1. #811
    Verbannen

    Reacties
    1.633
    16-07-2013

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Haha vergeten. Komt er aan. Is kwestie van alleen kopiëren en plakken . Staat op word bestandje


    Ja ook zelf gemaakt
    Mag ik het recept ervan?

  2. #812
    Zijn Bruidje!(L)

    Reacties
    1.569
    10-02-2007

    hihi zie hier veel dingen die je heupjes goed doen laten groeien hahahah

  3. #813
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Juffrouw_Tjee Bekijk reactie
    hihi zie hier veel dingen die je heupjes goed doen laten groeien hahahah
    Haha ewa ja veel cakes enzo indd. Dit is ook geen healthy topic
    Citaat Geplaatst door LovelyWoman22 Bekijk reactie
    Mag ik het recept ervan?
    Staat erbij.
    Happiness is an inside job


  4. #814
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium


    vandaag rijst met kip uit de oven
    Happiness is an inside job


  5. #815
    Carpe Diem

    Reacties
    946
    25-11-2008

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie


    vandaag rijst met kip uit de oven
    Zou je aub mij hier t recept van willen geven als je daar tijd voor hebt natuurlijk ♥

  6. #816
    MVC Lid

    Reacties
    4.267
    13-09-2013

    Citaat Geplaatst door drifa Bekijk reactie
    Zou je aub mij hier t recept van willen geven als je daar tijd voor hebt natuurlijk ♥
    Je moet op de eerste pagina gaan kijken bij de inhoudstafel en op kip met rijst uit de oven klikken, daar heb je 't recept
    Ik hou van mijn 4 schatjes (inclusief mijn ventje)

    LIEVE MAMA, MOGE ALLAH SWT JOU YENNAT AL FIRDOUS SCHENKEN, ALHAHOEMA AMIEN!
    JE BENT VOOR ALTIJD IN MIJN GEDACHTEN!

  7. #817
    Away.

    Reacties
    466
    21-05-2014

    Meisjes, je bent echt top! Allaahumma baarek.

  8. #818
    Allahoema bareek

    Reacties
    5.704
    30-05-2003

    Wat een heerlijkheden
    de kip
    de koekjes

    Ik ben zo benieuwd naar jouw keuken meisjes Ik zie hetzelfde aanrecht als die ik gekozen heb (woningbouw is bezig met renoveren van onze keuken) Ik twijfelde alleen enorm over de keukenkastjes en heb uiteindelijk gekozen voor wit. Heb jij ook witte keukenkastjes erbij?
    06-05-2011
    Hou je aan Allaah en je zal Hem vóór jou vinden, maak jezelf kenbaar bij Allaah in tijden van voorspoed, dan zal Allaah jou kennen in tijden van tegenspoed. En weet dat datgene wat jou ontgaat, niet geschreven stond om jou te treffen, en datgene wat jou treft niet geschreven stond om jou te ontgaan. Weet ook dat de overwinning na het oefenen van geduld komt, en dat de oplossing na het probleem komt, en dat er na moeilijke tijden gemakkelijke tijden komen. (Ahmad Abu Ya'la)

  9. #819
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door drifa Bekijk reactie
    Zou je aub mij hier t recept van willen geven als je daar tijd voor hebt natuurlijk ♥
    Kijk bij de inhoudsopgave meid x
    Citaat Geplaatst door LamyaMarwa Bekijk reactie
    Je moet op de eerste pagina gaan kijken bij de inhoudstafel en op kip met rijst uit de oven klikken, daar heb je 't recept
    Indd dat is het zelfde recept.
    Citaat Geplaatst door Kalamullah Bekijk reactie
    Meisjes, je bent echt top! Allaahumma baarek.
    Shoukran
    Citaat Geplaatst door MocrowGirlBella Bekijk reactie
    Wat een heerlijkheden
    de kip
    de koekjes

    Ik ben zo benieuwd naar jouw keuken meisjes Ik zie hetzelfde aanrecht als die ik gekozen heb (woningbouw is bezig met renoveren van onze keuken) Ik twijfelde alleen enorm over de keukenkastjes en heb uiteindelijk gekozen voor wit. Heb jij ook witte keukenkastjes erbij?
    Dankjewel

    Ja ik heb ook witte keukenkastjes. Maar heb dit niet zelf gekozen het was hier al..
    Vind het opzich wel mooi maar niet iets wat ik gekozen zou hebben.
    We gaan binnenkort toch verhuizen inshaAllah en dan ga ik voor zwarte aanrecht

    Ga je trouwen of ben je al getrouwd?
    Happiness is an inside job


  10. #820
    Allahoema bareek

    Reacties
    5.704
    30-05-2003

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Kijk bij de inhoudsopgave meid x


    Indd dat is het zelfde recept.


    Shoukran


    Dankjewel

    Ja ik heb ook witte keukenkastjes. Maar heb dit niet zelf gekozen het was hier al..
    Vind het opzich wel mooi maar niet iets wat ik gekozen zou hebben.
    We gaan binnenkort toch verhuizen inshaAllah en dan ga ik voor zwarte aanrecht

    Ga je trouwen of ben je al getrouwd?
    Ja haha ben benieuwd hoe het wordt (we zitten nu in een tijdelijke woning). Ik wilde ook het liefst grijs/zwart aanrecht die kon ik ook kiezen, maar wij hebben meer bruin/ beige in huis en het laminaat in de keuken is ook meer bruin dus zou dan alles weer moeten veranderen dacht ik. Ghair Insha Allah verhuizen wij ook ooit.

    Ik ben al getrouwd bijna 4 jaar alweer
    06-05-2011
    Hou je aan Allaah en je zal Hem vóór jou vinden, maak jezelf kenbaar bij Allaah in tijden van voorspoed, dan zal Allaah jou kennen in tijden van tegenspoed. En weet dat datgene wat jou ontgaat, niet geschreven stond om jou te treffen, en datgene wat jou treft niet geschreven stond om jou te ontgaan. Weet ook dat de overwinning na het oefenen van geduld komt, en dat de oplossing na het probleem komt, en dat er na moeilijke tijden gemakkelijke tijden komen. (Ahmad Abu Ya'la)

  11. #821
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MocrowGirlBella Bekijk reactie
    Ja haha ben benieuwd hoe het wordt (we zitten nu in een tijdelijke woning). Ik wilde ook het liefst grijs/zwart aanrecht die kon ik ook kiezen, maar wij hebben meer bruin/ beige in huis en het laminaat in de keuken is ook meer bruin dus zou dan alles weer moeten veranderen dacht ik. Ghair Insha Allah verhuizen wij ook ooit.

    Ik ben al getrouwd bijna 4 jaar alweer

    Wij hebben ook bruin/beige laminaat in de keuken. Door heel het huis eigenlijk. Staat er wel mooi bij in de keuken.
    InshaAllah. Maar ik vind het wel leuke aanrecht hoor. Niet zo standaard ook.

    Haha echt. Tijd gaat snel zeg.
    Happiness is an inside job


  12. #822
    Allahoema bareek

    Reacties
    5.704
    30-05-2003

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Wij hebben ook bruin/beige laminaat in de keuken. Door heel het huis eigenlijk. Staat er wel mooi bij in de keuken.
    InshaAllah. Maar ik vind het wel leuke aanrecht hoor. Niet zo standaard ook.

    Haha echt. Tijd gaat snel zeg.
    Daarom dus dan gaat het mooi staan Insha Allah
    06-05-2011
    Hou je aan Allaah en je zal Hem vóór jou vinden, maak jezelf kenbaar bij Allaah in tijden van voorspoed, dan zal Allaah jou kennen in tijden van tegenspoed. En weet dat datgene wat jou ontgaat, niet geschreven stond om jou te treffen, en datgene wat jou treft niet geschreven stond om jou te ontgaan. Weet ook dat de overwinning na het oefenen van geduld komt, en dat de oplossing na het probleem komt, en dat er na moeilijke tijden gemakkelijke tijden komen. (Ahmad Abu Ya'la)

  13. #823
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium








    -Turkse Pizza

    Deeg voor bodem:

    250 gr bloem
    ½ zakje instant gist (3,5 gr)
    1 theel zout
    75 ml melk
    75 ml water
    15 gr margarine voor op brood
    Gehaktmengsel:
    200 gr lamsgehakt of rundergehakt
    1 paprika
    1 tomaat
    1 rode ui
    Bosje verse peterselie
    1 eetl tomatenpuree
    ½ rode peper
    1 theel paprikapoeder
    1 eetl zonnebloemolie
    50 ml water
    peper en zout
    Topping:
    Tomaten
    Ijsbergsla
    Yoghurt (of knoflooksaus)
    Bereiding

    1. Meng alle ingrediënten voor het deeg door elkaar in een kom. Kneed met het je handen tot een deegbal. Dek de kom af met een stuk plastic of een doek. Laat het deeg 45 min rijzen op kamertemperatuur. Zelf zet ik het altijd in de oven op 30 tot 35 graden.

    2. Maak ondertussen het gehaktmengsel: snijd de tomaat in stukken en doe in een keukenmachine of blender. Verwijder de steel en zaadlijsten van de paprika en rode peper en voeg ook samen met de rode ui in stukjes toe aan de tomaat. Doe het bosje peterselie ook in de keukenmachine. Hak het groentemengsel fijn.

    3.Schep het paprikamengsel door het gehakt. Voeg de tomatenpuree, zonnebloemolie, paprikapoeder, water en peper en zout toe en meng goed door elkaar. Druk het gehakt met een lepel of vork wat fijn zodat er geen grote stukken meer in zitten. Eventjes aanbakken in een droge koekenpan

    4. Verdeel het deeg in 5 bolletjes. Neem een bolletje en dek de rest af. Rol het bolletje heel dun uit op een met bloem bestoven werkvlak. Het beste is om een pizzapan of grillplaat te gebruiken maar deze heb ik helaas niet, daarom bakte ik de pizza’s in een koekenpan. Verhit een koekenpan zonder olie of boter. Leg het uitgerolde deeg in de koekenpan en besmeer de bovenzijde direct met het gehaktmengsel. Dek de pan af met een deksel. Bak de turkse pizza ca 5 min pers stuk, beweeg af en toe even met de pan zodat de pizza niet vast komt te zitten.
    Happiness is an inside job


  14. #824
    MVC Lid

    Reacties
    786
    07-02-2012

    Ziet er heerlijk uit meisjes. Mag ik het recept? Hoeft niet nu gelijk wanneer je tijd hebt.

  15. #825
    MVC Lid

    Reacties
    1.235
    20-10-2014

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    20. Donuts







    Ingrediënten;

    3 eieren
    3 eetlepels boter (Ik heb gewoon Becel gebruikt).
    2 vanillesuiker
    1 blokje gist OF anderhalve lepel gist
    1 theelepel zout
    1 theelepel suiker
    300 ml lauwe melk
    1 kg (ong.) bloem.

    Doe de eieren , boter,vanille suiker, gist en lauwe melk meng alles dan met je handen. Voeg er dan steeds een beetje bloem bij. Het moet een soepele deeg zijn net als brood of zelf iets soepeler, let er wel op niet kneden zoals je brood kneed. Laat dit dan vervolgens 30 tot 45min rusten.. Omdat het zo koud is, heb ik oven voor verwarmd op ong. 30graden en na 10min uitgezet en daar mijn deeg ingezet..

    Strooi beetje meel op je aanrecht en rol je deeg uit, ong. 1cm dikte (heb een theeglas gebruikt voor de rondjes. Voor de kleine rondjes heb ik een dopje van fles drinken gebruikt).
    Ik heb alle donuts op een dienblad/gril van oven gezet zodat ik ze terug in de oven kan schuiven, aangezien de oven nog warm is.. Laat het dan weer 30min rusten..

    Bak je donuts vervolgens in olie, niet al te hoog je vuur zetten anders worden je donuts niet gaar van binnen..
    Ik heb mijn donuts versierd met poedersuiker en chocolade. Laat je donuts eerst afkoelen bestrooi ze dan met poedersuiker en laat chocolade smelten in de magnetron of breek je chocolade in een kommetje en zet dit kommetje in een pannetje met water op laag vuur.. Met de achterkant van de lepel in je kommetje roeren en dan je donuts versieren.
    Meisjes deze wil k morgenocbtend maken inshallah, doe je anderhalf theelepel gist of eetlepel? En kan je boter eerst smelten of moet dat juist niet en kan mengen dmv garde?

    Sorry voor alle vragen