1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8
    08-09-2014

    Post Met spoed opzoek naar nederlandse en vlaamse call center medewerkers in tanger!

    MET SPOED OPZOEK NAAR NEDERLANDSE EN VLAAMSE CALL CENTER MEDEWERKERS IN TANGER!

    Qualite Call center is een jonge en dynamische organisatie gevestigd in het bruisende Tanger, gelegen in noord-west Marokko, op het kruispunt van Europa en Afrika. Denk je erover, om in Marokko te gaan wonen, als het nu gaat om remigratie, een break voor langere tijd, of de liefde, hier is je kans.

    Op dit moment beschikken wij over 105 belposities die per direct beschikbaar zijn. In de toekomst kunnen wij doorgroeien naar 300 à 400 belposities.

    Wat eisen wij :

    - Ervaring is niet vereist, maar wel meegenomen
    - Wel enig commercieel gevoel
    - Klantgerichtheid
    - Discipline
    - Goed ABN
    - Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) Marokkaanse
    - MBO diploma
    - Full time (40 uur)
    - Part-time (30 uur)

    Wat bieden wij :

    - Prettige werksfeer
    - Transport
    - CDD contract (proeftijd 3maanden)
    - CDI contract (onbepaalde tijd)
    - CNSS + Mutuelle
    - Correct en tijdig betaling
    - Doorgroei mogelijkheden
    - Training en begeleiding

    Solicitatie gesprekken en trainingen vinden plaats in Nederland.


    Training Nederland: Dinsdag 11-11-2014

    Voor degene die zich wil aanmelden, kan het via de onderstaande e-mail aangeven.

    Denk je dat dit iets voor jou is, aarzel dan niet en stuur jouw cv naar het onderstaande adres :
    H. Sakkal T : 00212-625420713 - 0031-858884958 - 00212-539301889

    Qualite Call center
    AV Med VI Hadaik Andalous 8ème Etage – Tanger
    Tel/ Fax: 0539301889
    E-mail: recruitment@qcc-groupe.com
    www.qcc-groupe.com

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    160
    04-06-2007

    Wat is het salaris?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    24
    14-10-2003

    Salaris idd...voordat je je cv opstuurt. En ik vrees dat die oplichter van Redouan Talah hier werkzaam
    Is....wees alert mensen. Aub...juist ja Redouane ...onalfabeet...de Salesmanager van voorheen Tingis callcenter in Tanger.

    Als je lange tijd overal meedraait, dan zie je dat deze paddestoelen callcenters
    elkaars personeel inpikken. Elkaars vacatures bijna klakkeloos kopiëren.
    Iedereen zich directeur voelt...en iedereen liegt...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1
    21-10-2014

    Ik vind het wel intressant, maar weetje zeker dat hij daar werkt. als ik opgelicht wordt hoeft het niet van mijn.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    269
    02-02-2012

    0031-858884958

    bekende nummer van een oplichter

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8
    08-09-2014

    Redouane Talha is inderdaad de directeur van het bedrijf. En Redouane schrijf je met een e, en Talah schrijf je niet zo maar zo Talha.

    Wij verbergen niks! Wij zijn tenminste duidelijk en transparant. En als persoon zijnde heb ik begrip voor uw reactie.
    Redouane komt inderdaad van tingis waar hij een succes heeft bereikt, wat niemand kan ontkennen.

    Het gaat om een bedrijf die rechtsgeldig is en voldoet aan alle regels van de Marokkaanse wet. Het is tenminste bekend wie wij zijn, wat wij doen en wie de directeur is.

    Wil u alstublieft bekend maken wie u bent? Wat wij natuurlijk al weten.

    Als u problemen heeft met Redouane Talha kunt u daar contact mee opnemen. Mijn vraag is niet om bij Redouane te komen werken. Mijn vraag is om bij Qualite call center te werken. Qualite call center is een concept.

    Een bedrijf is een bedrijf en een persoon is een persoon.

    Als we nou gaan onderzoeken wie de directeur is van elk bedrijf hier in Marokko dan werken we nooit, terwijl het om grote en goede bedrijven gaat.

    Met Redouane Talha kun je altijd contact opnemen, je weet ons te vinden. Je kunt ons bellen of mailen.

    Het enige wat ik u nogmaals vraag is wilt u uw eigen bekend maken, of doe ik dat zelf (Mr F. A )?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    269
    02-02-2012

    Oke leuk maar probeer je nu iets goed te praten ?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6.151
    12-01-2008

    Citaat Geplaatst door Halima-qcc Bekijk reactie
    Redouane Talha is inderdaad de directeur van het bedrijf. En Redouane schrijf je met een e, en Talah schrijf je niet zo maar zo Talha.

    Wij verbergen niks! Wij zijn tenminste duidelijk en transparant. En als persoon zijnde heb ik begrip voor uw reactie.
    Redouane komt inderdaad van tingis waar hij een succes heeft bereikt, wat niemand kan ontkennen.

    Het gaat om een bedrijf die rechtsgeldig is en voldoet aan alle regels van de Marokkaanse wet. Het is tenminste bekend wie wij zijn, wat wij doen en wie de directeur is.

    Wil u alstublieft bekend maken wie u bent? Wat wij natuurlijk al weten.

    Als u problemen heeft met Redouane Talha kunt u daar contact mee opnemen. Mijn vraag is niet om bij Redouane te komen werken. Mijn vraag is om bij Qualite call center te werken. Qualite call center is een concept.

    Een bedrijf is een bedrijf en een persoon is een persoon.

    Als we nou gaan onderzoeken wie de directeur is van elk bedrijf hier in Marokko dan werken we nooit, terwijl het om grote en goede bedrijven gaat.

    Met Redouane Talha kun je altijd contact opnemen, je weet ons te vinden. Je kunt ons bellen of mailen.

    Het enige wat ik u nogmaals vraag is wilt u uw eigen bekend maken, of doe ik dat zelf (Mr F. A )?
    De privacy van werknemers nemen jullie in ieder geval niet zo nauw.

    Bedrijf is een bedrijf en een persoon is een persoon? Dat klopt, maar dit wil niet direct zeggen dat deze persoon geen invloed heeft op de organisatie en al helemaal niet als het om een directielid gaat.

    Waarom is de directeur trouwens een oplichter?
    Disclaimer: Dit bericht is niet bedoeld ter belediging of provocatie van wie dan ook. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld, elk ras, volk, religie enz, zijn in de berichten inwisselbaar gelang het voorbeeld. Reactie is een mening en geen feit.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    24
    14-10-2003

    Feiten spreken voor zich.
    Ten eerste dat een onalfabeet zich
    enigszins directeur mag noemen, brengt al genoeg twijfels naar boven.
    Ten twede als jullie succesvolle directeur diverse poging waagt om geld te lenen van
    simpele doodnormale mensen, met de meest afschuwelijke leugens . En vervolgens de boel besodemieterd heeft,
    dan mag je als bedrijf zijnde grote zorgen gaan maken.
    Vervolgens collega's op hun salaris korten, om eigen portefeuille.

    Als deze Redouane zijn streken verleerd is en al deze mensen persoonlijk gaat benaderen
    om zijn oplichtingszaken toe te lichten. En daadwerkelijk hun tegemoet komt, en geen valse beloftes.
    Neem aan, dat de directeur transparant is. Dan verdient hij in mijn ogen
    een nieuwe kans. Maar ik kan het niet over mijn hart strijken wat mij en anderen is overkomen door deze man