1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    91
    07-12-2012

    Klopt.. Ik zal het anders verwoorden.. Elke man staat op springen snakt zoiezo naar de vrouw. Zo heeft de profeet vrede zij met hem gezegd dat de grootste beproeving voor de man vrouwen zullen zijn.. De grootste zaak waarde mannen naar snakken zijn vrouwen, zie surah Ali imran, waar Allah de begeerten op somt en hij begint bij vrouwen, de profeet liep langs een groep jongeren en adviseerde hen om te trouwen, omdat hij wist hoe mannen in elkaar zitten en anders te vasten.. Vraag elke geleerde een ware man heeft sterke gevoelens voor de vrouw en snakt ernaar, maar een ware gelovige weet ermee om te gaan en dat is het verschil.. Ga mij nou niet zeggen dat jij nooit de sterke drang naar een vrouw ebt als vrijgezel.. Maar misschien kun je er beter mee omgaan dan anderen ma shaa allah!!

    Daarnaast zeggen de geleerden ook dat profeet Youssef er bijna in was vervallen.. Allah zegt en wij lieten hem een bewijs zien.. Hij zag dus een teken, misschien zag hij de hellevuur en kon daarom zichzelf sterk houden.. Zonder Allah zijn hulp was zelfs profeet Youssef erin vervallen.. Dus wie zijn wij in vergelijking met hem? En natuurlijk zou Youssef er niet in vervallen aangezien hij een profeet is, maar zelfs hij had hulp nodig van Allah.. Dus we moeten zijn hulp vragen..


    Feit blijft dus gewoon een gezonde man heeft een hele hele hele sterke drang naar vrouwen toe en moet daarom vroeg trouwen.. EN wie hier niet mee eens is, discussieer niet met mij maar met geleerden die deze bewijzen aanhalen.. Of je heb sterke drang en lust in vrouwen, of je bent ziek (verkeerde geslacht of wat dan ook)

    De profeet zei dat hij van twee dingen hield, musk (lekkere geurtjes) en vrouwen.. Waarom zei hij dat? Ja ook hij had die menselijke behoefte dus op springen staan is niet erg.. Je zelf behoeden is de techniek en kunst. Middels de hulp van Allah en wees eerlijk.. Het is verdomd moeilijk!! Moge Allah ons helpen en ons snel een goede vrouw geven en man voor de vrouwen!

  2. #17
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door NotOfYours Bekijk reactie
    Klopt.. Ik zal het anders verwoorden.. Elke man staat op springen snakt zoiezo naar de vrouw. Zo heeft de profeet vrede zij met hem gezegd dat de grootste beproeving voor de man vrouwen zullen zijn.. De grootste zaak waarde mannen naar snakken zijn vrouwen, zie surah Ali imran, waar Allah de begeerten op somt en hij begint bij vrouwen, de profeet liep langs een groep jongeren en adviseerde hen om te trouwen, omdat hij wist hoe mannen in elkaar zitten en anders te vasten.. Vraag elke geleerde een ware man heeft sterke gevoelens voor de vrouw en snakt ernaar, maar een ware gelovige weet ermee om te gaan en dat is het verschil.. Ga mij nou niet zeggen dat jij nooit de sterke drang naar een vrouw ebt als vrijgezel.. Maar misschien kun je er beter mee omgaan dan anderen ma shaa allah!!

    Daarnaast zeggen de geleerden ook dat profeet Youssef er bijna in was vervallen.. Allah zegt en wij lieten hem een bewijs zien.. Hij zag dus een teken, misschien zag hij de hellevuur en kon daarom zichzelf sterk houden.. Zonder Allah zijn hulp was zelfs profeet Youssef erin vervallen.. Dus wie zijn wij in vergelijking met hem? En natuurlijk zou Youssef er niet in vervallen aangezien hij een profeet is, maar zelfs hij had hulp nodig van Allah.. Dus we moeten zijn hulp vragen..


    Feit blijft dus gewoon een gezonde man heeft een hele hele hele sterke drang naar vrouwen toe en moet daarom vroeg trouwen.. EN wie hier niet mee eens is, discussieer niet met mij maar met geleerden die deze bewijzen aanhalen.. Of je heb sterke drang en lust in vrouwen, of je bent ziek (verkeerde geslacht of wat dan ook)

    De profeet zei dat hij van twee dingen hield, musk (lekkere geurtjes) en vrouwen.. Waarom zei hij dat? Ja ook hij had die menselijke behoefte dus op springen staan is niet erg.. Je zelf behoeden is de techniek en kunst. Middels de hulp van Allah en wees eerlijk.. Het is verdomd moeilijk!! Moge Allah ons helpen en ons snel een goede vrouw geven en man voor de vrouwen!
    Niemand ontkent dat een mens behoeftes heeft. Iedere mens heeft dat. Wat duidelijk moet zijn is de mate in behoefte. Sommigen worden zwaar beproefd door Allah en staan op knappen, anderen worden niet beproefd en ervaren hun lusten niet zo als een probleem en kunnen er prima mee omgaan. Snappie?


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    91
    07-12-2012

    Ik snap je broer, maar het blijft zo dat in algemeen mannen op springen zijn en zij vrouwen begeren.. Dit is de sterkste lust bij mannen in algemeen.. Snap je? En het is niet 50/50... Maar eerder 9/10 mannen hebben sterke behoeftes in vrouwen en hoe langer je wacht met trouwen hoe zwaarder het wordt. En vrouwen zijn ook mensen met hormonen.. Dus ook zij hebben er last van.. Dus we moeten het elkaar niet kwalijk nemen en Zemmita was gewoon nieuwsgierig. Zie et als een onderzoek hoeveel mensen houden et in de Ramadaan vol? Want als men zelfs 1 maand niet kan volhouden dan zijn we ver heen. Zemmita wilde dit gwn weten, wij gaan altijd uit van het slechte...

    Zemmita, goed van je dat je het een maand vol hield.. Dit moet je opbouwen.. Dus aantal maanden zonder tot je ervan afkomt en wanneer je getrouwd bent leef je erop uit! Dat is onze doel en de moeten we voor een ieder wensen! Dus laten we op een positieve manier elkaar helpen, met afraken gaan we alleen maar negativiteit in. Islam is meer dan bidden bidden en vasten.. Islam is ook op een wijze en juiste manier iemand benaderen om diegene dichterbij Allah te laten komen..

    Laten we dit doen en broer geen aanval.. Wollahi naar niemand toe!


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    261
    19-11-2013

    Wat je niet kent, kun je ook niet missen.

  5. #20
    Chiller

    Reacties
    365
    15-01-2008

    Citaat Geplaatst door Fiteuz Bekijk reactie
    Wat je niet kent, kun je ook niet missen.
    Ik ken jou niet maar ik mis jou wel kan jij mij dat uitleggen ?

  6. #21
    Proud Mommy.

    Reacties
    169
    24-12-2012

    Was wel even wennen de eerste paar daagjes maar gelukkig wel volgehouden


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    91
    07-12-2012

    Ben jij getrouwd als ik vragen mag? En nee ik ga niets beledigends zeggen ofzo.. Is een vraag naar aanleiding van je reactie.. @ Chantal

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    126
    24-01-2013

    Citaat Geplaatst door NotOfYours Bekijk reactie
    Elk man en vrouw staat op springen... Voor degene die niet getrouwd zijn. Hoe lang je baard ook is en hoeveel meter stof je khimAr ook is! Laten we reƫel blijven als je niet op springen staat als niet getrouwde persoon is er zeker iets mis met je!