1. #31
    ***geland***

    Reacties
    1.977
    12-03-2004

    Citaat Geplaatst door zwangermeisje
    Subban Allah!!

    ik geef zelf geen hand ik werk niet omdat ik niet met mannen wil werken ga alleen naar buiten met een maghram (winkel ga ik wel alleen) en wanneer ik aan een zuster vraag hoe is het met je man dan bedoel ik insha Allah verkeerd hij in goede gezondheid en zijn imaan en dergelijke...ik zal dit echter niet zelf vragen aan die broeder....mijn man vraagt vaak hoe is het met bijvoorbeeld samira al kent hij die hele samira niet ze draagt zelfs niqaab dus hij heeft haar nog nooit gezien maar hij wil gewoon weten hoe het met zijn zuster in dien is....vandaar!!!
    Waarom wil je dat weten? Vraag gewoon naar haar gezin. Klaar, daar heb je iedereen mee bijgerekend, haar man, haar kinderen, haar zusters en broers, opa, oma, tantes, etc.

    Waarom direct, JE MAN? Ik zou me doodschamen. Een zuster heeft me dat ooit gevraagd en ik zei haar dat het niet past om het aan mij te vragen. Sindsdien vroeg ze het nooit meer en vraagt ze alleen hoe het met mijn gezin gaat.

  2. #32
    ***geland***

    Reacties
    1.977
    12-03-2004

    Citaat Geplaatst door Rzinia
    sorry maar je kent je man, je hebt vertrouwen in hem. en als een goede moslim zou hij het niet doen. alleen omdat iemand vraagt hoe het met hem gaat vergeet ie alle liefde zorg en alles wat ie met zijn vrouw heeft???? zo een man vind ik sowieso niks waard.
    Ja en dan? Daar gaat het niet om. Mij gaat het om dat een man niet moet vragen naar andermans vrouwen. Stel mijn man vraagt naar Samira. En de man van Samira hoort dit toevallig. Hij zal zelf zeggen, "Hé waarom vraagt hij naar mijn vrouw. Wat moeit ie zich. Het gaat goed met haar en als het niet goed gaat met haar dan is dit mijn zaak."

    Moehim, ik denk dat het de liefde is

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    4.609
    09-12-2003

    Citaat Geplaatst door Zusterke001
    Effe serieus, waarom vraagt hij naar je vriendin? Hij kan ook van 2 vrouwen gaan houden hoor.

    Of ben ik een jaloers type? Want ik moet er écht niets van horen.
    Waarom hij dat doet? Omdat het beleefd is en ik vraag ook hoe het met zijn vrienden gaat. Hij kan 2 vrouwen houden jah maar dat wil hij niet en hij weet dat ik dat inderdaad nooit zal accepteren. Alleen jij denkt dat als je man naar de gezondheid van je vriendin vraagt hij met haar wil trouwen. Ik en mijn man weten wel beter en weten dat we dat uit beleefheid en bezorgdheid vragen.


    regel nummer 1: Ik heb ALTIJD gelijk, regel nummer 2: ook al heb ik het niet treed regel nummer 1 automatisch in werking.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    4.609
    09-12-2003

    Citaat Geplaatst door Zusterke001
    Ja en dan? Daar gaat het niet om. Mij gaat het om dat een man niet moet vragen naar andermans vrouwen. Stel mijn man vraagt naar Samira. En de man van Samira hoort dit toevallig. Hij zal zelf zeggen, "Hé waarom vraagt hij naar mijn vrouw. Wat moeit ie zich. Het gaat goed met haar en als het niet goed gaat met haar dan is dit mijn zaak."

    Moehim, ik denk dat het de liefde is
    Dat je dat liefde noemt zeg! Ik ben uit liefde met me man getrouwd en ons huwelijk is tot de dag van vandaag na twee jaar nog steeds op liefde gebaseerd. Dat kun je ook merken aan het feit dat we niet overal wat achter gaan zoeken. Je bent te jaloers omdat je gewoon geen vertrouwen in de liefde hebt die je man voor je heeft.


    regel nummer 1: Ik heb ALTIJD gelijk, regel nummer 2: ook al heb ik het niet treed regel nummer 1 automatisch in werking.

  5. #35
    Tanger gek

    Reacties
    2.303
    20-03-2003

    ZUSTERKE!!!!!

    ik begin me zo ontzettend aan je te storen!!!
    waar ben je nou mee bezig, wat zit je nou de hele tijd ruzie te zaaien op elke topic!!!
    ik noem jou verre van verre geen moslim, een moslim stookt geen mensen tegen elkaar op!!
    wat jij doet zijn shaytaan streken weet je dat of niet? jij probeert te stoken tussen echtparen door ze te laten denken dat hun mannen verkeerde bijbedoelingen hebben als ze uit souab vragen hoe het met iemand gaat.
    stel dat iemand die in je streken trapt hierdoor ruzie maakt met haar man, met alle gevolgen van dien, bijvoorbeeld scheiding?? daar weleens over nagedacht?
    wil jij dat op je geweten hebben!!?

    KAPPEN NOU! N3AL SHAYTAAN!

  6. #36
    Tanger gek

    Reacties
    2.303
    20-03-2003

    en sorry dat ik het zeg,
    er zit een gat in de relatie van jou en jouw man.
    het stukje VERTROUWEN missen jullie.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    06-01-2003

    dat bedoel ik. een man die van zijn vrouw houd en respecteert en echt alleen zijn vrouw ziet die gaat niet achter eentje die alleen vraagt van alles goed met je man? want dan ishij ziekelijk. vergooit alles voor iemand die hij niet echt kent en band mee heeft als zijn vrouw.
    Het is niet zozeer in nood dat men zijn vrienden kent; een echte vriend verheugt zich in je voorspoed[/LIST]

  8. #38
    Gelukkig getrouwd

    Reacties
    6.706
    12-08-2003

    Citaat Geplaatst door Zusterke001
    Mijn man moet me niet vragen hoe het gaat met Samira . Komt er helemaal niet van. Ik vraag toch ook niet hoe het gaat met Achmed?

    In ieder geval, ieder z'n eigen manier.

    De Profeet Mohammed saw heeft markten verboden voor vrouwen.

    Daar stopt het toch bij.........

    Sorry hoor je komt wel heel vaag over zeg....
    Gezegend met twee prachtige dochters:love

  9. #39
    Gelukkig getrouwd

    Reacties
    6.706
    12-08-2003

    Citaat Geplaatst door Zusterke001
    Mijn man moet me niet vragen hoe het gaat met Samira . Komt er helemaal niet van. Ik vraag toch ook niet hoe het gaat met Achmed?

    In ieder geval, ieder z'n eigen manier.

    De Profeet Mohammed saw heeft markten verboden voor vrouwen.

    Daar stopt het toch bij.........


    Ik wil graag een daliel zien waar in staat dat de markt verboden is voor vrouwen......
    Gezegend met twee prachtige dochters:love

  10. #40
    Gelukkig getrouwd

    Reacties
    6.706
    12-08-2003

    Citaat Geplaatst door Sardina
    ZUSTERKE!!!!!

    ik begin me zo ontzettend aan je te storen!!!
    waar ben je nou mee bezig, wat zit je nou de hele tijd ruzie te zaaien op elke topic!!!
    ik noem jou verre van verre geen moslim, een moslim stookt geen mensen tegen elkaar op!!
    wat jij doet zijn shaytaan streken weet je dat of niet? jij probeert te stoken tussen echtparen door ze te laten denken dat hun mannen verkeerde bijbedoelingen hebben als ze uit souab vragen hoe het met iemand gaat.
    stel dat iemand die in je streken trapt hierdoor ruzie maakt met haar man, met alle gevolgen van dien, bijvoorbeeld scheiding?? daar weleens over nagedacht?
    wil jij dat op je geweten hebben!!?

    KAPPEN NOU! N3AL SHAYTAAN!
    +

    Gezegend met twee prachtige dochters:love