1. #3436
    MVC Lid

    Reacties
    867
    26-12-2009

    Citaat Geplaatst door AmourAmourr Bekijk reactie
    heb gister mijn bruidsjurk gepast bij Maziana!!
    Zoooo verliefd en heb er nu al zo veel zin in..
    Heb daar ook mijn bruidsjurk gereserveerd!

  2. #3437
    ♥️

    Reacties
    362
    10-02-2014

    Nog 3 dagen Stress me kapot
    ❤️❤️

  3. #3438
    MVC Lid

    Reacties
    252
    28-10-2014

    Citaat Geplaatst door Fashioniste Bekijk reactie
    Heb daar ook mijn bruidsjurk gereserveerd!
    Jaaa ze heeft prachtige jurken en het is een schat van een vrouw!!
    C'est la vie

  4. #3439
    MVC Lid

    Reacties
    252
    28-10-2014

    Citaat Geplaatst door Lhoub_ Bekijk reactie
    Nog 3 dagen Stress me kapot
    Heeeel veeel plezier lieve meid!! Allahi kemel bighier!
    Chill aan en laat het op je afkomen, geniet van elke seconde want voor je het weet is het voorbij
    C'est la vie

  5. #3440
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Stressen is echt nergens voor nodig. Ik raad je aan om echt te genieten van je dag!! Geniet van alles!
    Trotse mama ♡♡

  6. #3441
    MVC Lid

    Reacties
    645
    04-12-2013

    Nou... dames mijn bruiloft is geweest! Ik ga een mooie verslagje voor jullie typen





    Makatib.






  7. #3442
    MVC Lid

    Reacties
    645
    04-12-2013

    23 mei was het zover!

    05:30 stond ik op, ging ik lekker douchen hadden mijn zus en ik een ontbijt klaar gemaakt voor de visagiste.

    06:30 stond Rokaya samen met haar vriendin Fatima Zohra voor de deur. We hebben lekker een kopje thee gedronken.

    Mijn nichten werden als eerst opgemaakt en ik was nummer 3. Ze deed mijn make-up en ik ging rustig alles klaarmaken voor de khorzja.

    11:30 deed Rokaya mijn bruidsjurk aan en deed Fatima Zohra mijn haren.
    Ik had een klassieke kapsel met van die wave krullen. Ik straalde (al zeg ik het zelf) in een Maziana Bruidsjurk.

    Mijn hele familie was gekomen en alles stond klaar. Mijn zus had een mooie ballonnen boog gemaakt, afzet paaltjes neergezet en een rode loper. Hele buurt stond buiten te kijken.

    om 13:00 uur kwam Dakka Fantasia, stipt op tijd! Ze hebben in de tuin gezeten, om even voor te bereiden.
    om 13:45 waren mijn man, zijn broers, twee van zijn zussen en paar neven gekomen.

    Hij kwam binnen met een prachtige boeket en de Dakka begon te spelen!! Super dakka, echt een aanrader.

    Na half uurtje spelen, liepen we samen naar buiten en ging de Dakka buiten verder.
    De hele familie, en buurt stonden buiten te kijken en aan het genieten. Ze waren aan het dansen en gek doen!!\

    De auto stond klaar en mijn moeder deed mijn selham om.
    Voordat ik de auto instapte, knuffelde ik mijn vader en begon te huilen. Mijn schoonzus veegde mijn tranen weg in de auto en zei alles komt goed schatje van me!!

    De stoet ging van Limburg naar Utrecht. In utrecht stapte ik over in een Porsche panamera bij de neefjes van mijn man.
    We zijn vanuit Overvecht door heel Utrecht gereden en door kanaalstraat. Super toffffff!!!!! 30 auto's reden achter ons.

    Vanuit kanaalstraat reden we naar Doorn. De zaal.

    18:15 kwam ik in de zaal. Diba had me verrast, hij heeft de zaal prachtig gedecoreerd met zalmkleurige tinten en witte bloemstukken.

    Bruidsstyliste Fadoua en haar zusje stonden op me te wachten, wauw wat een aanrader dames.
    Mijn bruidsjurk werd uitgedaan en ze deed mijn eerste lebsa aan. Super mooie kapsel had ze gemaakt en mijn make-up opnieuw gedaan.
    Nou dames, ik zeg jullie eerlijk. Ik zag er goed uit!!!!

    stipt om 20:00 liep ik de zaal in met mijn man. Dj Souhaila is een top dj love her!!!
    Fotograaf habiba filmde alles en maakte van alle mooie momenten foto's.

    Ze was heel ruimdenkend en heel spontaan ook.
    Ik heb veel familiefoto's gemaakt en heb veel gedanst met mijn lieve schoonfamilie en familie.

    om 21:15 ben ik terug gegaan naar de kleedkamer. Daar kreeg ik mijn tweede lebsa aan.
    Deze lebsa stak boven mijn verwachtingen uit. Ze had me nieuwe kapsel gedaan en nieuwe make-up.
    En weer wauwwwwwwwwwwwww bleef maaar naar me zelf kijken hahahhaha!

    22:00 kwam ik naar binnen en heb ik foto's gemaakt. Mijn schoonzusjes, nichtjes en zusjes hadden een jballa act gepland. Ze kwamen dansend binnen vond het super leuk.

    Om 22:30 ben ik bij mijn nichten aangeschoven en we hebben flink gelachen! Selfies gemaakt en gek gedaan.

    Op dat moment werd ook het eten geserveerd. Visbestilla, wauwwwww zoveel vis heb ik nooit gemaakt. Ma sha Allah
    Daarna hadden we kip, en daarna ijs met fruit.

    Na het eten stonden al mijn schoonzussen, mijn tantes, zussen, moeder en schoonmoeder op en gingen ze soort van battelen met bendir op de dansvloer super leuk! Heb daarna veel gedanst met ze!

    om 00:10 ben ik terug gegaan en was het tijd voor mijn bruidsjurk. Fadoua had me alweer overtroffen met een prachtige kapsel, precies mijn wensen en make-up.
    Alle mannen waren op dit moment ook binnen en hebben er een feest van gemaakt!!!!

    om 00:45 liep mijn man samen met zijn ouders op het nummer Omi naar binnen. Zo ma sha Allah moment, ik hoor nog steeds dat iedereen aan het huilen was.

    Daarna liep ik met mijn ouders naar binnen op Maher Zain.

    Na veel gehuil, hebben we veel reggeda opgezet en de hele dansvloer was vol. Heb tot half 3 flink gedanst met de families. Top afsluiter!!!!!

    Daarna 5 boeketten in de lucht gegooid hahahah!

    Top avond was het!!!!!!!! ALHAMDOULILAH





    Makatib.






  8. #3443
    MVC Premium

    Reacties
    250
    12-09-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Mebrouk lieverd !! Wens je alle geluk toe.. je bruiloft is idd heel leuk van wat ik gelezen heb in je verslagje.. ik heb klein vraagje... ik lees dat fadoua je niet heeft opgemaakt voor je khorzja.. doet zij dat niet of heb je daar bewust voor gekozen??

    Never give up on things that make you smile!


    Let op : 2 gebruikers.

  9. #3444
    MVC Lid

    Reacties
    645
    04-12-2013

    Citaat Geplaatst door Berbershartje. Bekijk reactie
    Mebrouk lieverd !! Wens je alle geluk toe.. je bruiloft is idd heel leuk van wat ik gelezen heb in je verslagje.. ik heb klein vraagje... ik lees dat fadoua je niet heeft opgemaakt voor je khorzja.. doet zij dat niet of heb je daar bewust voor gekozen??
    Allah y barfiek lieverd!! Hetzelfde voor jou in sha Allah!
    Super leuk!! Ja we hebben er samen voor gekozen omdat Fadoua dan de hele dag zou moeten reizen .. Vanuit Rotterdam naar Limburg, van Limburg weer naar doorn.. Dus daarom kwam ik ermee en heb ik rokaya ernaast geboekt ze doet khorzj zeker maar ik vond het zelf veels te veel voor haar





    Makatib.






  10. #3445
    MVC Lid

    Reacties
    2.215
    26-04-2011

    Moooooiii maa Shaa Allaah ! En geen verslagje van je hennadag in de zaal?
    Allah ikemel belkhir
    2 gebruikers Tetouane&Targuist Alhamdulilaah 3ala koulli 7aal

  11. #3446
    MVC Lid

    Reacties
    252
    28-10-2014

    Moooi heel leuk amelleke!!
    Allahi kemel bighier!!
    C'est la vie

  12. #3447
    Berkane,

    Reacties
    3.269
    23-04-2011

    Maschaa allah
    Allah ie kamel belghair schat

  13. #3448
    MVC Lid

    Reacties
    645
    04-12-2013

    Allah y barfiekoum schatjes!


    Verslag van henna in de zaal staat er ook al! Paar pagina's terug hihi





    Makatib.






  14. #3449
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    01-02-2011

    Kei leuk verslagje Amal veel geluk en liefde samen! Xx

  15. #3450
    ❤️

    Reacties
    95
    18-04-2015

    Amelleke ik heb jou horen toeteren denk ik dan hahahaha. Ik zag een stoet in ieder geval die dag.