1. #406
    سعيدة

    Reacties
    568
    28-07-2006

    Jammer dat het niet op een wordt bestand is, wattap heb ik bekeken maar vind het onhandig zuster


  2. #407
    MVC Lid

    Reacties
    189
    22-09-2014

    Citaat Geplaatst door BellaSaiDa Bekijk reactie
    Jammer dat het niet op een wordt bestand is, wattap heb ik bekeken maar vind het onhandig zuster
    Ik vind watpadd juist een geweldige app! Misschien moet je even wennen? Had ik ook aan 't begin..

    Desondanks heel jammer, sorry!
    Ik had het wel in een word-bestand staan, maar ben het kwijt geraakt...
    Ik zal proberen of ik het verhaal kan kopiëren en plakken en zet het dan voor je in een word bestand InShaaAllah.
    Waar kan ik het dan naar mailen?

    xxx,

  3. #408
    MVC Lid

    Reacties
    67
    01-01-2014

    omg ik was de hele tijd NEE NEE NEE ze moeten bij elkaar komen, ik had echt de hoop verloren, maar ALhamdollillah hebben jullie elkaar weer gevonde. Ik ben zoooooooo blij voor jullie, ik wens jullie alle geluk toen. xx
    lol

  4. #409
    MVC Lid

    Reacties
    189
    22-09-2014

    Citaat Geplaatst door lalagatar Bekijk reactie
    omg ik was de hele tijd NEE NEE NEE ze moeten bij elkaar komen, ik had echt de hoop verloren, maar ALhamdollillah hebben jullie elkaar weer gevonde. Ik ben zoooooooo blij voor jullie, ik wens jullie alle geluk toen. xx
    Hahaha, wat een leuke reactie!
    Al hamdoulillaah is het allemaal goed gekomen.
    Super lief, dank je wel topper.

    Xxxxxxx

  5. #410
    MVC Lid

    Reacties
    161
    13-08-2014

    Mooi verhaal, Ma Shaa Allah , ik vind het alleen zo spijtig dat het gedaan is...

  6. #411
    MVC Lid

    Reacties
    189
    22-09-2014

    Hello lieve mensjes,

    Op Wattpad kun je de update lezen! Go and Check it out.

    Love, xoxo

  7. #412
    MVC Lid

    Reacties
    189
    22-09-2014

    Citaat Geplaatst door Louisatj Bekijk reactie
    Mooi verhaal, Ma Shaa Allah , ik vind het alleen zo spijtig dat het gedaan is...
    Dank je wel lieverd!

    Uireindekijk zijn we al Hamdoulillaah gewoon bij elkaar gekomen hoor. Je kunt mijn updates trouwens lezen op Watpadd. Xoxo

  8. #413
    سعيدة

    Reacties
    568
    28-07-2006

    Citaat Geplaatst door Story__ Bekijk reactie
    Ik vind watpadd juist een geweldige app! Misschien moet je even wennen? Had ik ook aan 't begin..

    Desondanks heel jammer, sorry!
    Ik had het wel in een word-bestand staan, maar ben het kwijt geraakt...
    Ik zal proberen of ik het verhaal kan kopiëren en plakken en zet het dan voor je in een word bestand InShaaAllah.
    Waar kan ik het dan naar mailen?

    xxx,

    sme7lie zuster dat ik nu pas reageer, ik app mij mail even naar je toe insha allah


  9. #414
    Bijna Lid

    Reacties
    152
    14-02-2016

    Prachtig ma sha Allah. Zo mooi dat je uiteindelijk bent getrouwd met de liefde van je leven. Moge Allah je huwelijk zegenen.

  10. #415
    MVC Lid

    Reacties
    6
    11-08-2012

    Omg ik ben superblij dat jullie desondanks bij elkaar zijn gekomen alhamdolilah. Maar hoe gaat het nu met jullie ?

  11. #416
    MVC Lid

    Reacties
    189
    22-09-2014

    Citaat Geplaatst door BellaSaiDa Bekijk reactie
    sme7lie zuster dat ik nu pas reageer, ik app mij mail even naar je toe insha allah
    Geeft niet! Ik zal het In Shaa Allah zo snel mogelijk naar je mailen. X

  12. #417
    MVC Lid

    Reacties
    189
    22-09-2014

    Citaat Geplaatst door Sejla Bekijk reactie
    Prachtig ma sha Allah. Zo mooi dat je uiteindelijk bent getrouwd met de liefde van je leven. Moge Allah je huwelijk zegenen.
    Wat lief! Dank je wel en Ameen.
    Ja ondanks alles zijn we al hamdoulillaah toch bij elkaar gekomen. Xoxo

  13. #418
    MVC Lid

    Reacties
    189
    22-09-2014

    Citaat Geplaatst door LailaAss Bekijk reactie
    Omg ik ben superblij dat jullie desondanks bij elkaar zijn gekomen alhamdolilah. Maar hoe gaat het nu met jullie ?
    Al hamdoulillah inderdaad. Heel lief, dank je wel!
    Met ons gaat het goed al hamdoulillah. Met jou ook?

    Heb je trouwens de app wattpad? Ik heb daar een update geschreven en de volgende update is onderweg! Xxx

  14. #419
    MVC Lid

    Reacties
    6
    11-08-2012

    Ohh echt! Jaa ik heb die app superleuke app trouwens. Maar alhamdolilah dat het goed met jullie gaat. Ik ga gauw kijken naar je update

  15. #420
    MVC Lid

    Reacties
    189
    22-09-2014

    Thank you very much