Poll resultaten: Ik vind het verhaal?

Stemmers
3. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Leuk

    3 100,00%
  • Niet leuk

    0 0%
Meerkeuze vragen
  1. #46

    Reacties
    27
    24-06-2014

    Sorry dat ik heel lang geen vervolgje heb geschreven dit komt namelijk omdat ik het de laatste weken heel erg druk heb ik zal nog vandaag een vervolgje zetten❤️✨
    What's meant to be will find a way(L'MAKTOUB

  2. #47

    Reacties
    27
    24-06-2014

    Hoofdstuk 16

    Twee jaar later

    Het is alweer een jaar later ik en Samir zijn helemaal opnieuw gestart, we hebben een huis verweg van de ellendige stad, zodat ons dochtertje Mira van 1 jaar gerust kan spellen in de grote tuin en goed opgevoed kan worden. Samir werkt nu net als andere hard voor zijn geld, zodat hij daarmee alles betaalt en niet met zijn families geld en ik.. Ik werk niet, ik ben allang al mee gestopt sinds dat ik zwanger was van Mira.

    "Mama,mama" "ja Mira" "papa hiewr". Ze kan al praten, maar niet geweldig. Ik loop naar de hal. "Hey schat" "hey" en hij drukt een kus op mijn mond en pakt Mira. "Hey hbiba Mira djelie" "papa". Hij legt haar weer op de grond en ze loopt naar haar speelkamer. Samir loopt vervolgens ook weg en ik ook. Raar genoeg hebben we nooit iets om te praten. Ik loop naar de woonkamer en kijk verder tv.

    Ik pak Mira op en zet haar in haar bedje. "Slaapt ze?" Vraagt Samir zachtjes. "Nee, anders zou ik haar toch niet in haar bed hebben gedaan" zeg ik op een hele sarcastische toon. "Wat ben je eens lekker sarcastisch". Ik heb geen zin in zijn gepraat dus ik loop weg. "Wat is er toch met je Dara!". "Hoe vaak moet ik zeggen dat er niks is, ik heb gewoon echt geen zin om ruzies". Klaar ik ben nu echt klaar ik loop naar woonkamer en blijf daar maar totdat Samir zeurend mij probeert op te vrolijken. "Sorry, ben je nog boos op me " "hoe kan ik op jou toch zo lang boos zijn" zeg ik glimlachend en hij zoent me heel lang.

    Ik hoor Samir beneden de deur dichtgooien, dat betekent dat het al waarschijnlijk 10.00 is. "Mira,Mira". "Mama" pff dat betekent dat ze wakker is. Ik doe mijn ogen open en vervolgens loop ik naar Mira's kamertje. "Hee hbiba, ben je al wakker" "Mama". Ik pak haar uit haar bedje en ruik even aan haar luier of ze wat heeft gedaan. "He wie heeft jou luier verschoond Mira?" "Papa papa". "Dus hij kan toch wel wat doen" lach ik eruit. Ik pak een blousje en een jeans voor Mira uit de kast. Vervolgens pak ik een haar kleine schattige nikes en haar kleine leren jasje. Ik kam haar haren en zet het in een hoge knotje. Mira heeft steil lichtbruin haar en lang haar voor een kind van 1 jaar. "Waar wil je naartoe Mira vandaag?" "Papa ijsje, Papa ijsje" Mira is ook echt een vaderskindje. Ik kleed me nog om en we ontbijten wat en we gaan uit huis. Ik zet Mira in de auto en we rijden naar Samirs werk.

    "Papa" ze rent op hem af. "Ijsje, ijsje". "Oke wacht ik pak mijn jas". Later lopen we als een gezin door het park heen.. Mijn droom... Die is uitgekomen..

    ~The End~❤️
    What's meant to be will find a way(L'MAKTOUB

  3. #48
    Bonnie&Clyde

    Reacties
    458
    12-07-2014

    Mooi einde!! Het was echt een geweldig verhaal!
    Ben je nog van plan om een 2de verhaal te schrijven?

    X Aforever
    ~"Real men don't cry? Prophet Muhammed PBUH cried making du'a for his ummah every night, and he was the realest man ever." ~