1. #3571
    MVC Lid

    Reacties
    645
    04-12-2013

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Ik ook. Ik kon niet wennen.
    Hij had ook hele maand gewerkt. Omdat hij van bedrijf was veranderd en geen vrij kon krijgen omdat hij al vrij had gekregen voor onze bruiloft en huwelijksreis.

    Offergebed is nu inzicht in sha Allah .

    Jij inmiddels al bijna drie maanden. Ik al bijna 4,5 maand
    Ja het was moeilijk, vooral het feit wennen dat mijn schoonouders bij mij wonen maar heb er hmdl snel aan kunnen wennen. Mijn schoonouders zijn gek op mij en ik ben gek op hun!

    In sha Allah ja ik deze zondag 3 maanden





    Makatib.






  2. #3572
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Amelleke_ Bekijk reactie
    Ja het was moeilijk, vooral het feit wennen dat mijn schoonouders bij mij wonen maar heb er hmdl snel aan kunnen wennen. Mijn schoonouders zijn gek op mij en ik ben gek op hun!

    In sha Allah ja ik deze zondag 3 maanden
    Oh echt waar? Wist jij dit al voor het huwelijk?

    Pf zo je hebt een grote risico gemaakt. Want je weet nooit hoe je schoonouders je gaan behandelen. Ik heb ook hamdulillaah hele lieve schoonouders. Maar ik zou niet onder een dak met ze leven. Ik ben heel erg gesteld op mijn privé.

    GHAYR IN SNA ALLAH. Is er een bepaalde reden voor dat ze bij jullie inwonen?

    Ik had heel erg moeite mee, om in de late avonden te koken. Ik was gewoon moe moe moe. En dan nog koken, soorten hapjes maken en daarna berg afwas. Maar ja hamdulillaah..
    Trotse mama ♡♡

  3. #3573
    MVC Lid

    Reacties
    645
    04-12-2013

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Oh echt waar? Wist jij dit al voor het huwelijk?

    Pf zo je hebt een grote risico gemaakt. Want je weet nooit hoe je schoonouders je gaan behandelen. Ik heb ook hamdulillaah hele lieve schoonouders. Maar ik zou niet onder een dak met ze leven. Ik ben heel erg gesteld op mijn privé.

    GHAYR IN SNA ALLAH. Is er een bepaalde reden voor dat ze bij jullie inwonen?

    Ik had heel erg moeite mee, om in de late avonden te koken. Ik was gewoon moe moe moe. En dan nog koken, soorten hapjes maken en daarna berg afwas. Maar ja hamdulillaah..
    Ja dit hadden we al besproken voor het huwelijk.. Ik heb eerst gekeken na hoe mijn schoonouders zijn en mijn oma heeft heel goed met me gepraat haar adviezen

    Behandel hen als je eigen ouders
    Ook al schreeuwen ze tegen je of zijn ze hard blijf rustig en sbar hebben
    Houd je buiten ruzies

    Maar mjjn oma zei ook jij bent de enige van mijn klein dochters die dit aan kan. Omdat jij altijd veel sbar hebt, houd je buiten ruzies, nooit een grote mond of tegen woord (mijn nichten daar in teven wel haha)

    Ik moet zeggen E behandelen mij als hun eigen dochter.. Mijn schoonmoeder meskiena vertelt me alles (terwijl ze dit nooit doet, ze lucht nooit haar hart alleen bij 1 dochter). Ze leert me van alles en ik neem veel werk van haar over en haar dankbaarheid doet me zoveel goed. Ze is zo trots op me en ziet me niet als een schoondochter en mijn schoonvader al helemaal.. Als ik hoor hoe hij over me praat meskien hahah

    Mijn schoonouders zijn al ouder.. Ze zijn qua gezondheid niet meer als vroeger en vandaar dat we samen wonen. Ik heb mijn eigen slaapkamer en woonkamer en zij ook.. Maar we doen toch alles samen ik had geen betere keuze in mijn leven kunnen maken alhamdoulilah!





    Makatib.






  4. #3574
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Amelleke_ Bekijk reactie
    Ja dit hadden we al besproken voor het huwelijk.. Ik heb eerst gekeken na hoe mijn schoonouders zijn en mijn oma heeft heel goed met me gepraat haar adviezen

    Behandel hen als je eigen ouders
    Ook al schreeuwen ze tegen je of zijn ze hard blijf rustig en sbar hebben
    Houd je buiten ruzies

    Maar mjjn oma zei ook jij bent de enige van mijn klein dochters die dit aan kan. Omdat jij altijd veel sbar hebt, houd je buiten ruzies, nooit een grote mond of tegen woord (mijn nichten daar in teven wel haha)

    Ik moet zeggen E behandelen mij als hun eigen dochter.. Mijn schoonmoeder meskiena vertelt me alles (terwijl ze dit nooit doet, ze lucht nooit haar hart alleen bij 1 dochter). Ze leert me van alles en ik neem veel werk van haar over en haar dankbaarheid doet me zoveel goed. Ze is zo trots op me en ziet me niet als een schoondochter en mijn schoonvader al helemaal.. Als ik hoor hoe hij over me praat meskien hahah

    Mijn schoonouders zijn al ouder.. Ze zijn qua gezondheid niet meer als vroeger en vandaar dat we samen wonen. Ik heb mijn eigen slaapkamer en woonkamer en zij ook.. Maar we doen toch alles samen ik had geen betere keuze in mijn leven kunnen maken alhamdoulilah!

    Alhamdulillaah! Doet mij erg goed om zoiets gewoon terug te lezen. Respect en liefde is echt te lezen. Ma sha Allah. Lieve oma heb je zeg! Gelijk heeft ze! Moge Allah haar belonen voor haar goede adviezen , amen.

    Ik kende mijn schoonouders zelf niet. Ik had nooit zijn twee zussen ontmoet, echt pas op mijn huwelijk zelf. En zijn echt twee lieve meiden en mijn schoonzus, de vrouw van zijn broer ook een schat. Alhamdulillaah.

    Ik hoorde echt griezel verhalen over schoonouders. Maar heb vertrouwen in Allah. Dit geldt ook voor de zusters die nu aan het meelezen zijn. Mijn schoonouders zien mij ook als hen dochter en ik zie ze als mijn ouders. Maar deze band moet je creëeren en ervoor zorgen dat je het versterkt.

    Nu je ook samen woont, kunnen jullie gauw de band met elkaar versterken hamdulillaah. Dat is een voordeel
    Trotse mama ♡♡

  5. #3575
    ♥️

    Reacties
    362
    10-02-2014

    Heey dames , hoe gaat het met jullie? Amelleke ik heb echt respect voor je. Ik zelf zou het niet kunnen. Tijd gaat snel al bijna 3 maanden getrouwd en in die 3 maanden is er zoveel gebeurd. Moet weer naar school , bye bye uitslapen. Ik vind niet erg . Hoe gaat het met jullie dames?
    ❤️❤️

  6. #3576
    MVC Lid

    Reacties
    859
    19-08-2009

    Ladies ik ga me bruiloft plannen, huisje is eindelijk af. Heb zoveel te doen weet niet waar ik moet beginnen
    Ik wil beginnen met zaal uitzoeken. Heeft iemand tips mooie zalen omgeving Amsterdam/Utrecht met prijs erbij?

    Love is the most beautiful thing to have,
    hardest thing to earn and most painful thing to lose.


  7. #3577
    MVC Lid

    Reacties
    139
    03-01-2013

    alles geregeld, huisje af, nu beginnen met aftellen ! spannend !
    Happily married Alhamdoulilaah

  8. #3578
    MVC Lid

    Reacties
    562
    26-01-2014

    Ik heb aandachtig deze topic gelezen maar wie heeft dit allemaal gefinancierd? Ik hoor de Koning, Luxury meet and eat.

    Hebben jullie je mannen leeggeknepen ofzo? Want ik gok dat 90 pr van jullie alleen ziana en fotograaf heeft betaald.
    Waarom laten marokkaanse mannen dat gewoon toe?

  9. #3579
    MVC Lid

    Reacties
    189
    13-10-2013

    En welke dames zijn er nog getrouwd?

    na9sam bellah men ghirek ma nebghish


  10. #3580
    ♥️

    Reacties
    362
    10-02-2014

    Hoe is het met de bruidjes van 2015?
    ❤️❤️

  11. #3581
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Zo grappig om mijn reacties terug te lezen haha..

    Wij hebben veel ups en downs gekend aan het begin van ons huwelijk. Het was echt heel erg wennen en aanpassen aan elkaar maar alhamdulillaah , we zijn bijna 2 jaar getrouwd en we hebben een prachtig kind van alweer bijna 10 maanden. Mijn leven!

    We hebben totaal geen spijt dat we niet langer hebben gewacht met een kind nemen. Wij zijn er achtergekomen dat het ons band beter heeft versterkt alhamdulillaah...

    Verder had mijn man al een appartement . Maar we gaan dit jaar nog verhuizen naar een eengezinswoning ♡

    Hoe is het met jullie
    Trotse mama ♡♡

  12. #3582
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Misz_Tanger23 Bekijk reactie
    Ik heb aandachtig deze topic gelezen maar wie heeft dit allemaal gefinancierd? Ik hoor de Koning, Luxury meet and eat.

    Hebben jullie je mannen leeggeknepen ofzo? Want ik gok dat 90 pr van jullie alleen ziana en fotograaf heeft betaald.
    Waarom laten marokkaanse mannen dat gewoon toe?
    Dat zijn gewoon mannen die in drugs dealen joh of in ieder geval het geld niet halal verdienen.

    Denk je echt dat een man die voor zijn geld zweet , ff paar duizenden op een dag aan een feestje gaat uitgeven ? Nooit.
    Trotse mama ♡♡

  13. #3583
    Married ❤️

    Reacties
    3.643
    27-04-2010

    Hoe is het hier bij iedereen? Ik ben alweer een jaar getrouwd maar herken wel veel meiden nog

  14. #3584
    ♥️

    Reacties
    362
    10-02-2014

    Ik ben nu bijna 2 jaar getrouwd , wat gaat de tijd snel, ik vraag me af hoe het met jullie gaat.
    ❤️❤️

  15. #3585
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Lhoub gaat snel he? Nog een paar maanden dan ook hier 2 jaar getrouwd. Bevalt het getrouwden leven?