1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    52
    30-08-2013

    vraagje

    Ik heb een vraag heb nooit een meisje ontmaagd en heb gisteren sex gehad met een meisje die beweerde dat ze nog maagd was alleen vond beetje apart ze had wel pijn maar alleen in begin zeg maar daarna ging ie wel heel makkelijk erin en ze was niet egt strak en geen bloed niks kifesh naar mijn ervaring was dat egt geen maagde en heb het ook gezegd maar ze bleef zweren op alles dat ze nog maagd was kifesh wat denken jullie

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.845
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door simpeleman Bekijk reactie
    Ik heb een vraag heb nooit een meisje ontmaagd en heb gisteren sex gehad met een meisje die beweerde dat ze nog maagd was alleen vond beetje apart ze had wel pijn maar alleen in begin zeg maar daarna ging ie wel heel makkelijk erin en ze was niet egt strak en geen bloed niks kifesh naar mijn ervaring was dat egt geen maagde en heb het ook gezegd maar ze bleef zweren op alles dat ze nog maagd was kifesh wat denken jullie
    Wil je met haar trouwen? Je hebt het namelijk over 'een meisje'. Geen relatie, geen verloofde, geen vrouw.

    Zo ja -> Denk dat ze niet maagd was als het zo makkelijk ging als je vertelde.
    Zo nee-> fuck it. Boeie of ze het dan was of niet? Ik bedoel kan je nu niet slapen doordat ze hoogstwaarschijnlijk heeft gelogen?
    -

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    524
    24-04-2013

    je had met een amateur te maken. een prof wacht tot ze ongesteld is en vrijt dan met je. Ze spant haar bekkenbodem spieren en haar kut voelt gespannen aan...je denkt maagd, zulke meiden zijn het beste in bed. Iemand die goeie bekkenbodemsoieren heeft. Wejoo echt niet normaal. Voelt als een trio aan. Als je dat wel eens hebt gehad. maar wat maakt het eigenlijk uit. WE leven niet in de middeleeuwen er is zoveel afleiding, iedereen is mobiel. Toen ik even oud was als jou neeukte ik me suf. Waar jij je druk om maakt.

    Als je van haar houd, doe dan normaal tegen haar. Zij is ook een mens. Wees blij dat ze je vertrouwde. Onze meiden gaan niet voor niks met andere rassen, puur omdat jullie veel praten. Met deze vraag van jou, zal een hoop broeders een wip kosten vriend. Realiseer je wel wat je je veroorzaakt. Marokko,.nl is het best gelzen site onder de Marokkanen. Bied je excuus aan, en zeg dat je maar dat je dit als grap vroeg

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.368
    08-04-2013

    Lekker boeiend of ze maagd was, als ze dat niet was dan heb jij een kleine pikkie en ben je geflasht, als ze dat wel was dan had je nog steeds een kleine pikkie en voelde ze niks van je. Je hebt nu toch al seks met haar gehad dus lekker boeiend wat ze was..

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    5.336
    16-03-2013

    Ben je ziek ofzo ze was maagd

    Jij nooit meisje gehad, eindelijk 1 tje , gelijk vrijen

    1+ 1 = 2

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.118
    03-02-2014

    Moge Allaah ons leiden amien.
    Weet je wat ik me altijd afvraag bij jongens als jou?: Heb je ooit kennis opgedaan hoe groot de zonde is om zina te plegen? Heb je ooit kennis opgedaan hoe groot de bestraffing is? Hoe erg en heet het hellevuur is? Hoe erg het is om Allaah hierin ongehoorzaam te zijn?
    Ik zou dat eens gaan doen en als je dan nogg doorgaat, ga direct door naar een psychiater...
    Ff serieussssssss je weet tog dat je enkel en alleen op aarde bent gezet om te worden beproefd? Toon berouw nu het nog kan en je geen vreselijke spijt zal krijgen in je graf


    Sorry, liet me ff gaan maar kan hier zoooo niet tegen
    Trust only Allaah subhanawata'alaa

    SoubhaAllaah, waAlhamdoelilaah, wa la ilaha ila Allaah, Allaahu akbaar

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    500
    17-03-2013

    Citaat Geplaatst door simpeleman Bekijk reactie
    Ik heb een vraag heb nooit een meisje ontmaagd en heb gisteren sex gehad met een meisje die beweerde dat ze nog maagd was alleen vond beetje apart ze had wel pijn maar alleen in begin zeg maar daarna ging ie wel heel makkelijk erin en ze was niet egt strak en geen bloed niks kifesh naar mijn ervaring was dat egt geen maagde en heb het ook gezegd maar ze bleef zweren op alles dat ze nog maagd was kifesh wat denken jullie
    ja en nu? Is toch haar keus, dus haar probleem

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    85
    04-11-2012

    Pfffff meeste domme jongens weten niet wat voor probleem ze hebben als ze een maagd ontmaagden.

    Sex voor het huwelijk is al een probleem omdat het een zina zonde is. En dus niet wordt vergeven ook al huil je 10 liter bij Allah swt

    En daarbij komt nog als je een maagd ontmaagd heb je nog een grotere zonde gepleegd omdat ze haar eerbaarheid verliest.

    En elke jongen die na jou haar neemt zal er elke keer nog een zonde op jou naam bijgeschreven worden.

    Dus laten we zeggen na jou gaat ze nog met 50 jongens naar bed dan krijg jij 50 extra zina zondes erbij.

    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je blijft voor eeuwig in hel omdat je je pikkie niet in je broek kon houden

    En ook al die andere jongetjes die denken dat het stoer is om een maagd te ontmaagden.

    Wat er ook nog bij komt, hoe jij de dochter van een vader belazerd en in bed neemt zo zullen later ook jouw dochters door een geile jongen in de toekomst in bed genomen worden en belazerd worden.

    Wie dit allemaal niet gelooft ga maar onderzoek doen naar islam,ga je nog meer van leren!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    532
    04-09-2014

    Citaat Geplaatst door Ruff_Ambassador Bekijk reactie
    Pfffff meeste domme jongens weten niet wat voor probleem ze hebben als ze een maagd ontmaagden.

    Sex voor het huwelijk is al een probleem omdat het een zina zonde is. En dus niet wordt vergeven ook al huil je 10 liter bij Allah swt

    En daarbij komt nog als je een maagd ontmaagd heb je nog een grotere zonde gepleegd omdat ze haar eerbaarheid verliest.

    En elke jongen die na jou haar neemt zal er elke keer nog een zonde op jou naam bijgeschreven worden.

    Dus laten we zeggen na jou gaat ze nog met 50 jongens naar bed dan krijg jij 50 extra zina zondes erbij.

    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je blijft voor eeuwig in hel omdat je je pikkie niet in je broek kon houden

    En ook al die andere jongetjes die denken dat het stoer is om een maagd te ontmaagden.

    Wat er ook nog bij komt, hoe jij de dochter van een vader belazerd en in bed neemt zo zullen later ook jouw dochters door een geile jongen in de toekomst in bed genomen worden en belazerd worden.

    Wie dit allemaal niet gelooft ga maar onderzoek doen naar islam,ga je nog meer van leren!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een onzin, alsof je als man zijnde verantwoordelijk bent voor hetgeen er na jou komt. Geslachtsgemeenschapmis een zonde, maar denken dat jij vervolgens verantwoordelijk bent voor alle daarna komende ...??? Kom op dude.

  10. #10
    Ach dak tamchi l zin

    Reacties
    861
    17-06-2010

    Hoe moeten wij dit weten als jij het al niet eens weet?

    Terwijl je dr notabene binnen bent geweest.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    280
    19-03-2013

    Citaat Geplaatst door Ruff_Ambassador Bekijk reactie
    Pfffff meeste domme jongens weten niet wat voor probleem ze hebben als ze een maagd ontmaagden.

    Sex voor het huwelijk is al een probleem omdat het een zina zonde is. En dus niet wordt vergeven ook al huil je 10 liter bij Allah swt

    En daarbij komt nog als je een maagd ontmaagd heb je nog een grotere zonde gepleegd omdat ze haar eerbaarheid verliest.

    En elke jongen die na jou haar neemt zal er elke keer nog een zonde op jou naam bijgeschreven worden.

    Dus laten we zeggen na jou gaat ze nog met 50 jongens naar bed dan krijg jij 50 extra zina zondes erbij.

    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je blijft voor eeuwig in hel omdat je je pikkie niet in je broek kon houden

    En ook al die andere jongetjes die denken dat het stoer is om een maagd te ontmaagden.

    Wat er ook nog bij komt, hoe jij de dochter van een vader belazerd en in bed neemt zo zullen later ook jouw dochters door een geile jongen in de toekomst in bed genomen worden en belazerd worden.

    Wie dit allemaal niet gelooft ga maar onderzoek doen naar islam,ga je nog meer van leren!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heb je toevallig een dalil ?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    459
    20-06-2006

    Citaat Geplaatst door simpeleman Bekijk reactie
    Ik heb een vraag heb nooit een meisje ontmaagd en heb gisteren sex gehad met een meisje die beweerde dat ze nog maagd was alleen vond beetje apart ze had wel pijn maar alleen in begin zeg maar daarna ging ie wel heel makkelijk erin en ze was niet egt strak en geen bloed niks kifesh naar mijn ervaring was dat egt geen maagde en heb het ook gezegd maar ze bleef zweren op alles dat ze nog maagd was kifesh wat denken jullie
    Yazied Ibn Haaroen overleverde van Djarier, hij van Saliem Ibn cAamir, en hij vervolgens van Aboe Oemaamah dat een jonge man naar de Profeet (vrede zij met hem) kwam en zei: “O Boodschapper van Allah geef mij toestemming om Zinaa te plegen.” De mensen wendden zich berispend tot hem, zeggende: “Ssshht!” De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei: “Kom dichterbij.” Waarna hij dichterbij kwam. Hij zei: “Ga zitten”, waarna hij ging zitten. Hij vroeg hem: “Zou je dit voor je moeder wensen?” Hij antwoordde: “Nee, bij Allah, o Boodschapper van Allah. Moge Allah mij voor u offeren!” Hij zei: “Noch wensen de mensen dit voor hun moeders.” Toen vroeg hij vroeg hem: “Zou je dit voor je dochter wensen?” Hij antwoordde: “Nee, bij Allah, o Boodschapper van Allah. Moge Allah mij voor u offeren!” Hij zei: “Noch wensen de mensen dit voor hun dochters.” Hij vroeg hem: “Zou je dit voor je zus wensen?” Hij antwoordde: “Nee, bij Allah, o Boodschapper van Allah. Moge Allah mij voor u offeren!” Hij zei: “Noch wensen de mensen dit voor hun zussen.” Hij vroeg hem: “Zou je dit voor je tante (van vaderskant) wensen?” Hij antwoordde: “Nee, bij Allah, o Boodschapper van Allah. Moge Allah mij voor u offeren!” Hij zei: “Noch wensen de mensen dit voor hun tantes (van vaderskant).” Hij vroeg hem: “Zou je dit voor je tante (van moederskant)wensen?” Hij antwoordde: “Nee, bij Allah, o Boodschapper van Allah. Moge Allah mij voor u offeren!” Hij zei: “Niemand van de mensen wenst dit voor hun tantes (van moederskant).” Toen plaatste de Profeet (vrede zij met hem) zijn hand op hem en zei: “O Allah, vergeef hem zijn zonde, reinig zijn hart en bescherm zijn geslachtsdeel (tegen Zinaa).” (Ahmad)

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5
    14-07-2014

    وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَى تَنْفَعُ المُؤْمِنِينَ} [سورة الذاريات:552‏ ‏ت

  14. #14
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Tantra Bekijk reactie
    je had met een amateur te maken. een prof wacht tot ze ongesteld is en vrijt dan met je. Ze spant haar bekkenbodem spieren en haar kut voelt gespannen aan...je denkt maagd, zulke meiden zijn het beste in bed. Iemand die goeie bekkenbodemsoieren heeft. Wejoo echt niet normaal. Voelt als een trio aan. Als je dat wel eens hebt gehad. maar wat maakt het eigenlijk uit. WE leven niet in de middeleeuwen er is zoveel afleiding, iedereen is mobiel. Toen ik even oud was als jou neeukte ik me suf. Waar jij je druk om maakt.

    Als je van haar houd, doe dan normaal tegen haar. Zij is ook een mens. Wees blij dat ze je vertrouwde. Onze meiden gaan niet voor niks met andere rassen, puur omdat jullie veel praten. Met deze vraag van jou, zal een hoop broeders een wip kosten vriend. Realiseer je wel wat je je veroorzaakt. Marokko,.nl is het best gelzen site onder de Marokkanen. Bied je excuus aan, en zeg dat je maar dat je dit als grap vroeg
    HAGENEESJE

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.862
    14-12-2010

    Citaat Geplaatst door simpeleman Bekijk reactie
    Ik heb een vraag heb nooit een meisje ontmaagd en heb gisteren sex gehad met een meisje die beweerde dat ze nog maagd was alleen vond beetje apart ze had wel pijn maar alleen in begin zeg maar daarna ging ie wel heel makkelijk erin en ze was niet egt strak en geen bloed niks kifesh naar mijn ervaring was dat egt geen maagde en heb het ook gezegd maar ze bleef zweren op alles dat ze nog maagd was kifesh wat denken jullie
    conclusie: mini penis. .. raakte kant noch wal.
    ♥♥♡♡Love the life you live....Live the life you love♡♡♥♥