1. #3556
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    85
    05-09-2014

    Citaat Geplaatst door Fashioniste Bekijk reactie
    Gewoon een pakket van 3 gangen menu, onbeperkt koffie en thee. Koekjes en fruitsmoothies en vooraf 3 soorten hapjes (loempia, mini pizzatje en briwat). Dit is voor 27 pp. Maar heb korting gekregen.
    27 is wel goedkoop en ik neem aan, dat dat de korting is toch?

  2. #3557
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    85
    05-09-2014

    Een vraagje dames, zijn er onderling met partner ook veel irritaties?

  3. #3558
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Irritaties zijn heel normaal. Het is voor beiden erg spannend en veel geregel.
    Zo toen wij bruiloft aan het plannen waren, we konden elkaar niet meer uitstaan. En de bruiloft kwam steeds dichterbij.

    Jullie moeten echt veel geduld met elkaar hebben en laat bepaalde dingen gewoon varen niet aan blijven hangen en geef elkaar genoeg ruimte.....

  4. #3559
    MVC Lid

    Reacties
    6
    21-05-2009

    Salaam Eleikom. Allahiekemel Beghair voor de dames die gaan trouwen. In sha allah zal alles goed gaan. Ik heb een paar vraagjes: Wat vinden jullie van catering zohour? En hebben jullie leuke ideeën voor een gastenboek (een wensen boom met tips voor het huwelijk ofzo?) en hebben jullie voorbeelden van tafelkaarten? Ik zag dat vele hem zelf gemaakt hebben.

    Bedankttt voor de hulp!

  5. #3560
    MVC Lid

    Reacties
    115
    06-02-2015

    Kent iemand leuke plekjes in A'dam West voor een fotoshoot?
    Bruidspaar woont er en zaal ligt er ook.......
    Three sisters..

  6. #3561
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    85
    05-09-2014

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Irritaties zijn heel normaal. Het is voor beiden erg spannend en veel geregel.
    Zo toen wij bruiloft aan het plannen waren, we konden elkaar niet meer uitstaan. En de bruiloft kwam steeds dichterbij.

    Jullie moeten echt veel geduld met elkaar hebben en laat bepaalde dingen gewoon varen niet aan blijven hangen en geef elkaar genoeg ruimte.....
    Ja, ik begin dat nu ook te ervaren !! Maar ja alhamdoelilah , selek weha

  7. #3562
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    85
    05-09-2014

    Alhamdoelilah, ik heb mijn henna lebsa en accessoires daarvan binnen, ben er echt tevreden mee ! !!!

    Nu alleen nog henna set , henna bedankjes en naqasha. Dan is mijn henna dag compleet en dan hup de bruiloft regelen dan.

  8. #3563
    MVC Lid

    Reacties
    149
    02-06-2015

    Citaat Geplaatst door Khaleesi. Bekijk reactie
    Een vraagje dames, zijn er onderling met partner ook veel irritaties?
    Nu de bruiloft steeds dichterbij komt, beginnen door stress de irritaties toe te nemen. zorgt alleen voor nog meer stress


    Ik irriteer me ook echt mateloos aan diensten. Afspraken niet nakomen, niet reageren, niet terug bellen of pas na een paar dagen. Ze beloven van alles maar doen het niet
    Ik ben helemaal klaar met dit bruiloft plannen gedoe en kan niet wachten tot het voorbij is.

  9. #3564
    MVC Lid

    Reacties
    867
    26-12-2009

    Citaat Geplaatst door Bruiloft_bruid Bekijk reactie
    Nu de bruiloft steeds dichterbij komt, beginnen door stress de irritaties toe te nemen. zorgt alleen voor nog meer stress


    Ik irriteer me ook echt mateloos aan diensten. Afspraken niet nakomen, niet reageren, niet terug bellen of pas na een paar dagen. Ze beloven van alles maar doen het niet
    Ik ben helemaal klaar met dit bruiloft plannen gedoe en kan niet wachten tot het voorbij is.
    Hier sluit ik me volledig bij aan.

  10. #3565
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik was ook heel erg bang dat ik voor de gek zal gehouden worden. Maar hamdulillaah alles verliep goed. Enkel had mijn eerste anasheedband twee a drie weken voor mijn huwelijk afgebeld. Waarom? Omdat haar moeder in marokko erg ziek was. Grapjas. Het is toch niet voor niets een band met meerdere personen , die spelen.

    Zo ik ging elke anasheedband af, allemaal bezet op mijn datum. Mijn man hielp met zoeken, vriendin, nicht.
    Totdat ik eentje had gevonden uit België. Jonge vrouwen met prachtige stemmen ma sha Allah. Ik had er iets beters voor gekregen dus.

    Toen ik in dat kamertje zat in de zaal. Ze waren met mij bezig en ik was met de mensen in de zaal bezig haha. Mijn moeder kwam weleens ff kijke nemen. Ik steeds vragen en mama, is de zaal al vol? Zijn alle diensten er?? Hoe verloopt het? Hahaha

    Ik was ook zo bang dat de bruidstaart te laat zou arriveren door de bezorger. Maar hamdulillaah.
    Ik was mijn gastboek vergeten op tafel te zetten helaas.

    Maar weet je zolang het de kleine dingen zijn die je vergeet , is absoluut niet erg.

    Ik was zooooooooo kapot, was blij thuis te zijn.
    Trotse mama ♡♡

  11. #3566
    MVC Lid

    Reacties
    149
    02-06-2015

    Citaat Geplaatst door Fashioniste Bekijk reactie
    Hier sluit ik me volledig bij aan.

    Soms denk ik echt waar ben ik aan begonnen.
    Vooral als die diensten me irriteren , dan heb ik zin om alles af te blazen en met dat geld iets heel leuks voor mezelf te doen

    Ben echt moe en moet nog zoveel kleine dingen ...komt geen einde aan

  12. #3567
    MVC Lid

    Reacties
    149
    02-06-2015

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Ik was ook heel erg bang dat ik voor de gek zal gehouden worden. Maar hamdulillaah alles verliep goed. Enkel had mijn eerste anasheedband twee a drie weken voor mijn huwelijk afgebeld. Waarom? Omdat haar moeder in marokko erg ziek was. Grapjas. Het is toch niet voor niets een band met meerdere personen , die spelen.

    Zo ik ging elke anasheedband af, allemaal bezet op mijn datum. Mijn man hielp met zoeken, vriendin, nicht.
    Totdat ik eentje had gevonden uit België. Jonge vrouwen met prachtige stemmen ma sha Allah. Ik had er iets beters voor gekregen dus.

    Toen ik in dat kamertje zat in de zaal. Ze waren met mij bezig en ik was met de mensen in de zaal bezig haha. Mijn moeder kwam weleens ff kijke nemen. Ik steeds vragen en mama, is de zaal al vol? Zijn alle diensten er?? Hoe verloopt het? Hahaha

    Ik was ook zo bang dat de bruidstaart te laat zou arriveren door de bezorger. Maar hamdulillaah.
    Ik was mijn gastboek vergeten op tafel te zetten helaas.

    Maar weet je zolang het de kleine dingen zijn die je vergeet , is absoluut niet erg.

    Ik was zooooooooo kapot, was blij thuis te zijn.

    Al hamdoulilah dat alles toch is goed gekomen.
    Ben ook bang dat ik die dag zelf nog echt ga stressen , terwijl je er eigenlijk van moet genieten.

  13. #3568
    MVC Lid

    Reacties
    645
    04-12-2013

    Salaaaam ladies! Ondertussen al weer bijna 3 maanden getrouwd alhmdl! Hoe is het met jullie [emoji8]





    Makatib.






  14. #3569
    MVC Lid

    Reacties
    645
    04-12-2013

    Citaat Geplaatst door Liyana__ Bekijk reactie
    Bruidjes die voor het eerst de ramadan met hun echtgenoot meemaken. Hoe bevalt het?
    De ramadan met mijn man en schoonouders was anders. Miste mijn ouders zo erg de eerste 2 weken maar daarna alhmdl!





    Makatib.






  15. #3570
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Amelleke_ Bekijk reactie
    De ramadan met mijn man en schoonouders was anders. Miste mijn ouders zo erg de eerste 2 weken maar daarna alhmdl!
    Ik ook. Ik kon niet wennen.
    Hij had ook hele maand gewerkt. Omdat hij van bedrijf was veranderd en geen vrij kon krijgen omdat hij al vrij had gekregen voor onze bruiloft en huwelijksreis.

    Offerfeest is nu inzicht in sha Allah .

    Jij inmiddels al bijna drie maanden. Ik al bijna 4,5 maand
    Trotse mama ♡♡