1. #10411
    MVC Lid

    Reacties
    9.579
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door landlady Bekijk reactie
    Ja gezellig is het zeker altijd aankomend weekend kriigen we de hele families op bezoek Inshaallah wou vrijdag vrij nemen om me moeder te helpen met voorbereiden salades alvast maken etc maar no way dat ik hier vrij krijg ben ik bang het is echt druk ben nu nog een uurtje op school daarna meteen door ze zijn al aan het wachten op mij met smart [emoji23] [emoji23]
    Deze week is het erg druk. Mensen proberen nog van alles af te ronden. Misschien kan je halve daje vrijnemen. Ik heb nog 7 dagen maar neem ze mee naar volgend jaar insallaah. Ben gisteren na het eten als een blok in slaap gevallen, soms ben je zo moe van alles. Gelukkig werd ik wel op tijd wakker anders had ik een probleem. Zo overleg..,
    Beproevingen maken je zwak en sterk!

  2. #10412
    MVC Lid

    Reacties
    9.579
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door landlady Bekijk reactie
    En veel plezier ok de bruiloft schat heb ook wel weer zin ineen feeestje voorlopig heb ik Ff niks denk ik
    Heb in december 2 en naar een gesnik niet. In januari weer een... Opeens gaan mensen weer trouwen.
    Beproevingen maken je zwak en sterk!

  3. #10413

  4. #10414
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Volwassenmeid Bekijk reactie
    Haha, doe ik ook vaak. Hele andere dingen en dan snel weer alles wegwerken. Insallaah wordt het vanaf volgende week rustiger!
    insha allah, ik hoef week 52 en 53 maar 4 dagen in totaal te werken... wayow ik kan niet wachten heeeeeeeeerlijk !!!