1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    148
    28-07-2014

    Citaat Geplaatst door mv500 Bekijk reactie
    de foto is niet van mijn eigen maar een voorbeeld vaak krijgt men een melding op de dashbord als de dynamo stuk is met een afbeelding van de accu in rood kleur (bij sommige autos ook met tekst zoals op de foto)
    ja daarom vroeg ik welke auto je hebt?

  2. #32
    Bijna Lid

    Reacties
    1.527
    25-09-2001

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingg Bekijk reactie
    ja daarom vroeg ik welke auto je hebt?
    hiervoor een astra (op de astra heb ik zo n melding gehad toen de dynamo stuk was kreeg ik een melding zoals op de foto)
    nu heb ik golf

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    148
    28-07-2014

    [QUOTE=mv500;124913622]hiervoor een astra (op de astra heb ik zo n melding gehad toen de dynamo stuk was kreeg ik een melding zoals op de foto)
    nu heb ik golf[/QUOTE

    heb je je auto al na laten kijken ?

  4. #34
    Tretha gebruikers

    Reacties
    471
    21-06-2009

    Ik zie nou al een tijdje het lampje van de airbag rood gloeien, maar heb me laten vertellen dat het niets ernstigs is. Ik weet eigenlijk niet wat het precies betekent en of het verdere gevolgen heeft voor hoe de auto rijdt etc.

    "... Aan mannen is toegewezen wat zij verdienen, en aan vrouwen is toegewezen wat zij verdienen..." (Koran 4:32) [17]


  5. #35
    Ourzazate!

    Reacties
    1.713
    16-06-2007

    Voor echte autokennis zie ondertekening ik doe dit werk al 7 jaar. Uitlezen en rijdend uitlezen is een vak apart. Ik ben zo ingebrugerd dat ik al die foutcodes inmiddels uit me hoofd ken zelfs.
    Free PALESTINA

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    148
    28-07-2014

    Citaat Geplaatst door Shop_and_Shine Bekijk reactie
    Ik zie nou al een tijdje het lampje van de airbag rood gloeien, maar heb me laten vertellen dat het niets ernstigs is. Ik weet eigenlijk niet wat het precies betekent en of het verdere gevolgen heeft voor hoe de auto rijdt etc.
    Ik kan hem voor je resetten als je wilt?

  7. #37
    Ourzazate!

    Reacties
    1.713
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door Shop_and_Shine Bekijk reactie
    Ik zie nou al een tijdje het lampje van de airbag rood gloeien, maar heb me laten vertellen dat het niets ernstigs is. Ik weet eigenlijk niet wat het precies betekent en of het verdere gevolgen heeft voor hoe de auto rijdt etc.
    Vaak maakt de connectie onder de bijrijdersstoel geen goed contact en dan brand dat lampje veel mensen solderen die daar uiteindelijk vast
    Free PALESTINA

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    148
    28-07-2014

    Citaat Geplaatst door Falastine Bekijk reactie
    Voor echte autokennis zie ondertekening ik doe dit werk al 7 jaar. Uitlezen en rijdend uitlezen is een vak apart. Ik ben zo ingebrugerd dat ik al die foutcodes inmiddels uit me hoofd ken zelfs.
    Ja mooi verhaal allemaal, maar zou je a.u.b. je eigen topic willen aanmaken i.p.v. mijn topic te gebruiken??
    En zo te zien doe jij alleen maar VAG auto's, en ik doe alle auto's dus zit wel een verschil in.
    Bij VAG auto's is niet zo moeilijk, al heb jij daar maar 1 jaar ervaring in want al die VAG protocollen worden
    makkelijk vrij gegeven, en dat is niet met overige voertuigen..

    Knap dat je daar 7 jaar over moet doen om die ervaring te hebben, maar ga maar je eigen reclame maken broertje
    en niet reclameren op iemand anders z'n rug..

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    31
    05-06-2011

    Succes met dit broeder echt een hele goeie topic.

  10. #40
    Mevrouwtje__F

    Reacties
    785
    30-09-2013

    Ik heb een vraagje.. Ik ben echt niet handig met auto's. Ik zoek nu naar een eerste autootje en weet niet zo goed waar ik op moet letten. Bv.. Wat is de max als het gaat om km's voor een benzine autootje?

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    148
    28-07-2014

    Citaat Geplaatst door Bobbie. Bekijk reactie
    Ik heb een vraagje.. Ik ben echt niet handig met auto's. Ik zoek nu naar een eerste autootje en weet niet zo goed waar ik op moet letten. Bv.. Wat is de max als het gaat om km's voor een benzine autootje?

    Salam aleikoem broertje..

    Dat is echt afhankelijk van welke auto je wilt kopen.
    Niet alle merken zijn met elkaar vergelijkbaar dus, je kunt moeilijk zeggen hoeveel km een benzine auto max mag rijden..
    meestal kun je bij het bezichtigen van de auto ongeveer zien wat die heeft gelopen..

    Wat je wel kan doen, is om een auto te zoeken wat jij leuk vind, dan kun je mij daarvoor benaderen en kan jou daarbij ondersteuning geven.

    Groetjes

  12. #42
    Mevrouwtje__F

    Reacties
    785
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingg Bekijk reactie
    Salam aleikoem broertje..

    Dat is echt afhankelijk van welke auto je wilt kopen.
    Niet alle merken zijn met elkaar vergelijkbaar dus, je kunt moeilijk zeggen hoeveel km een benzine auto max mag rijden..
    meestal kun je bij het bezichtigen van de auto ongeveer zien wat die heeft gelopen..

    Wat je wel kan doen, is om een auto te zoeken wat jij leuk vind, dan kun je mij daarvoor benaderen en kan jou daarbij ondersteuning geven.

    Groetjes
    Wa 'alaykoem assalaam,

    Ik ben een vrouw, geen broertje

    Ik heb al wat research gedaan en ervaringen opgezocht. Ik heb niet een enorme budget maar wil wel een goede auto. Zelf zoek ik dan ook alleen auto's van Japanse automerken. Mijn nummer één is de Toyota Starlet. Bj 1997+

    Telkens denk ik de juiste te hebben gevonden en dan zoek ik ervaringen op van de autodealer en echt iedere keer slecht nieuws. Zo moeilijk om gewoon een goedkope autootje te halen subhan Allaah haha.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    148
    28-07-2014

    Citaat Geplaatst door Bobbie. Bekijk reactie
    Wa 'alaykoem assalaam,

    Ik ben een vrouw, geen broertje

    Ik heb al wat research gedaan en ervaringen opgezocht. Ik heb niet een enorme budget maar wil wel een goede auto. Zelf zoek ik dan ook alleen auto's van Japanse automerken. Mijn nummer één is de Toyota Starlet. Bj 1997+

    Telkens denk ik de juiste te hebben gevonden en dan zoek ik ervaringen op van de autodealer en echt iedere keer slecht nieuws. Zo moeilijk om gewoon een goedkope autootje te halen subhan Allaah haha.

    A salam aleikoem

    Sorry zuster, dat echt dat je een broeder was want gezien de nickname komt het niet vaak voor dat een vrouw
    die nickname gebruikt..

    Japanse auto's zijn over het algemeen goeie auto's idd alleen, je moet wel geduld hebben bij het kopen van een auto..
    En vooral als je een goeie auto wilt, en je budget is niet zo hoog..
    Daarnaast kun je ook beter particulier kopen dan bij een garage want die zijn wat duurder dan particulier.

    Groetjes,

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    148
    28-07-2014

    Citaat Geplaatst door Appie. Bekijk reactie
    Succes met dit broeder echt een hele goeie topic.

    Thanks bro !

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    148
    28-07-2014

    Citaat Geplaatst door Lion777 Bekijk reactie
    up