1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    inna lilahi wa ina ilayhi radjioen
    wat verschrikkelijk om te lezen allah jahtiek a sbar sgat
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5.364
    30-10-2003

    Allab 3tik sbar meissie. Allah rham jelieve meid.
    Peace out!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    588
    27-03-2012

    Ina lilahi wa ina ilahi radjioun, heel veel sterkte lieve schat
    -

    'Het leven is een examen dat geen herkansingen kent'


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Oh lieverd, wat een verdriet:
    Inna ilahi wa ilahi raji3oen....
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  5. #20
    (L)

    Reacties
    4.554
    30-01-2011

    Allah irahamha
    Veel sbar toegewenst ze is als een engel terug gekeerd

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    9.579
    08-01-2007

    Ina lilahi wa ina ilahi radji3oen! Moge Allaah je pijn verzachten en je verdriet doen afnemen. Je kindje verliezen is een van de pijnlijkste ervaringen in dit leven. Maar treur niet lieverd, jouw kindje is in goede handen en weer terug bij onze schepper. Dat is het enige waar je je mee kan troosten als je die afschuwelijk pijn in je hart voelt. Laat je tranen de vrije loop en probeer je hart te luchten bij iemand en probeer je verlies een plekje te geven. Moge Allaah je bijstaan in deze moeilijke periode. Dikke knuffel van mij.
    Beproevingen maken je zwak en sterk!

  7. #22
    Berkaneesje!

    Reacties
    2.673
    05-05-2012

    Ina lilahi wa ina ilahi raji'oen!

    Moge Allah je bijstaan in deze moeilijke tijd. Moge Allah je hier sterker laten uitkomen.

    Jouw dochtertje is op een betere plek. Troost jezelf met deze gedachte.

    Een hele dikke knuffel
    Mamma van 2 Boefjes

  8. #23
    Mama van 3!

    Reacties
    2.942
    06-06-2007

    Allah y saberkom en Allah y rhamha.
    Mag ik misschien vragen hoe jullie haar genoemd hebben?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.154
    25-07-2014

    Ik denk dat er niets ergers bestaat dan een moeder die haar kind verliest. Moge Allah je pijn verzachten.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.791
    07-04-2004

    Allahierahma, Allahie sabrek.

    Tijd geleden tijdens een preek dit gehoord en misschien dat je er troost uit kunt putten, ik vond het persoonlijk heel mooi.

    Vertaling van de overlevering van profeet SAW uit de hadtih- verzameling van imam Ahmed:

    Als het kind van een dienaar overlijdt, vraagt Allah aan zijn engelen; hebben jullie het kind van mijn dienaar gepakt? Zij zullen zeggen; ja. Hebben jullie de vrucht van zijn hart gepakt? Zij zullen zeggen; ja. Allah zal vragen; wat heeft mijn dienaar gezegd? Zij zullen antwoorden; hij was U dankbaar en hij heeft gezegd Inna lillahi wa inna iliayhi Raji’oon. Daarop zegt Allah; bouw een huis voor mijn dienaar in het paradijs en noem het ‘het huis van dankbaarheid’.

    Ya Allah wij vragen u ook de ouders van dit meisje vandaag een huis van dankbaarheid te schenken in het paradijs. Ameen.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.726
    01-05-2007

    Allah ya3tiek sbar lieve meid! Heb je verhaal nog gelezen.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    4.083
    12-09-2010

    Moge Allah jou de kracht geven om dit verlies te verwerken en de beproeving te doorstaan. Moge Allah swt je bijstaan in deze moeilijke periode opdat je er voor je andere kind kan zijn. Weet dat Hij dit zo heeft bepaald en dat jij later In sha Allah op een mooiere plek herenigd zult worden.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    1.633
    16-07-2013

    Ik heb tranen gekregen. Zoals iemand al zei volgens mij is er niks ergers dan een moeder die haar kind verliest. Moge Allah je veel kracht geven om dit verdriet te doorstaan.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.000
    21-06-2008

    Ik kan me jou topic herinneren en heb vaak aan je gedacht als ik weer eens online was.

    Ik weet echt niet wat te zeggen.....moge Allah swt jou pijn wegnemen en moge HIJ jou en je familie veel sbar geven. Amien!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    moge allah haar het mooiste schenken in het paradijs, ze is in goede handen zuster. allah rahma..voor jou heel veel sabr toegewenst lieve meid..