1. #16
    Bijna Lid

    Reacties
    569
    17-08-2014

    Citaat Geplaatst door anno-nu Bekijk reactie
    Jij spoort ook niet. Zieke relatie.
    wanneer mijn man afstand zegt. verzamel ik alle kussens en plaats die tussen ons in, in bed. Dan weet hij hoe laat het is. Sorry vind het echt niet kunnen. Sommige mannen zijn zo koppig,ondankbaar en egoïstisch bahh

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    55
    02-10-2014

    Ik geloof niets van dit verhaal........of je bent echt dom dat je je zo laat behandelen

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    3.573
    02-07-2013

    Citaat Geplaatst door metalsia212 Bekijk reactie
    wanneer mijn man afstand zegt. verzamel ik alle kussens en plaats die tussen ons in, in bed. Dan weet hij hoe laat het is. Sorry vind het echt niet kunnen. Sommige mannen zijn zo koppig,ondankbaar en egoïstisch bahh
    Klaag nooit voor wat/wie je gekozen hebt
    Het is jouw keuze geweest om met m te trouwen

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    3.573
    02-07-2013

    Citaat Geplaatst door minimoetje Bekijk reactie
    Salam alaikom,

    Graag wil ik even wat dingen kwijt. Allereerst ben ik nu bijna 2 jaar getrouwd. Ik hou erg veel van mijn man, maar ik zit wel met wat dingen.

    Allereerst wil mijn man op een sport waar mannen en vrouwen gemengd zitten (meer vrouwen). Mag dit volgens de islam? Ikzelf sta er eerlijk gezegd niet helemaal achter. Ook omdat ik weet dat hij altijd gezellig wil doen met iedereen.

    Mijn man studeert nog en heeft begin januari een nieuwe les waar meer dan de helft meisjes zitten. Hij gaat een kick-off day hebben waar hij moet speed daten en iedereen moet leren kennen. Ook zal hij ergens een nacht overnachten. De kans is groot dat hij in een team komt te zitten met meisjes. Ik voel me hier niet goed bij, ook niet bij die overnachting en bij het speed daten, omdat hij dan waarschijnlijk veel meisjes een hand gaat geven en gezellig met ze moet gaan zitten praten. wat moet ik doen?

    Dan nog 1 ding, ik weet dat een vrouw haar man moet gehoorzamen en naar hem moet luisteren. Nu is vanmorgen deze situatie voorgekomen:
    Ik stond om 6 uur op om ontbijt te maken voor mijn man en eten te maken voor zijn werk. Hij vertelde me gisteren al dat hij maar 1 broodje wilde eten, maar ik vind dit erg weinig en wilde graag dat hij goed zou eten, dus had ik een half broodje van mij op zijn bord erbij gedaan. Ik gaf hem zijn bord, en hij werd erg boos en reageerde geïrriteerd, omdat dat halve broodje erbij lag.

    Ik begon chagrijnig te worden, door zijn reactie omdat ik het goed bedoelde en zo ontstond er ene ruzie. Hij gaf me een corrigerende tik, waardoor ik boos ben geworden en even niet meer met hem praatte.

    Ik zeg hem altijd dat hij niet uit huis mag gaan met ruzie en dat we het altijd eerst opgelost moeten hebben.
    Ik zou gaan weren vandaag (mijn eerste werkdag) maar omdat mijn man boos was zei hij dat ik niet mocht gaan en vandaag thuis moest blijven.
    Ik ben hier niet op ingegaan, omdat ik dacht dat ik het dan erger zou maken. Dus toen hij uit huis ging met een boos hoofd heb ik werk afgebeld, en daarna geappt met mijn man.
    Hij is nu nog bozer geworden, omdat ik hem niet heb geprobeerd over te halen wat betreft of ik wel kon gaan werken en hij zegt me dat ik nu nog meer problemen ga hebben.

    Dingen die hij oa nog meer zei: ik haat je, ondankbare jij gaat zoveel spijt hebben, opdonderen, hond en nog ergere dingen.

    Ik weet niet wat ik moet doen.
    Kan iemand mij advies en raad geven aub?
    Onwetendheid is jouw probleem

    Ga eerst ff leren wat voor een man je moet gehoorzamen en wanneer wel en niet

    Veel succes met zo een achterlijke schaap

  5. #20
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Denk dat hij jouw gedrag zat is. Kom op zeg mij lijkt het ook zwaar irritant als mn partner niet voor zichzelf opkomt. Je mag best lief zijn hoor maar als je onrechtvaardig wordt behandeld mag je hem dat wel laten merken ipv hem steeds te belonen

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    161
    13-08-2014

    Hij gaf me een corrigerende tik, waardoor ik boos ben geworden en even niet meer met hem praatte.

    Sorry meid maar een corrigerende tik geef je aan je kind niet aan je vrouw...

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    161
    13-08-2014

    Citaat Geplaatst door metalsia212 Bekijk reactie
    wanneer mijn man afstand zegt. verzamel ik alle kussens en plaats die tussen ons in, in bed. Dan weet hij hoe laat het is. Sorry vind het echt niet kunnen. Sommige mannen zijn zo koppig,ondankbaar en egoïstisch bahh
    hahah een grens in het bed!! deze werkt altijd hoor

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    426
    03-06-2014

    Ik denk dat jij, net als velen, niet aan trouwen had moeten beginnen, maar had moeten wachten totdat je een stevige basis had, jezelf namelijk. Ik juich het huwelijk toe, maar alleen als je er zowel geestelijk als lichamelijk klaar voor bent. En niet alleen lichamelijk. En dit geldt ook voor je man. Misschien moeten jullie op een cursus Huwelijk in de Islam, en wat er allemaal bij komt kijken. Het kan geen kwaad.

    Khayr In Shaa Allah.
    Once a motherf***** get an understanding on the game, and what the levels and the rules of the game is. Then the world ain't no trick no more. The world is a game to be played.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.369
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door Rukeya Bekijk reactie
    Serieus, zo was mn ex ook! Vreselijk blij dat ik daar van af ben. Indd een energiezuiniger. Goed verwoord!
    Op een gegeven moment voelde ik me dood, maar mn lichaam leefde nog Zo vermoeiend was het om met zo'n vreemde wezen te leven.
    Er zijn onzettend veel van dit soort bijna schizofrene types. Ze weten gewoon niet wat ze willen en dan maken ze jou gek. Energiezuigers heb je niet alleen in huwelijken maar op allerlei gebieden dus daar moet je echt alert op zijn! Ik ben blij dat je ervoor hebt gekozen niet je leven te verkwisten aan zo een kwast en aan je gezondheid en jezelf te denken.
    Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience

    (account overgenomen)

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    53
    12-12-2009

    Het wordt tijd dat jullie volwassen worden.
    Echt ruzie om ruzie te zoeken.
    En je moet stoppen met zo jaloers te reageren. Jy verhaal is nogal tegendraads' ik wil niet dat mijn man die vrouwen een hand geeft, ergens gaat slapen, etc. Maar ahja we zijn geen moslims.

    Cut the crap, dit is zo verzonnen.

  11. #26
    Officieel getrouwd

    Reacties
    645
    05-07-2013

    Walg van dit soort gasten. Allaahy 3tik sbar lieve meid.
    Sinds 20 sep. 2014 gelukkig getrouwd, Alhamdoulilah .
    Géén PM's van mannen aub.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    44
    06-11-2014

    Citaat Geplaatst door minimoetje Bekijk reactie
    Salam alaikom,

    Graag wil ik even wat dingen kwijt. Allereerst ben ik nu bijna 2 jaar getrouwd. Ik hou erg veel van mijn man, maar ik zit wel met wat dingen.

    Allereerst wil mijn man op een sport waar mannen en vrouwen gemengd zitten (meer vrouwen). Mag dit volgens de islam? Ikzelf sta er eerlijk gezegd niet helemaal achter. Ook omdat ik weet dat hij altijd gezellig wil doen met iedereen.

    Mijn man studeert nog en heeft begin januari een nieuwe les waar meer dan de helft meisjes zitten. Hij gaat een kick-off day hebben waar hij moet speed daten en iedereen moet leren kennen. Ook zal hij ergens een nacht overnachten. De kans is groot dat hij in een team komt te zitten met meisjes. Ik voel me hier niet goed bij, ook niet bij die overnachting en bij het speed daten, omdat hij dan waarschijnlijk veel meisjes een hand gaat geven en gezellig met ze moet gaan zitten praten. wat moet ik doen?

    Dan nog 1 ding, ik weet dat een vrouw haar man moet gehoorzamen en naar hem moet luisteren. Nu is vanmorgen deze situatie voorgekomen:
    Ik stond om 6 uur op om ontbijt te maken voor mijn man en eten te maken voor zijn werk. Hij vertelde me gisteren al dat hij maar 1 broodje wilde eten, maar ik vind dit erg weinig en wilde graag dat hij goed zou eten, dus had ik een half broodje van mij op zijn bord erbij gedaan. Ik gaf hem zijn bord, en hij werd erg boos en reageerde geïrriteerd, omdat dat halve broodje erbij lag.

    Ik begon chagrijnig te worden, door zijn reactie omdat ik het goed bedoelde en zo ontstond er ene ruzie. Hij gaf me een corrigerende tik, waardoor ik boos ben geworden en even niet meer met hem praatte.

    Ik zeg hem altijd dat hij niet uit huis mag gaan met ruzie en dat we het altijd eerst opgelost moeten hebben.
    Ik zou gaan weren vandaag (mijn eerste werkdag) maar omdat mijn man boos was zei hij dat ik niet mocht gaan en vandaag thuis moest blijven.
    Ik ben hier niet op ingegaan, omdat ik dacht dat ik het dan erger zou maken. Dus toen hij uit huis ging met een boos hoofd heb ik werk afgebeld, en daarna geappt met mijn man.
    Hij is nu nog bozer geworden, omdat ik hem niet heb geprobeerd over te halen wat betreft of ik wel kon gaan werken en hij zegt me dat ik nu nog meer problemen ga hebben.

    Dingen die hij oa nog meer zei: ik haat je, ondankbare jij gaat zoveel spijt hebben, opdonderen, hond en nog ergere dingen.

    Ik weet niet wat ik moet doen.
    Kan iemand mij advies en raad geven aub?

    Alaikoem salaam lieve meid,
    Soubhenallaah, toen ik las dat hij o.a. je een hond noemt, en al die andere woorden. Sorry maar ik begrijp niet dat jij van zo een iemand kan houden. Ik zou van hem walgen. Dat zeg je gewoon niet, je hoort elkaar te respecteren, en zulke dingen mag je der absoluut niet uitgooien, ook niet als je boos bent. of geiiriteerd, en het ging om iets heel kleins. Ik vind dat je je grenzen moet aangeven, van dit kan wel en dit kan niet, en dat moest eigenlijk vanaf het begin af aan, hoe accepteer jij dat. Ik walg van dat soort mannen, Hij moet jouw respecteren en ook als hij boos is moet hij zich inhouden en er niet van alles uit gaan gooien. Ga met hem aan tafel en bespreek het met hem, leg uit dat dit veels te ver voor jouw gaat. Gewoon je grenzen aangeven, ben bang dat het erger wordt als je der niks van zegt. en sorry waarvoor die corrigerende tik? Hij moet met zn poten van je afblijven. komop zeg !

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    532
    04-09-2014

    Leuk al die zichzelf benoemde relatie deskundige hier.

    Ts, niemand kan je een goed passend advies geven. Het is ook verstandiger zelf even de kat uit de boom te kijken. Is alles incidenteel of loopt het al jaren. Tevens is het afhankelijk van je cultuur, sommige mannen zitten ook in de knel, van straatschoffie naar een vader/echtgenoot rol, niks is makkelijk, maar advies van wildvreemde die je man af lopen te kraken zal je huwelijk weinig goed doen.

  14. #29
    Married with houbi

    Reacties
    3.610
    26-03-2012

    Jij bent naïef en blijkbaar bang voor hem. Knap van je dat je het een corrigerende tik noemt. Wat heb je fout gedaan dat ie jou moest corrigeren? Volgens mij heb jij een vent die niet te vertrouwen is en daarom ben jij zo onzeker. Kom voor jezelf op en laat hem maar zorgen voor z'n ontbijt. Je kan hem gehoorzamen maar absoluut niet over je heen laten lopen. Wat een eikel! Ik zou al die boterhammen hebben afgepakt. Ik zou niet eens gaan werken. Laat hem maar voor alle kosten opdraaien. Wat een mietje sorry hem nog overhalen wat betreft of je wel kon gaan werken. Wat betreft overnachten heeft ie blijkbaar je wijsgemaakt zodat wanneer hij een dagje niet thuis wilt slapen, dat jij niks hebt te zeggen. Als hij klasgenoten (meisjes) een hand geeft ter kennismaking (voel je zelf niet als een concurrent) jij bent z'n vrouw.
    I will always love you more than yesterday My mom & dad, sisters and brothers

  15. #30
    no woman, no cry

    Reacties
    8.400
    09-08-2010

    Citaat Geplaatst door minimoetje Bekijk reactie
    Salam alaikom,

    Graag wil ik even wat dingen kwijt. Allereerst ben ik nu bijna 2 jaar getrouwd. Ik hou erg veel van mijn man, maar ik zit wel met wat dingen.

    Allereerst wil mijn man op een sport waar mannen en vrouwen gemengd zitten (meer vrouwen). Mag dit volgens de islam? Ikzelf sta er eerlijk gezegd niet helemaal achter. Ook omdat ik weet dat hij altijd gezellig wil doen met iedereen.

    Mijn man studeert nog en heeft begin januari een nieuwe les waar meer dan de helft meisjes zitten. Hij gaat een kick-off day hebben waar hij moet speed daten en iedereen moet leren kennen. Ook zal hij ergens een nacht overnachten. De kans is groot dat hij in een team komt te zitten met meisjes. Ik voel me hier niet goed bij, ook niet bij die overnachting en bij het speed daten, omdat hij dan waarschijnlijk veel meisjes een hand gaat geven en gezellig met ze moet gaan zitten praten. wat moet ik doen?

    Dan nog 1 ding, ik weet dat een vrouw haar man moet gehoorzamen en naar hem moet luisteren. Nu is vanmorgen deze situatie voorgekomen:
    Ik stond om 6 uur op om ontbijt te maken voor mijn man en eten te maken voor zijn werk. Hij vertelde me gisteren al dat hij maar 1 broodje wilde eten, maar ik vind dit erg weinig en wilde graag dat hij goed zou eten, dus had ik een half broodje van mij op zijn bord erbij gedaan. Ik gaf hem zijn bord, en hij werd erg boos en reageerde geïrriteerd, omdat dat halve broodje erbij lag.

    Ik begon chagrijnig te worden, door zijn reactie omdat ik het goed bedoelde en zo ontstond er ene ruzie. Hij gaf me een corrigerende tik, waardoor ik boos ben geworden en even niet meer met hem praatte.

    Ik zeg hem altijd dat hij niet uit huis mag gaan met ruzie en dat we het altijd eerst opgelost moeten hebben.
    Ik zou gaan weren vandaag (mijn eerste werkdag) maar omdat mijn man boos was zei hij dat ik niet mocht gaan en vandaag thuis moest blijven.
    Ik ben hier niet op ingegaan, omdat ik dacht dat ik het dan erger zou maken. Dus toen hij uit huis ging met een boos hoofd heb ik werk afgebeld, en daarna geappt met mijn man.
    Hij is nu nog bozer geworden, omdat ik hem niet heb geprobeerd over te halen wat betreft of ik wel kon gaan werken en hij zegt me dat ik nu nog meer problemen ga hebben.

    Dingen die hij oa nog meer zei: ik haat je, ondankbare jij gaat zoveel spijt hebben, opdonderen, hond en nog ergere dingen.

    Ik weet niet wat ik moet doen.
    Kan iemand mij advies en raad geven aub?
    zeg tegen hem dat als hij een betere vrouw kan vinden die brood voor hem maakt, bezorgd is om hem, niet zonder ruzie de deur uit wilt en iemand die hij niet haat? jij hem niet tegen kan houden.............
    Qoer’aan 17: 81
    En zeg: “De waarheid is gekomen en de leugen is vernietigd; de leugen is inderdaad vergankelijk”.
    “En zegt niet over datgene wat jullie tongen aan leugens beschrijven: ,,Dit is Halaal en dit is Haraam”, om (daarmee) leugens over Allah te verzinnen.”(Soerat an-Nahl: 116)
    Everyone is heading for the top But tell me how far is it from the bottom