1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    20
    18-01-2014

    Im sorryyyy dat ik zo lang niks heb geschreven ik was namelijk te druk bezig met school. Hopelijk kan ik na deze week meer vervolgjes schrijven en meer over het verhaal vertellen, ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen dames!

  2. #17
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  3. #18
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    20
    18-01-2014

    Ik plaats zo een vervolgje, sorry voor het wachtennnn!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    20
    18-01-2014

    Lina

    Ik was nog aan het vertellen hoe me leven is veranderd. Ik was bij Aya thuis. En helaas voor mij was haar irritante broer Mohammed ook thuis. Ik mag hem niet echt. Hij heeft op alles commentaar nooit is hij stil hij heeft altijd wel iets op te merken.

    Nog steeds keek ik naar de tv waar voetbal speelde. Ik vond het niet erg om naar voetbal te kijken. Ik vind het zelfs erg leuk. Het was Real Madrid tegen Barcelona. Natuurlijk stond ik voor Real want Ronaldo speelt daar. Ik keek geconcentreerd naar de televisie maar toch voelde ik ogen op me prikken. Ik voelde me er niet prettig bij. Ik keek om. Inderdaad hij was aan het kijken. Toen hij merkte dat ik me omdraaide krabde hij op zijn hoofd. Net of dat er niks aan de hand was. Ik rolde met me ogen en keek weer naar de televisie.

    Het was pauze. En het stond 0-0. Ik verveelde me. Ik zat hier al zeker 45minuten en nog steeds was Aya niet naar beneden gekomen. Waar is ze mee bezig ? Ik liep naar de trap en schreeuwde een paar keer haar naam. Geen gehoor. Ik was eigenlijk te lui om naar boven te lopen maarja het moest maar. Al schreeuwend liep ik naar boven nog steeds geen reactie. Stormend kwam ik haar kamer binnen. Meteen proetste ik het uit. Snel zette ik me hand voor me mond. Ze was in slaap gevallen. Maar ze lag daar niet als een normaal persoon. Haar ene hand zat op haar buik en de andere op haar hoofd. Haar voeten waren tegen de muur aangedrukt. Ik weet niet waar ze aan dacht ik hoef het eigenlijk ook niet te weten. Rustig liep ik terug en sloot de deur.

    Eenmaal beneden realiseerde ik me dat ik hier 45minuten lang heb gezeten voor niks. Als ik nou alleen was geweest vond ik het niet erg maar die klojo zat er ook bij jammer genoeg. Ik pakte me jas en deed hem aan. Ik pakte ook me tas en checkte of dat ik alles nog had. Net wanneer ik naar de deur wil lopen hoor ik weer zijn irritante stem. ' yea profiteur lekker hier 45minuten lang tv kijken en dan weggaan '. Ik snapte niet wat hij bedoelde en eerlijk gezegd wilde ik het ook niet weten want 99% wat er uit zijn mond komt is toch onzin. ' Doei Muhammed '. Ik liep de deur uit. Al snel ging de deur weer open en hoorde ik me naam. Ik keek naar achter en inderdaad hij stond daar.

    ' Wat is er '. Zei ik met arrogantie. Heeft hij het dan echt niet in de gaten dat hij me irriteert en niet eens een beetje. ' het is donker, je kan toch niet alleen in het donker lopen '. Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. ' natuurlijk wel kijk maar '. Ik draaide een rondje. ' kijk is aan hoe goed ik in me eentje in het donker kan lopen '. Hij keek me met een droog gezicht aan. ' ik breng je wel naar huis'. Dit keer was de beurt aan mij om hem droog aan te kijken. ' hoeft niet ik kan zelf lopen dat heb je net toch gezien doei Mohammed ! '.

    ' jij gaat helemaal nergens naar toe begrepen ? Ik laat je niet alleen in het donker lopen. Dalijk zie je allemaal junkies dan schijt je zeker in je broek en dan weet ik zeker dat je terug gaat rennen naar mij '. Ik knipperde voor zijn ogen. ' Mohammed wakker worden je bent weer aan het dromen no way dat ik terug zou rennen naar jou. Je kent mij nog niet ik geef die junkies 1 klap ze liggen KO. ' om het nog te benadrukken maakte ik een vuist en sloeg ik hem op zijn borst.

    Hij kromp ineen met zijn hand op zijn borst. Ik schrok. Het enige wat ik deed was staren. Had ik hem echt zo hard geslagen. ' Mohammed is er iets ? Heb ik je echt zo hard geslagen '. Het enige wat hij deed was knikken. Ik kreeg opeens schuldgevoelens hij probeerde aardig te doen voor een keer om me naar huis te brengen en ik deed weer dom tegen hem en uiteindelijk heb ik hem geslagen. Hij stond nog steeds vol pijn voor me. ' oke ik weet iets. Ik rij naar huis met je auto dan zit je langs me dan mag je alsnog de bodyguard spelen. En dan vraag ik aan Anissa of dat ze je weer naar huis kan brengen, want zo kan je niet rijden. '. Hij schudde hevig zijn hoofd. ' ik breng je zelf en ik ga ook zelf weer terug je gaat hier niet op reageren ik heb al pijn '. Hij praat
    te alleen schuldgevoelens bij me naar binnen. Ik knikte maar.

    In de auto was het stil heel erg stil. En ik haat stiltes maar op dit moment leek me het beste. Na een korte rit van 10 minuten die eigenlijk 10 uur duurde voor mijn gevoel waren we eindelijk bij me huis. ' dankjewel voor het brengen dat had echt niet gehoeven, nogmaals sorry dat ik je heb geslagen als je thuis bent neem een warme douche dat zal we helpen en drink wat thee en pak een dekentje en ..'. Net wanneer ik me zin af wilde maken praatte hij door me heen. ' Lina het komt wel goed het doet nu pijn maar het gaat wel weer over rustig je hoeft je eigen niet druk om te maken er gebeurd niks met me'. Ik knikte. ' uhm doei dan maar Mohammed en doe de groetjes aan Aya'. ' Doe ik .' Ik stapte uit de auto en liep naar de deur. Zonder iets te zeggen liep ik naar boven. Ik liep naar de douche. Een douche dat was het enige wat ik nodig had. Na de douche liep ik weer terug naar me kamer. Ik had een app. kleintje ik had geen pijn haha deed maar alsof zodat ik je veilig thuis kon brengen en hamdullilah ben je veilig thuis gekomen. Niet boos zijn kleintje. Ik weet dat je nu kookt doe rustig neem een douche drink wat thee pak een dekentje, komt wel goed !Slaap lekker ik zie je nog wel een keer !

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    20
    18-01-2014

    Zal ik verder gaan ?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.132
    11-02-2013

    Mooi geschreven, je hebt me helemaal in het verhaal geslorpt
    Radietoe BiAllahi rabban, Wa Bilislami dinan Wa biMohammadien( SAW) nabbieyan!!!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    144
    11-05-2014

    Hahaha leuk verhaal, ga verder

  9. #24
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  10. #25
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  11. #26
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    20
    18-01-2014

    Sorryyy dames ik was eerlijk gezegd helemaal vergeten dat ik nog een verhaal had hier, willen jullie nog dat ik verder ga of niet ?