was een keer met m’n klein zusje rustig in het park aan het wandelen

    Komt er zo’n rare vent langs ons heen…. Zo’n louche figuur, lange regenjas aan…ongeschoren, lange vieze ongewassen haren, echt de naam viezerik waard..
    Hij keek ons aan, met een doordringende blik, opende vervolgens zijn jas… En daaronder had ie echt niks ,maar dan ook helemaal niets aan!!!..bahhhhhhhh!!!….en zijne slappe you know….Hing daar heen en weer te bengelen..yakkesssss……m’n klein zusje natuurlijk wist niet wat er gebeurde,verstijfde als het ware, van de angst waarschijnlijk voor die viezerik...enneh ook voor wat ze ongevraagd te zien kreeg..

    tja wat wil je…daarna heb ik hem roepend voor viezerik en nog andere dingen uitgemaakt en zijn we het park uitgelopen...nou ja uitgelopen..zo'n venten doen me echt niks..

    Sommige mensen zijn echt ziek..Die kicken daar op….heb dat vroeger als kind nog een paar keer meegemaakt en telkens in hetzelfde park..
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    hahaha, je zusje verstijde i.p.v iets anders, nu weet je dat je niet naar dat park moet gaan
    NIZNO ED POTS!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Inderdaad Sabrinat ....maar de volgende keer neem ik m'n grote broer mee....dan euhh zal 'm niet zo snel zijne jas opendoen. ..Hoe noem je weer zo'n mensen eigenlijk..er bestaat daar een typische naam voor....?
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    potloodventers ...hahah wees blij dat je geen bush-bush neger tegen kwam ..dan krijg je de schrik echt goed te pakken denk ik ..ieggg

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    20
    05-04-2002

    Origineel gepost door remii
    potloodventers ...hahah wees blij dat je geen bush-bush neger tegen kwam ..dan krijg je de schrik echt goed te pakken denk ik ..ieggg
    ruik ik hier enige ervaring?
    respecteer anderen zoals je zelf gerespecteerd wilt worden

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    80
    27-02-2002

    of ik weleens een viezerik ben tegen gekomen????..........je kan beter vragen of ik weleens een normaal persoon tegenkom....???

    want echt niet meer normaal.....tenminste wat ik allemaal tegenkom op straat alleen maar van die viezerikken
    de manier waarop ze je aankijken, de woorden die ze zeggen en wallah ik walg daarvan
    laatst was ik op werk kwam er een marokaanse man, een hele oude man hij trilde helemaal en kon amper recht op zijn benen staan, hij kwam dus op mij af en zat me aan te staren echt ik wedrt er bang van maar ik dacht hij is oud en zielag dus zal wel nixx zijn okey dus totdat ik ag dat hij een zakdoekje pakte en probeerde er iets uit te halen dat in een knoop zat het koste hem veel moeite want blijkbaar was het een hele dichte knoop okey maar goed het was hem dus gelukt hij maakte die knoop los en keek mij aan toen pakte hij iets uit het zakdoekje en bood het mij aan .maar ik begreep hem eerst niet dus ik zei zoo van wat is dat hij zei zo van pak maar aan is geld....ik schrok en zei wat moet ik daarmee ik heb hier geen kassa u kan daar verderop geldwisselen toen zei hij van nee is voor jou het is toch wel genoeg voor jou he??....mijn god ik schaamde me dood ik dacht van waarom moet mij dit weer overkomen ...dus ik wou hem daar niet voor paal laten staan en zei van menneer nogmaals ik kan niet voor u wisselen daar is da kasssa DAG!!! teon was ie weggegaan.....

    maar echt wallah die man was zoo oud zo oud ouder als mijn vader was gewoon niet te geloven het ergste nog hij was marokaan...en zulke dingen maak ik vaak mee jammer genoeg en ik baaaaaal er ontzettend veel van!!!!!!
    maar jaa je kan niet veel doen, blijven uitschelden en schreeuwen tegen zulke mensen heplt ook niet altijd en eens wordt je daar ook gek van...dus dan maar gewoon negeren...dat is wat ik nu doe!!!!

    nou dit was mijn story........gegroet allemaal.....
    Het leven is een examen, er is wel 1 verschil je hebt geen herexamen

  11. #11
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Hahahaa....ik kan niet geloven dat zo'n oude mannetje zoiets probeert.....tfoe....

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    he zelda nooit gehoord van punten en komma's??????
    NIZNO ED POTS!!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    25
    13-03-2002

    ik heb weer lekker gelachen, van al die smakelijke verhalen,

    Oh en sabrinat, laten we het niet hebben over jou abn...
    liefde is een kwaal, mensen die er door aangestoken zijn, weigeren een behandeling..
    sultana

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    what the hell is going on here?????????

    TEGENWOORDIG WORD IK GESTALKT DOOR WIJVEN

    SOMMIGE WIJVEN ZIJN ECHT ZIEK!!


    HE SULTANA ROT OP ZEI IK LAAT ME MET RUST, KRIJG JIJ OOK AL GEEN AANDACHT, DAT JE AANDACHT VAN MIJ WILT.
    NIZNO ED POTS!!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    25
    13-03-2002

    dag allemaal let maar niet op haar...


    Ten eerste ben ik hier om met mijn andere landgenoten te praten en het bevalt me prima, dat er af en toe een rotte appel tussen zit, tja daar kan ik ook niks aan doen...
    Jij bent zo verschrikkelijk dom? gewoon echt dom.. Ik heb zowat al je discussies gelezen voordat ik tot deze schrikbarende conclussie ben gekomen.
    Jij loopt constant mensen af te kraken zonder dat je dat in de gaten hebt, en je let niet op je zelf, want over punten en komma's gesproken
    het is:

    "Hé sultana! Ik zei:"rot op en laat me met rust. (nieuwe zin)
    Krijg jij ook al geen aandacht, dat jij aandacht van mij wilt ?

    see ya...
    liefde is een kwaal, mensen die er door aangestoken zijn, weigeren een behandeling..
    sultana