1. #1
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Waarom scheiden jullie zoveel en zo snel?

    Krijg geeneens zin meer om er zelf aan te beginnen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    26
    16-12-2015

    Familie bemoeienissen

  3. #3
    Alleen ik.

    Reacties
    13.040
    20-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Alysse Bekijk reactie
    Familie bemoeienissen
    Ik heb dit nooit begrepen. Je woont toch gewoon in je eigen huis met je eigen man?
    -

    True.


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Omdat ze bijvoorbeeld met een nietsnut zijn getrouwd....net als jij die elke keer van die onzin topics over vrouwen opent.

    Nee je krijgt zeker geen zin in om eraan te beginnen...want je weet dat een vrouw zelf ook niet aan gaat beginnen een nietsnut te huwen.

  5. #5
    Married ❤️

    Reacties
    3.643
    27-04-2010

    Citaat Geplaatst door ZAKENVROUW__ Bekijk reactie
    Ik heb dit nooit begrepen. Je woont toch gewoon in je eigen huis met je eigen man?
    Dan nog.. bemoeienissen kunnen je huwelijk echt verpesten als je als stel niet sterk in je schoenen staat.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door Alysse Bekijk reactie
    Familie bemoeienissen
    Vervelend is dat. Wat valt er aan te doen?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Nog nooit getrouwd geweest. Dus geen ervaring in. Maar volgens mij komt het door relaties voor het huwelijk. Dus ze treden in het huwelijksbootje op een haraam manier, huwelijk niet gezegend dus zal er snel sprake zijn van een scheiding. Weinig sabr, mensen tegewoordig leven apart. Vrouw werkt man werkt dus is er weinig communicatie denk ik.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    26
    16-12-2015

    Citaat Geplaatst door ZAKENVROUW__ Bekijk reactie
    Ik heb dit nooit begrepen. Je woont toch gewoon in je eigen huis met je eigen man?
    Als het goed is wel Bemoeienis laat zich echter niet tegen houden door een deur.
    Citaat Geplaatst door Dakduif Bekijk reactie
    Vervelend is dat. Wat valt er aan te doen?
    Het zou fijn zijn als familieleden van het stel zich niet zouden bemoeien met hoe ze hun leven moeten leiden. Daarnaast is het nog fijner als stellen meer gaan communiceren zodat niemand tussen hen in kan gaan staan. Het valt me op dat wij alles maar opkroppen, zwijgen en reageren met de welbekende "wat jij wilt".