1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7
    17-07-2014

    Waarom je ZINA moet haten

    Sallam oualaikom,

    Lang heb ik afgevraagd waarom ZINA (sex buiten/voor het huwelijk) nou zo slecht is. Zie hier een van de gevolgen:

    http://www.nu.nl/binnenland/3912598/...amsterdam.html

    Een baby gevonden in een vuilcontainer. Verbeeld je dat jij deze baby bent. Weggegooid als afval. Machteloos en onschuldigd als jij daar ligt. De ratten zullen je snel als voedsel aanzien. Een baby die op dat moment snakt naar warmte van zijn moeder die liefde voor hem dient te uiten. Zijn eerste druppels moedermelk waar deze naar snakt. Deze baby zal nooit mama of papa kunnen roepen, geen vreugde hebben tijdens feesten etc. Wat zal de straf zijn voor zijn ouders. Hij zal zijn recht krijgen!

    Er zijn duizenden slechtheden te bedenken als het om zina gaat. Wees voorzichtig en terughoudend.

    Moge Allah ons daarvan behoeden!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Het is eerder de sociale dwang die deze moeder tot deze wanhopige daad heeft gebracht. Wanneer de omgeving wat toleranter zou zijn, hoeven veel vrouwen niet hun kind of te aborteren of te vondeling leggen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door astimontas Bekijk reactie
    Sallam oualaikom,

    Lang heb ik afgevraagd waarom ZINA (sex buiten/voor het huwelijk) nou zo slecht is. Zie hier een van de gevolgen:

    http://www.nu.nl/binnenland/3912598/...amsterdam.html

    Een baby gevonden in een vuilcontainer. Verbeeld je dat jij deze baby bent. Weggegooid als afval. Machteloos en onschuldigd als jij daar ligt. De ratten zullen je snel als voedsel aanzien. Een baby die op dat moment snakt naar warmte van zijn moeder die liefde voor hem dient te uiten. Zijn eerste druppels moedermelk waar deze naar snakt. Deze baby zal nooit mama of papa kunnen roepen, geen vreugde hebben tijdens feesten etc. Wat zal de straf zijn voor zijn ouders. Hij zal zijn recht krijgen!

    Er zijn duizenden slechtheden te bedenken als het om zina gaat. Wees voorzichtig en terughoudend.

    Moge Allah ons daarvan behoeden!
    Jammer genoeg heb je ook getrouwde moeders (die zelfs al kinderen hebben) die dit doen..... het huwlijk is geen verzekering voordat dit niet gebeurt, het betreft vaak vrouwen met psychologische problemen....

  4. #4
    ❤️❤❤️❤

    Reacties
    14.283
    08-05-2009

    wat een domme argumenten, ik zou nooit mijn kind in een container dumpen of abortus plegen ongeacht mijn burgerlijke staat. Ik ken getrouwde vrouwen die hun kind laten aborteren als de zwangerschap even niet goed komt, dus tja.. jouw logica sucks a big time.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    2.101
    26-05-2013

    Er wordt door TS klakkeloos aangenomen dat dit tragische geval voortkomt uit ZINA (sex buiten/voor het huwelijk).
    Dit terwijl er nog helemaal niets bekend is!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Batavijf Bekijk reactie
    Er wordt door TS klakkeloos aangenomen dat dit tragische geval voortkomt uit ZINA (sex buiten/voor het huwelijk).
    Dit terwijl er nog helemaal niets bekend is!
    Ik moet dan telkens denken aan die "gelukkig getrouwde vrouw" met drie kinderen die 2 babylijkjes in de diepvries kist had liggen......(me niet vast leggen op de aantalen). Als het puntje bij het paaltje komt denk ik zelfs dat het vaker door getrouwde vrouwen gedaan wordt dan door niet getrouwde vrouwen... maar nu doe ik zomaar even een aanname (nav diverse rechtzaken die het nieuws hebben gehaald en waar het telkens om getrouwde stelletjes ging)..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17
    15-04-2014

    Wat een gare drogredenering.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    157
    25-10-2014

    Ja, waarom haten jullie mij. Ik heb zin van Allah swt gekregen.
    - wie niet waagt die niet wint
    - sorry
    - le beauti du diable - film
    - alhamdolilah