1. #91
    Verbannen

    Reacties
    524
    24-04-2013

    Ik zie weinig shisha lounges tegenwoordig. Klopt dit? Cabarets lijken uitgestorven

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    318
    28-02-2014

    En wij moeten de ummah van Mohamed voorstellen....
    Beschamend dit Wallahi
    Geen pm van mannen

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    17
    20-05-2017

    Die vieze mannen hebben te veel gezien en gedaan en kunnen geen normaal huwelijk met een normale vrouw waarborgen ze vervallen toch in die ellende of krijgen heimwee bah

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Hele oude topic, maar toch....


    Als een man vreemd wil gaan dan doet hij dat toch wel, daar heeft hij echt geen shisha lounge of wat dan ook voor nodig. Zodra iemand de deur achter zich dicht trekt, moet je hopen voor en op het beste en klaar, want zolang jij er niet bij bent kan hij van alles beweren. Wie zegt dat hij naar zijn werk gaat? Misschien heeft hij vrij gevraagd die dag of dagen en jij weet van niks. Waar een wil is, is een weg zeggen ze toch.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  5. #95
    Bijna Lid

    Reacties
    123
    12-04-2011

    Citaat Geplaatst door sgatina Bekijk reactie
    Ik vind het grappig om vaak te lezen hoe men andere meiden de schuld geven als hun huwelijk kapot gaat of die van mensen om hun heen.
    Probleem ligt bij jezelf en bij je vent als een huwelijk strand.

    Ten eerste hoor jij een vent redenen te geven waardoor hij liever thuis zit met jou of met jou op stap gaat dan met zijn vrienden. Met andere woorden geef jezelf en je vent aandacht.
    En je kunt van te voren wel inschatten hoe je vent is, als hij een voorstander is van uitgaan is het al een nee voor jou.
    Top . Sommige dames zijn echt vreselijke heksen is huis . Soms willen mannen thuis blijven, maar die heks maakt hem gek .

  6. #96
    Bijna Lid

    Reacties
    123
    12-04-2011

    Citaat Geplaatst door Tazalove Bekijk reactie
    Die vieze mannen hebben te veel gezien en gedaan en kunnen geen normaal huwelijk met een normale vrouw waarborgen ze vervallen toch in die ellende of krijgen heimwee bah
    Alsof de dames nooit open dag houden voor alle rassen en soorten .

  7. #97
    Bijna Lid

    Reacties
    123
    12-04-2011

    Citaat Geplaatst door tasmania77 Bekijk reactie
    En wij moeten de ummah van Mohamed voorstellen....
    Beschamend dit Wallahi
    Ummah van izan dat is wat we zijn . Uitkering trekken stelen zina roddelen . Zehma wij zijn moslims . Tfoe op ons
    Welke jongen of meisje is nog maagd . Zina is net als thee drinken geworden .

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Ik wil de getrouwde dames even waarschuwen en wakker schudden omdat ik verschillende signalen in mijn omgeving ontvang.

    Zoals velen misschien weten zijn in de grote steden altijd wel cabarets of sishalounges aanwezig.
    Alleen is het zo dat, vooral de afgelopen jaren, dit plekken zijn geworden waar vrouwen zich aanbieden voor geld.
    Mannen komen daar letterlijk voor de sisha en seks.
    Het is onder de marokkaanse man een rage geworden om hier 'even' met vrienden af te spreken.

    Wees niet naief en altijd alert.
    Ik heb in mijn omgeving alleen al 3 huwelijken zien stranden, door dit soort fitna. Allahistar!

    Moge Allah swt ons hiervoor behoeden en een vrome echtgenoot schenken!
    Ameen!
    Wat heb je uberhaup te zoeken in een shisa lounge als een moslimman of moslimvrouw.

  9. #99
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Hele oude topic, maar toch....


    Als een man vreemd wil gaan dan doet hij dat toch wel, daar heeft hij echt geen shisha lounge of wat dan ook voor nodig. Zodra iemand de deur achter zich dicht trekt, moet je hopen voor en op het beste en klaar, want zolang jij er niet bij bent kan hij van alles beweren. Wie zegt dat hij naar zijn werk gaat? Misschien heeft hij vrij gevraagd die dag of dagen en jij weet van niks. Waar een wil is, is een weg zeggen ze toch.
    Klopt zeker, maar een getrouwde man hoort niet in dat soort tenten rond te hangen.
    HAGENEESJE

  10. #100
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door wytlyt Bekijk reactie
    Top . Sommige dames zijn echt vreselijke heksen is huis . Soms willen mannen thuis blijven, maar die heks maakt hem gek .
    Geldt andersom ook.
    HAGENEESJE

  11. #101
    Bijna Lid

    Reacties
    123
    12-04-2011

    Eerste date, begint met : zullen we wat gaan drinken . Wat in werkelijkheid gewoon inhoud, ff checken of het de moeite is om op de 2de date te nauken .