1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    51
    22-03-2013

    Fovideo rotterdam.. Ervaringen?

    Iemand die hen ooit heeft meegemaakt? Ben er via facebook terechtgekomen en vind ze qua prijs heel erg meevallen dus vraag me af of ze wel betrouwbaar zijn?

    Iemand?

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    4.065
    01-02-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Heb ze eind Januari meegemaakt, zijn zeer professioneel en betrouwbaar.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7
    03-09-2014

    Wat kosten zij?

  4. #4

    Reacties
    14.886
    15-05-2012

    Foto's zijn heel mooi! Camerabeeld weer totaal niet. Werkt zonder statief dus je hebt geen stabiele beeld.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.136
    07-09-2010

    Citaat Geplaatst door taboeharesht20 Bekijk reactie
    Foto's zijn heel mooi! Camerabeeld weer totaal niet. Werkt zonder statief dus je hebt geen stabiele beeld.
    Ik weet dat ze ook met statief werken indien de klant dat wilt, vermoed dat sommige spontane film willen en een statief is best.... statief hehe xD

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    4.065
    01-02-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door taboeharesht20 Bekijk reactie
    Foto's zijn heel mooi! Camerabeeld weer totaal niet. Werkt zonder statief dus je hebt geen stabiele beeld.
    Raar, bruiloft in Januari liepen ze met een statief? Denk elke cameravrouw wel? Camera hele dag tillen is belastend.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    260
    05-07-2013

    Bedankt voor de ervaringen dames! Maar heb ze uiteindelijk niet genomen. Had er eerlijk gezegd geen vertrouwen in.

    De offerte die ze me via facebook gaf, was een derde van de offerte die ik tijdens de afspraak voorgeschoteld kreeg terwijl ik heel duidelijk was!
    Daarnaast wist ik niet wie ik op de bruiloft zou krijgen. Fovideo neemt freelance fotografven indienst en nadat deze een a 2x hebben meegedraaid sturen ze deze fotograven alleen op pad naar bruiloften. Grote kans dus dat ik een amateur krijg en dat zag ik niet zitten.
    Wilde iemand die ik van tevoren spreek en mijn wensen aangeef en vooral vertrouwen hebbn in die persoon(voor het bedrag dat ik neertel) dat was hierbij niet het geval.

    Na 120 km gereisd te hebben, ben ik tot deze conclusie gekomen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    531
    30-06-2013

    Wat hierboven staat klopt.. 2 weken terug op een bruiloft an mijn vriendin vroeg ik aan de videograaf: je bent van fovideo toch? Zei ze nee ik niet maar zij wel en wees naar de fotografe die wel gewoon van Fovideo was..

    Mijn vriendin heeft foto EN video bij haar geboekt dus dan zal dat idd een freelancer zijn geweest.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.136
    07-09-2010

    Citaat Geplaatst door Koalabeer Bekijk reactie
    Bedankt voor de ervaringen dames! Maar heb ze uiteindelijk niet genomen. Had er eerlijk gezegd geen vertrouwen in.

    De offerte die ze me via facebook gaf, was een derde van de offerte die ik tijdens de afspraak voorgeschoteld kreeg terwijl ik heel duidelijk was!
    Daarnaast wist ik niet wie ik op de bruiloft zou krijgen. Fovideo neemt freelance fotografven indienst en nadat deze een a 2x hebben meegedraaid sturen ze deze fotograven alleen op pad naar bruiloften. Grote kans dus dat ik een amateur krijg en dat zag ik niet zitten.
    Wilde iemand die ik van tevoren spreek en mijn wensen aangeef en vooral vertrouwen hebbn in die persoon(voor het bedrag dat ik neertel) dat was hierbij niet het geval.

    Na 120 km gereisd te hebben, ben ik tot deze conclusie gekomen.
    Hoe kom je tot deze conclusie ?

    Ik werk voor mijn onderneming zeer vaak met Fovideo en ik heb nooit een amateur gekregen.... ook spreek ik ze altijd van te voren en luisteren ze naar al mijn wensen ........ ik herken me dus niet in jouw punten....

    Trouwens, las je post weer en moest lachen......

    Wilde iemand die ik van tevoren spreek en mijn wensen aangeef en vooral vertrouwen hebbn in die persoon(voor het bedrag dat ik neertel) dat was hierbij niet het geval.

    Na 120 km gereisd te hebben, ben ik tot deze conclusie gekomen.
    Haha, je hebt ze dus van te voren gesproken :P???

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    15
    30-10-2013

    Je kunt je fotografe zelf selecteren. Wij laten je altijd het materiaal zien van fotografen/camera welke beschikbaar zijn.

    Daarbij, je kunt nooit een amateur krijgen, de reden waarom nieuwelingen meedraaien ongeacht hun portfolio of opleiding als cameravrouw/fotografe, is omdat wij de garantie willen dat zij werkelijk aanleveren zoals hun portfolio. Wij hebben dus mensen voor ons werken; die wij vertrouwen en die ook kwaliteit leveren. Verder denken wij altijd mee met de wensen van de klant.

    Zo hebben wij voor ieder wel wat.

    - www.fovideo.nl -

    Film & fotografie
    Voor een onvergetelijke avontuur <3
    Professioneel, kwaliteit & voor elk budget


  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    4.065
    01-02-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Koalabeer Bekijk reactie
    Bedankt voor de ervaringen dames! Maar heb ze uiteindelijk niet genomen. Had er eerlijk gezegd geen vertrouwen in.

    De offerte die ze me via facebook gaf, was een derde van de offerte die ik tijdens de afspraak voorgeschoteld kreeg terwijl ik heel duidelijk was!
    Daarnaast wist ik niet wie ik op de bruiloft zou krijgen. Fovideo neemt freelance fotografven indienst en nadat deze een a 2x hebben meegedraaid sturen ze deze fotograven alleen op pad naar bruiloften. Grote kans dus dat ik een amateur krijg en dat zag ik niet zitten.
    Wilde iemand die ik van tevoren spreek en mijn wensen aangeef en vooral vertrouwen hebbn in die persoon(voor het bedrag dat ik neertel) dat was hierbij niet het geval.

    Na 120 km gereisd te hebben, ben ik tot deze conclusie gekomen.
    Amateurs kun je sowieso nooit krijgen, tis niet dat eenieder die een paar foto's kan klikken voor Fovideo werkt.
    Daarvoor moeten de foto's zeer goed zijn denk ik.