1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    645
    04-12-2013

    ........♡ 》 Bruidjes 2015 《 ♡ ......

    Dit is een topic voor de bruidjes van 2015 in sha allah. Vertel hier wat je allemaal moet regelen en wat je al hebt, dingen waar je over twijfelt dan kunnen we elkaar helpen.

    Iedereen is welkom, bruidjes die ons kunnen helpen en meisjes die ervaringen willen op doen.


    [Ik twijfel heeeeeeel erg tussen 3 ziana's. [emoji20]]





    Makatib.






  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    61
    22-11-2012

    up voor 2015 bruidjes. up voor mijn zusje

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.501
    15-07-2012

    Indien u nog opzoek bent naar amariadraagsters, vlaggendraagsters, nannies of serveerteams, dan kunt u bij ons terecht.

    Met vriendelijke groet,
    Naouara's Crew.
    Naouara's Crew!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    24
    19-10-2012

    Ik moet nog alles regelen ben nog nergens over uit jullie? en wanneer trouw je in sha Allah?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    645
    04-12-2013

    Citaat Geplaatst door Mievrouwtjjj Bekijk reactie
    Ik moet nog alles regelen ben nog nergens over uit jullie? en wanneer trouw je in sha Allah?
    Ik heb vandaag de ondertrouw en trouwen op papier geregeld.. volgende week de zaal pffff

    In mei in sha Allah en jij?





    Makatib.






  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    24
    19-10-2012

    Citaat Geplaatst door Amelleke_ Bekijk reactie
    Ik heb vandaag de ondertrouw en trouwen op papier geregeld.. volgende week de zaal pffff

    In mei in sha Allah en jij?
    Wauw wat ben je snel, ik trouw ook in mei in sha Allah, maar nog echt niks geregeld. ik dacht dat ik er echt te vroeg bij was maar valt dus mee

    Al ideeen van diensten?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    645
    04-12-2013

    Citaat Geplaatst door Mievrouwtjjj Bekijk reactie
    Wauw wat ben je snel, ik trouw ook in mei in sha Allah, maar nog echt niks geregeld. ik dacht dat ik er echt te vroeg bij was maar valt dus mee

    Al ideeen van diensten?
    Hahahaha ja. Ik ben al op zalenjacht [emoji13]

    Ja spontana filmfotografie of najwa najwa of fzohra
    Catering al afrah gouda nog niet zeker ben rons aan het kijken maar dat komt wel


    Ik wors geeeek van de ziana's.. ik weet niet wat ik wil hahaha en jij





    Makatib.






  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-07-2014

    Citaat Geplaatst door Amelleke_ Bekijk reactie
    Ik heb vandaag de ondertrouw en trouwen op papier geregeld.. volgende week de zaal pffff

    In mei in sha Allah en jij?
    Wat bedoel je met vandaag ondertrouw en trouwen op papier geregeld? Ben je al geweest voor ondertrouw of moet je dus nog?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    645
    04-12-2013

    Citaat Geplaatst door Bruidjee2014 Bekijk reactie
    Wat bedoel je met vandaag ondertrouw en trouwen op papier geregeld? Ben je al geweest voor ondertrouw of moet je dus nog?
    Ik moest een afspraak voor de ondertrouw hihi.. in september in sha allah [emoji173]





    Makatib.






  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    24
    19-10-2012

    Citaat Geplaatst door Amelleke_ Bekijk reactie
    Hahahaha ja. Ik ben al op zalenjacht [emoji13]

    Ja spontana filmfotografie of najwa najwa of fzohra
    Catering al afrah gouda nog niet zeker ben rons aan het kijken maar dat komt wel


    Ik wors geeeek van de ziana's.. ik weet niet wat ik wil hahaha en jij
    Hahaha echt een gedoe pff.
    Wij willen er zo min mogelijk aan uitgeven. maar alles is zo duur.
    Vooral de caterings vind ik echt prijzig.
    wat kost jou catering en fotograaf?

    Ja ziana's zijn zo moeilijk en er zijn ook zoveel

    wel heb ik vele goede verhalen gehoord over anasheedband Safa (moeder en dochter Hajar) dus ben erg benieuwd.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-07-2014

    Citaat Geplaatst door Amelleke_ Bekijk reactie
    Ik moest een afspraak voor de ondertrouw hihi.. in september in sha allah [emoji173]
    A oke op die manier en heb je ook al meteen afspraak voor trouwen op papier of maak je die dan in september als je in ondertrouw bent gegaan?

    -

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    645
    04-12-2013

    Citaat Geplaatst door Mievrouwtjjj Bekijk reactie
    Hahaha echt een gedoe pff.
    Wij willen er zo min mogelijk aan uitgeven. maar alles is zo duur.
    Vooral de caterings vind ik echt prijzig.
    wat kost jou catering en fotograaf?

    Ja ziana's zijn zo moeilijk en er zijn ook zoveel

    wel heb ik vele goede verhalen gehoord over anasheedband Safa (moeder en dochter Hajar) dus ben erg benieuwd.
    Hahahah ja inderdaad pffd

    Vooral ik.. ik weet nooit precies wat ik wil en als ik het weet is het iets wat gewoon moeilijk te vinden is

    De catering die ik in gedachte had is 22 euro per persoon maar echt kwaliteit! En fotograaf is 850 euro.. nog veel geld 0fff hahha





    Makatib.






  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-07-2014

    Citaat Geplaatst door Mievrouwtjjj Bekijk reactie
    Hahaha echt een gedoe pff.
    Wij willen er zo min mogelijk aan uitgeven. maar alles is zo duur.
    Vooral de caterings vind ik echt prijzig.
    wat kost jou catering en fotograaf?

    Ja ziana's zijn zo moeilijk en er zijn ook zoveel

    wel heb ik vele goede verhalen gehoord over anasheedband Safa (moeder en dochter Hajar) dus ben erg benieuwd.
    Ik las vandaag toevallig juist geen goede ervaringen met anasheedband Safa. Was een topic over

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    645
    04-12-2013

    Citaat Geplaatst door Bruidjee2014 Bekijk reactie
    A oke op die manier en heb je ook al meteen afspraak voor trouwen op papier of maak je die dan in september als je in ondertrouw bent gegaan?

    -
    Ik moest van mijn gemeente eerst een afspraak maken voor te trouwen 23 september en zo heeft ze 3 weken voor het trouwen een datum geprikt voor de ondertrouw want dit is een bedenktijd ofzo hahah





    Makatib.






  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-07-2014

    Citaat Geplaatst door Amelleke_ Bekijk reactie
    Ik moest van mijn gemeente eerst een afspraak maken voor te trouwen 23 september en zo heeft ze 3 weken voor het trouwen een datum geprikt voor de ondertrouw want dit is een bedenktijd ofzo hahah
    A oke, ik heb juist eerst aangegeven wanneer wij in ondertrouw wilden gaan en vanuit daar heeft ze twee weken later een datum gezegd voor het trouwen. Alleen meeste was volgeboekt dus nu ook in september.