1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    57
    28-05-2014

    Spijt, ik ben je voorgoed kwijt!



    Ik zou willen dat ik dingen niet had gedaan, je zou eens moeten hoe graag ik het zou hebben overgedaan.
    Nu is het te laat en zie ik het resultaat van mijn daden.
    Ik ben je kwijt, niet voor even maar voor altijd!


    Beste lezers,

    Ik wil graag een nieuw verhaal beginnen, ik heb wat tijd over en zou die graag hierin willen steken. Het verhaal is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, en ik denk dat vele van jullie zich hierin zullen herkennen. Tips en feedback zijn altijd welkom. Als ik eventjes niks plaats, dan vraag ik jullie om geduldig te zijn. Het verhaal zal hoe dan ook afgerond worden. Het kan zijn dat ik het een dagje te druk heb om wat te plaatsen. Ik hoop dat jullie zullen genieten van het verhaal!

    Daar zat ik dan op mijn bed, terugdenkend aan alle mooie herinneringen. Waarom heb ik haar laten gaan? We gaan terug naar het verleden waar het allemaal begon, het ozo mooie liefdesverhaal van twee mensen dat op een nare manier beëindigt werd. Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Yassine ik ben een jongen van Marokkaanse afkomst en op het moment dat mijn leven begon te veranderen was ik 17 jaar oud. Studeren deed ik niet, omdat ik te druk bezig was met het bewandelen van het slechte pad.

    Vijf jaar geleden alweer, leerde ik een pracht van een meisje kennen. Zowel qua innerlijk als qua uiterlijk. Ik was op slag verliefd. Yasmina had mij betoverd met haar schoonheid, dit meisje was anders dan de rest. Makkelijk was ze zeker niet en ik moest hard voor haar vechten. Alhoewel ik dit niet altijd deed. Yasmina was een meisje van 16 jaar oud, had mooie lange krullen en prachtige groene ogen. Na ruim een jaar telefonisch contact te hebben gehad met haar, stemde ze eindelijk in om af te spreken met mij. Het was een mooie zomerse dag, en we besloten af te spreken bij haar in de buurt. Lang naar buiten mocht ze niet en ik wou haar niet ver laten reizen. Ik was die dag vrij zenuwachtig en probeerde er zo goed mogelijk uit te zien. Het was immers het eerste afspraakje en de eerste indruk kun je niet meer veranderen zeggen ze toch?!?

    Daar aangekomen zag ik Yasmina al staan, (ik herkende haar van een korte ontmoeting in de stad). Ze zag er prachtig uit. Ze had een witte broek aan met een rood wit truitje. Ik liep op haar af en begroette haar met een hand, samen zouden we een stukje gaan wandelen en in het park gaan zitten. Na een lange tijd gewandeld te hebben kwamen we aan in het parkje, Yasmina zocht een bankje en we namen plaats. We begonnen gezellig over van alles en nog wat te praten en hadden veel lol samen, er was een klik. Als jongen zijnde had ik er veel moeite mee om me eigen in te houden en wou haar dan ook het liefst gelijk zoenen, maar ik deed het niet. Yasmina had mij eerder al aangegeven dat ik haar niet zomaar moest aanraken of iets bij haar moest proberen. Ik vroeg me altijd af waarom ze er vanuit ging dat ik het type persoon was die haar respectloos zou behandelen, ze vertelde me dat ze geen vertrouwen meer had in niemand en dat dit te maken had met haar verleden. Wat had ze meegemaakt? Waarom wilt ze het mij niet vertellen? Ooit, wanneer ik er klaar voor ben zal ik het je vertellen Yassine. Dit was haar antwoord. Ik respecteerde haar en vroeg er verder niet naar.

    Na een leuke dag te hebben gehad samen besloten we dat het tijd was om naar huis te gaan, het was tegen de zeven uur aan en Yasmina moest naar huis. We namen afscheid van elkaar, en zij vertrok naar huis en zo deed ik dat ook. Onderweg kon ik mijn gedachte niet van haar af houden en bleef maar denken aan hoe leuk ze is. Diep van binnen wist ik dat ik niet de juiste jongen voor haar was...


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    57
    28-05-2014

    Thuis aangekomen pakte ik mijn andere telefoon erbij en zag dat ik een heleboel gemiste oproepen had. Shit! Zoveel klanten hebben gebeld, ik moet snel weg. Mijn moeder bracht me snel wat te eten en nadat ik het op had vertrok ik naar buiten. Buiten stonden de boys al op me te wachten en ik stapte in de auto. Sinds jonge leeftijd hield ik mij bezig met het dealen van drugs. Ik wou graag de goede kant op met mijn leven, maar ik kon het niet. Het snelle geld en het makkelijk verdienen maakte mij gek, en hield mij in deze wereld. Natuurlijk wist ik dat Yasmina dit niet leuk zou vinden als ze er achter zou komen, daarom hield ik het ook voor mijzelf. Het was niet iets om trots op te zijn. Die avond vertrokken we richting België waar we een belangrijke klant hadden. Daar aangekomen spraken we af met de klant en overhandigden de spullen aan hem en pakten het geld. Onderweg was ik ver met mijn gedachtes en moest ik continu aan Yasmina denken. Het was inmiddels al drie uur s'nachts en ze lag waarschijnlijk al vredig te slapen. Kijk mij dan, tot zo laat op straat. Eindelijk thuis, het was al vijf uur. Snel mijn bed in. Ik pakte mijn BlackBerry erbij en zag een aantal berichten op ping van Yasmina. Toen ik de berichten opende, schrok ik. Ze was kwaad op mij. Ik zag een foto van mij en een vriendin van Yasmina, samen hand in hand. De vriendin van Yasmina wist niet van het contact tussen ons, en had deze foto op haar display gezet. Ik wou zo graag praten met Yasmina en besloot haar te bellen, in mijn gedachtes dacht ik neem nou op alsjeblieft. Maar nee, Yasmina nam niet op. De laatste keer drukte ze me zelfs weg. Ik besloot te gaan slapen, maar had echt een vies gevoel van binnen.


  3. #3
    Trotse Mama ♡

    Reacties
    130.433
    12-04-2013

    Goed begin al, ben benieuwd naar meer. Dus zeker verder gaan!. .

    S ❤ K


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    74
    03-12-2007

    Ga maar verder mooi begin!
    meerdere gebruikers!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    57
    28-05-2014

    Citaat Geplaatst door Always-Sad Bekijk reactie
    Goed begin al, ben benieuwd naar meer. Dus zeker verder gaan!. .
    Bedankt voor je reactie, ik ga zeker verder. Heb nog een klein vervolg geplaatst.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    57
    28-05-2014

    Citaat Geplaatst door mimi_nis Bekijk reactie
    Ga maar verder mooi begin!
    Bedankt voor je reactie, ga zeker verder. Er staat nog een vervolg klaar!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    74
    03-12-2007

    Jaaaa zied. Nog meer dat is niet genoeg hahahaha
    meerdere gebruikers!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    57
    28-05-2014

    Citaat Geplaatst door mimi_nis Bekijk reactie
    Jaaaa zied. Nog meer dat is niet genoeg hahahaha
    Haha speciaal voor jou komt er nog eentje dan!

  9. #9
    Trotse Mama ♡

    Reacties
    130.433
    12-04-2013

    Citaat Geplaatst door Toto-Riina Bekijk reactie
    Bedankt voor je reactie, ik ga zeker verder. Heb nog een klein vervolg geplaatst.
    Super!!. .

    S ❤ K


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    57
    28-05-2014

    De volgende dag hoopte ik maar dat Yasmina met me wou praten.. Maar nee, tevergeefs. Yasmina negeerde mij en nam niet op. Hoe moest ik dit nu aanpakken? Ik heb haar zeker een 20 keer gebeld, maar geen gehoor. De gedachte dat ik haar kwijt zou raken maakte me gek en vrat aan me, tfoe die bitch ook a sah! Alsof ik haar wil, wat gaat ze die lelijke foto op haar display zetten, yeh vieze misgunner. Ik bleef maar denken, denken en denken. Het was dinsdag dus dit betekende dat Yasmina een druk schema had vandaag, ze was waarschijnlijk op school en zou na schooltijd door naar dansen gaan. Ik besloot haar op te wachten bij de tramhalte waar ze altijd de tram pakte. Ik wist niet hoelaat ze uit was, maar ik waagde maar een gokje en daar stond ik dan. Eerlijk gezegd, begon ik de moed echt te verliezen. Diep van binnen zei mijn gevoel dat ze al weg was, en dat ik niks meer van haar zou horen. Net op het moment dat ik besloot om te vertrekken, kwam er een groep meiden aangelopen ze kwamen mijn richting op. Daar was ze! Yasmina! Yasmina was druk aan het praten met een klasgenoot en gunde me niet eens een blik. Yasmina! riep ik, en ik trok aan haar arm.
    Yassine: "Kan ik alsjeblieft even met je praten?"
    Yasmina: "Nee liever niet, er valt niks te bespreken. Wij zijn klaar."

    En zo stapte ze de tram in. Daar ging ze dan, zo koud. Alsof het haar niks kon schelen. Terwijl ze vanbinnen kapot ging, dit wist ik. Hoe moest ik nou nog in contact met haar komen? Hoe ga ik haar benaderen en het goedmaken met haar? Die stomme foto stelde niks voor! Waarom gelooft ze mij niet! Ik belde een vriend op en liet hem mij ophalen, ik besloot me te richten op het geld maken en ging druk aan de slag met mijn klanten te helpen.

    Later die avond, besloot ik Yasmina te bellen. Maar niet met nummer, nee onbekend. Ik hoopte dat ze op deze manier op zou nemen en dat ik op zijn minst even met haar kon praten. Tuut Tuut Tuut Tuut, de telefoon ging over...
    Yasmina: "Hallo?"
    Yassine: "Yasmina, alsjeblieft die foto stelt niks voor."
    Yasmina: "Waarom bel je?"
    Yasmina: "Ik heb geen zin om met je te praten."
    Yassine: "Die foto is oud, en stelt niks voor! Geloof me nou alsjeblieft ik wil jou!"
    Yasmina: "Boeit me niet, je vond het zo te zien hartstikke gezellig met haar, dus ik wens jullie alle geluk toe samen. En laat mij vooral met rust. Toen je gezellig met mij zat te pingen, was je bij haar. Voor haar had je wel tijd. En nu kom je mij vertellen dat je alleen mij wilt? Ewa daar had je dan eerder aan moeten denken, voordat je die fotoshoot hield met haar! Tfoe."


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    74
    03-12-2007

    Woehoeee nog meerr
    meerdere gebruikers!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    57
    28-05-2014

    Citaat Geplaatst door mimi_nis Bekijk reactie
    Woehoeee nog meerr
    Vooruit ben in een goede bui haha.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    57
    28-05-2014

    Yassine: "Nee Yasmina, luister nou even! Het spijt me echt. Ik snap niet eens hoe dat wijf aan die foto komt. Het was maar eenmalig dat ik en nog wat vrienden met haar en met Soumya zo een andere wijf waren. Het is echt niet wat je denkt! En wat ik tegen je zei over dat ik alleen jou wil dat meende ik! Ik wil echt alleen jou! Ik kan niet stoppen met denken aan jou! Alsjeblieft doe niet zo. Geef me een kans."

    Yasmina's hart verzachtte, en ik hoorde een diepe zucht.
    "Weet je wat, is goed. Het maakt me ook allemaal niet meer uit. We praten wel verder via ping. Goed?"

    Yassine: "Is goed, ik spreek je zo. Doei"
    Yasmina: "Doei."

    Ik hing op en dacht na, zou ze me vergeven hebben? Het klonk niet echt alsof alles koek en ei was. Maar goed, waarom verwacht ik dat ook? Ik bedoel ik zou me waarschijnlijk ook gekwetst voelen als je een jaar contact hebt met een jongen en opeens zie je een foto van hem en een vriendin samen. Ze heeft gelijk. Ik moet er alles aan doen om dit zo goed mogelijk te maken en dat ze mij vergeeft.
    Ik besloot mijn moeder om advies te vragen. We zijn vrij opgevoed thuis en kunnen het vrijwel over alles hebben met onze ouders.
    Yassine: "Yemma?"
    Yemma: "Ja Yassine, wat is er?"
    Yassine: "Kun je even komen alsjeblieft? Ik wil wat met je bespreken."
    Yemma: "Ik kom eraan. Wacht even."

    Daar kwam mijn lieve moeder al aangelopen. Mijn zoon wat is er? Yemma, ik heb een probleem. Er is een meisje waarmee ik al langer dan een jaar contact mee heb, en ik wil graag serieus zijn met haar. Maar een tijdje terug, toen ik al contact had met haar was ik samen met wat vrienden buiten, en waren er twee meisjes bij. Toevallig is een van die meisjes een vriendin van haar. Nou wist dat meisje niet dat wij contact hadden, en heeft ze een foto van ons twee hand in hand op profiel gezet. Yasmina (het meisje wat ik leuk vind) heeft dit gezien, en voelt zich gekwetst. Ze wilt niet echt met me praten, en ik weet niet hoe ik het goed kan maken met haar. Wat kan ik doen zodat ze weer normaal tegen me gaat doen en me op zijn minst een kans geeft?

    Yemma: "Luister mijn zoon, als jij echt serieus bent met dit meisje moet je niet raar opkijken dat ze zo reageert. Je hebt haar gekwetst. Waarschijnlijk voelt dit meisje veel voor jou en voelt ze zich erg beledigd dat jij op de foto staat met een van haar vriendinnen. Zij wil jou voor zichzelf en wil niet iemand die eerst aanpapt met haar vriendinnen en dan pas haar als laatste keus neemt. Laat aan haar zien dat je oprecht om haar geeft, en dat je niet zoals andere jongens bent. Doe moeite voor haar, geef haar aandacht en maak tijd voor haar vrij. Respecteer haar ten allen tijden! En laat haar vooral even tot rust komen, als ze boos is, laat haar afkoelen. Wil ze verder? Ewa dan komt het wel goed, en zal haar hart verzachten naar jou toe. Geef haar de tijd om jou dit te vergeven en dring jezelf niet teveel op."
    Yassine: "Safi yemma, choukran. Ik ga mijn best doen."
    En ik gaf haar een kus op haar voorhoofd. Tijd om naar buiten te gaan, wat afleiding kan geen kwaad. Geld moet ook binnen komen, dus ik ga maar gauw aan de slag.

    Ik was een slimme jongen, en deed voorheen Havo. Tussen mijn ouders liep het niet zo lekker, omdat mijn vader een andere vrouw had buiten de deur. Mijn ouders kwamen hierdoor tijdelijk in een soort scheiding, ze waren niet echt gescheiden maar besloten tijdelijk niet samen te wonen. Mijn vader had mijn moeder erg gekwetst en ze kon niet meer leven met hem. De kinderen bleven bij moeder thuis, en aangezien mijn vader alleen werkte had mijn moeder dus geen inkomen. Dat was het moment, dat het mis ging met mij. Ik voelde mij verplicht om voor inkomens te zorgen thuis, en wou dat mijn moeder niks te kort kwam. Dagen dat de koelkast leeg was en de huur niet betaald kon worden deden mij pijn. Ik wou mijn moeder niet in deze stress laten bezorgen. Ik besloot te gaan hosselen (drugs dealen). Dit was voor mij de snelste manier en makkelijkste manier om aan veel geld te komen. Ik was jong, had geen rijbewijs dus begon klein en werkte voor anderen. Ik zat naast ze in de auto en deed wat ik moest doen, terwijl een ander met rijbewijs de auto bestuurde. Zo stapelde het zich op, en bleef ik dagen lang weg van school. Op school ging het allang niet meer goed, ik werd een probleem kind en werd uiteindelijk van school gestuurd. Dag in, dag uit, was ik bezig met het verkopen van drugs aan junks.

    De meest gore dingen heb ik moeten zien, en meemaken. En dat allemaal om geld. Maar we hadden tenminste te eten en een dak boven ons hoofd dacht ik. Schijt! Dit is tijdelijk, wanneer alles weer goed gaat ga ik stoppen met deze onzin.
    Mooi niet! Het was veel te verleidelijk om te stoppen, hoe graag ik ook terug wou naar school en mijn leven wou oppakken.

    Mijn vader besloot terug te komen naar huis, en het begon beter te gaan tussen mijn ouders. Het was natuurlijk nooit zoals vroeger, maar het was beter dan dat ze gescheiden woonden en geen contact meer hadden. Ik was erg gehecht aan mijn vader en diep van binnen miste ik zijn aandacht en aanwezigheid in huis. Uiteindelijk is er toch een man nodig in huis. Hij was ons voorbeeld! Alhoewel ik toen der tijd echt kwaad was op hem, dat hij zoiets mijn moeder kon aandoen. Alsof mijn moeder niet goed genoeg was voor hem? Ze deed alles voor ons! Toch voelde ik een klein blij gevoel van binnen toen ik hem weer thuis zag. Nu hoef ik niet meer de mannen rol op mij te nemen en kan ik nog genieten van mijn jeugd.

    Er gingen dagen voorbij, en Yasmina en ik spraken nog steeds niet. Yasmina die had een druk leven en focuste zichzelf vooral op school en haar trainingen. Ik wou haar zo graag spreken, zien ik miste haar gewoon. Maar aan de andere kant hield ik mijn moeders woorden in mijn achterhoofd en gunde ik haar alle tijd die ze nodig had.
    Dit meisje was het gewoon voor mij!

    Na een aantal dagen was het een vrijdagavond, ik was buiten met wat vrienden en besloot Yasmina te bellen om te kijken wat ze aan het doen was. Het was tegen een uur of half 9 aan en ze nam op. Bij het horen van haar stem raakte ik al helemaal in de wolken!
    Yasmina: "Hallo"
    Yassine: "Hey, alles goed?"
    Yasmina: "Elhamdulilah en met jou?"
    Yassine: "Ja ook goed hamdulilah, wat ben je aan het doen?"
    Yasmina: "Ik loop naar huis, en jij?"
    Yassine: "Wat doe je nog zo laat buiten? Ik ben buiten met wat vrienden."
    Yasmina: "Hoe bedoel je wat doe ik nog zo laat buiten? Ik kom van mijn werk! Ik moet toch naar huis of niet soms!"

    Op de achtergrond begonnen mijn vrienden domme grapjes te maken, er was er een tussen die dronken was en die wou leuk doen. Hij pakte mijn telefoon af en begon als een idioot tegen Yasmina te praten.

    Mohamed: "Ewa zina, kom hier na toe gaan we een beetje chillen."
    Yasmina: "Wie ben jij? Wat denk jij wel niet? Donder op joh idioot."
    Mohamed: "Yeh ke7ba wat doe je stoer, je moeder a vieze slet. Tfoe."

    Vlug pakte ik de telefoon af en wou ik het gesprek hervatten, maar het was te laat. Gesprek beëindigd. Yasmina had opgehangen.
    Shit man tfoe!
    Yassine: "Tfoe jeh idioot, wat gedraag je je zo respectloos tegen haar?" Ik gaf hem een klap op zijn achterhoofd.
    Mohamed: "Ajo wat doe je moeilijk man, is toch maar een sletje. Alsof je ooit serieus met dat wijf gaat zijn."

    Yassine draaide door! Hij kookte echt van woede. Hoe durfde hij Yasmina nou een sletje te noemen en zo respectloos over haar te praten, hij maakte en vuist en plaatste deze recht in Mohamed's gezicht.
    Yassine: "Waag het nooit meer om zo te praten over haar! Yeh mis'n ke7ba wie denk je wel niet dat je bent! En als je niet kan drinken moet je ook niet drinken!"

    Boos liep ik weg naar de auto en stapte in. Tfoe, wat nu. Ik probeerde Yasmina te bellen. Dit is de voicemail van Yasmina, laat een bericht achter na de piep. Pieeeep.


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    57
    28-05-2014

    De eerste gedachte die door mijn hoofd ging was dat ik haar kwijt was. Ik zou haar nooit meer spreken of zien! Ik werd gek, waarom gaat het altijd mis bij mij? Waarom! Het begon al laat te worden en mijn telefoon voor klanten bleef maar overgaan, vrijdag is altijd een drukke dag veel klanten willen dan kopen, zo kun je makkelijk op een dag rond de 2000 euro verdienen. Zo reden we van klant naar klant en serveerden wat ze nodig hadden, ik was moe en had er eigenlijk weinig zin in. Mijn gedachte was hier helemaal niet bij! Maar wat moest ik dan? Ik kon haar niet uit me hoofd krijgen, als ik thuis blijf zitten ga ik mezelf helemaal opvreten wetend dat ik machteloos ben!

    Ik zat in de auto met wat andere jongens van de buurt en zei: "Ey boys kom we gaan naar lounge ofzo man." Iedereen stemde toe. Het was immers al na twaalven en we wouden even wat ontspannen. Daar aangekomen was de lounge propvol, allemaal meiden met hoofddoek en jongens. Eigenlijk had ik hier geen zin in, want ik zag al die meiden al met hun ogen gericht op ons en aandacht zoekend kijken. Maar ik kwam hier voor mezelf en niet voor hun. We bestelden twee shisha's en wat drankjes, en ontspanden wat. Ik kon eerlijk gezegd nooit lang zitten in een lounge, ik werd het al gauw zat en had het na een uurtje dan alweer gezien. Daar in tegen voelde ik me ook vrij schuldig tegenover Yasmina, hoe kan ik hier nou zo lekker zitten chillen terwijl zij zich waarschijnlijk rot voelt. Mohim, ik verdrong die gedachtes. Niet aan denken ah Yassine wat is er met je gebeurd man je lijkt wel geobsedeerd door haar.

    Ondertussen bleef mijn telefoon overgaan en stond er alweer een klant te wachten, ik rekende af en besloot met nog een jongen weg te gaan. De rest zou nog even blijven hangen daar en die zouden we later ophalen. Na nog wat klanten te hebben geholpen, was het alweer half vier s'nachts. Meer dan tijd om naar huis te gaan. Mijn ouders vonden het nooit leuk als ik zo laat thuis kwam, en mijn moeder die bleef dan altijd wachten tot ik binnenkwam en ze hoorde dat ik veilig was.

    Van Yasmina had ik niks meer vernomen, en vond dat ik haar een berichtje moest sturen. Of het aan zou komen wist ik eerlijk gezegd niet, maar ik probeerde het gewoon en begon te typen naar haar op ping.

    Lieve Yasmina,
    Het spijt mij echt voor wat er vanavond aan de telefoon gebeurde. Het was niet mijn bedoeling om zo tegen je te laten praten, ik heb die jongen dan ook gelijk aangepakt. Ik kan er niet mee leven als iemand zo over jou praat. Ik ben gek op je, en je bent veel meer waard dan wat dan ook. Vergeef mij alsjeblieft. Ik wil je graag zien en iets leuks met je doen, zodat we deze dingen achter ons kunnen laten en samen aan een toekomst kunnen bouwen.

    Slaap lekker mijn schat x

    Ik drukte op verzenden, en bleef even staren naar mijn scherm. Langzaam werd ik slaperig, en viel ik in een diepe slaap.

    Yasmina's perspectief:
    Het was zeven uur in de ochtend, nadat ik het Fajr gebed had gebeden was het tijd om me eigen klaar te maken voor mijn werk. Elke vrijdag en zaterdag moest ik werken, als een gewoon bijbaantje natuurlijk want ik studeerde nog en zat net in mijn tweede jaar.
    Mijn telefoon had ik bewust uitgedaan, omdat ik het gezeik met Yassine spuugzat was. Ik had er echt geen zin meer in, na datgene wat er gisteren gebeurde vind ik dat hij mij niet verdient. Niemand hoort zo tegen mij te praten. Elke keer is er wel wat met hem, eerst die foto en dan weer zoiets. Achteraf denkt hij dat die het goed kan maken met een simpele sorry! Baz ik dacht het niet.
    Ik deed mijn telefoon aan en besloot toch even te kijken of hij überhaupt wel aan mij heeft gedacht. Ik vroeg me eerlijk gezegd echt af of ik wel belangrijk voor hem was, hij kon soms dagen niks van zich laten horen. En elke keer tot laat in de nacht buiten zijn, wat doet die jongen toch met zijn leven.
    Mijn BlackBerry startte op en al gauw kreeg ik een berichtje binnen. Het was Yassine die me een bericht had gestuurd. Mijn hart maakte stiekem wel een sprongetje, ik vond hem leuk. Iets trok me aan tot hem.
    Ik las het berichtje, en besloot te reageren.

    Lieve Yassine,
    Het geeft niet, ik weet dat jij er niks aan kon doen. Maar hou zulke idioten voortaan liever ver van jou vandaan, ik vind het niet fijn dat anderen zich er mee bemoeien als jij mij belt. Wat privacy zou wel op zijn plaats zijn. Ik ben ook gek op jou, en ik vind jou ook leuk. Al dit gezeur doet me weinig goed en ik begin te twijfelen of het wel wat gaat worden tussen ons. Tuurlijk wil ik ook een toekomst met jou, maar niet op deze manier. Denk er maar goed over na, en als jij bij het besluit blijft dat het wel wat kan worden tussen ons, dan kijk ik er naar uit om iets leuks met je te gaan doen.

    Zo verzonden! Hij moet niet denken dat het zo makkelijk zal gaan, want zo werkt het niet. Als hij dat maar goed in zijn achterhoofd houdt.
    Inmiddels was het tijd om uit huis te gaan, ik had vandaag weinig zin om mezelf mooi op te maken of iets en deed dan ook maar een beetje mascara en blush op. Genoeg! Ik hoef toch niemand te versieren op de werkvloer, wie mooi is is altijd mooi.
    Ik liep uit huis en maakte vaart om de bus te halen, anders mis ik die ook nog eens. Aangekomen bij de bushalte zag ik dat de bus nog moest komen en ik kreeg een opgelucht gevoel. Gelukkig, niet gemist!
    De bus kwam aanrijden en ik checkte in, zocht een rustig plekje en ging zitten. Verschillende gedachtes spookten door mijn hoofd, wat moet ik toch met heel deze situatie?

    Diep weggezonken in mijn gedachtes schrok ik toen ik zag dat ik er uit moest. Vlug drukte ik op stop, checkte uit en stapte uit. Daar ging ik dan, op naar mijn werk. Veel zin had ik er niet in, maar het moest maar.

    Yassine werd wakker en keek op zijn telefoon hoelaat het was. Het was alweer half twee s'middags. Wejow! Heb ik zo lang geslapen a sah! Hij zag dat het rode lampje van zijn BlackBerry knipperde. Eigenlijk was die bang voor wat er ging komen, en durfde hij het niet te lezen. Toch besloot hij dit wel te doen, want iets van binnen vertelde hem dat hij het wel graag wou weten.
    Hij opende ping en zag dat het een berichtje was van Yasmina. Hij was opgelucht, een hele last viel van zijn schouders af. Ik ga haar ervan overtuigen dat ik goed voor haar kan zijn, en dat er wel een toekomst is tussen ons twee! Wacht maar.

    Heftig begon ik te tikken op de toetsen en stuurde terug naar haar dat ik haar morgen wou zien.


  15. #15
    Trotse Mama ♡

    Reacties
    130.433
    12-04-2013

    Super dit!!. Keep on going .

    S ❤ K