+ Reageer
Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 6 14 15 16
226 tot 232 van 232
    Dienares van Allah

Reacties
    6.357
    16-12-2003

[QUOTE=ABDOLLAH;133261379]Zijn er broeders die dagelijks bij elkaar een hizb willen overhoren? Via telefoon.. ik ben op zoek naar iemand die met mij meekijkt wanneer ik uit mijn hoofd lees[/QUOTE

]

Assalaamoealeykoem,

Weinig broeders actief in deze topic.
    Waarom zoek je geen moskee maatje, is veel gemakkelijker dan via de telefoon. Zo kan je elkaar beter horen/verbeteren, kijken naar jouw uitspraak en jouw intonatie beter tot zich nemen.
    Is overigens maar een idee. Moge Allaah je succes schenken, Ameen.

Islaam – It just makes…. sense!

Dienares van Allah

Reacties
    6.357
    16-12-2003

Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Memoriseren is liefde
    Alhamdulilah true! <3

Happy

Reacties
    1.970
    13-02-2017

Citaat Geplaatst door AmmatoelAziz Bekijk reactie
    Alhamdulilah true! <3
    Het is wel stil hier. Ben nog steeds sora Al Insaan aan het memoriseren. Inscha Allah volgende week klaar

Up

Happy

Reacties
    1.970
    13-02-2017

Ik heb echt een probleem met ز en ج In Sora Al insaan aya nummer ٥, kom het woord مزاجها. Ik moet me continu hierop concentreren. En elke keer spreek ik die onbewust fout.

Dienares van Allah

Reacties
    6.357
    16-12-2003

Het is wel stil hier. Ben nog steeds sora Al Insaan aan het memoriseren. Inscha Allah volgende week klaar

Up
    Ik neem af en toe een kijkje. Heel goed dat je blijft memoriseren. Moge Allaah het voor je vergemakkelijken, Ameen.

Dienares van Allah

Reacties
    6.357
    16-12-2003

Ik heb echt een probleem met ز en ج In Sora Al insaan aya nummer ٥, kom het woord مزاجها. Ik moet me continu hierop concentreren. En elke keer spreek ik die onbewust fout.
    Veel blijven oefenen en Allaah om succes vragen. Belangrijk is dat een bekwaam persoon jou de juiste uitspraak leert en jou corrigeert.