1. #391
    Allahoema bareek

    Reacties
    5.704
    30-05-2003

    Ziet er heerlijk uit allemaal [emoji7] tbarkallah 3liek
    06-05-2011
    Hou je aan Allaah en je zal Hem vóór jou vinden, maak jezelf kenbaar bij Allaah in tijden van voorspoed, dan zal Allaah jou kennen in tijden van tegenspoed. En weet dat datgene wat jou ontgaat, niet geschreven stond om jou te treffen, en datgene wat jou treft niet geschreven stond om jou te ontgaan. Weet ook dat de overwinning na het oefenen van geduld komt, en dat de oplossing na het probleem komt, en dat er na moeilijke tijden gemakkelijke tijden komen. (Ahmad Abu Ya'la)

  2. #392
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-07-2014

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Ow sorry heb ik echt over het hoofd gezien haha

    Maar dit is verse gevulde pasta die je in de winkel kunt halen. ligt in de *****ng. Is gevuld met ricotta en spinazie.
    Dit kook je in water zoals op de verpakking aangeven is.
    Voor de rest 1 halve kipfilet in blokjes gesneden en in klein beetje olie gebakken met zout en peper. Hierbij heb ik een scheutje finessa kookroom van blue band bij gedaan. Even laten pruttelen..En dit over de pasta gedaan zoals je ziet. Meer is niet nodig voor deze pasta omdat het gevulde pasta is.
    Geeft niet, bedankt nog en nu ik sorry voor mijn late reactie. Dacht dat je niet meer zou reageren haha

  3. #393
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Unkown_ Bekijk reactie
    chefkok haha
    Heeeeey das lang geleden Hoe is het?
    Happiness is an inside job


  4. #394
    .SSA.

    Reacties
    5.801
    04-11-2011

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Heeeeey das lang geleden Hoe is het?
    Hi schat. Jaaa we zijn geëmigreerd, ben gelijk ruim een halfjaar nie online geweest ofzo
    Gaat goed met jou ook?
    "A drop in the ocean.."

  5. #395
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Unkown_ Bekijk reactie
    Hi schat. Jaaa we zijn geëmigreerd, ben gelijk ruim een halfjaar nie online geweest ofzo
    Gaat goed met jou ook?
    Ik dacht laatst nog aan je. Geëmigreerd waar heen dan? en hoe bevalt het je?
    Ja gaat ook goed hmdl
    Happiness is an inside job


  6. #396
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Bruidjee2014 Bekijk reactie
    Geeft niet, bedankt nog en nu ik sorry voor mijn late reactie. Dacht dat je niet meer zou reageren haha
    haha is niet erg meid. Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag
    Citaat Geplaatst door MocrowGirlBella Bekijk reactie
    Ziet er heerlijk uit allemaal [emoji7] tbarkallah 3liek
    Dankjewel
    Happiness is an inside job


  7. #397
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-07-2014

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    haha is niet erg meid. Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag
    Is goed, dankjewel. Heb je recept van Chocolade kersen/aardbei taart?

  8. #398
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Bruidjee2014 Bekijk reactie
    Is goed, dankjewel. Heb je recept van Chocolade kersen/aardbei taart?
    Heb ik toevallig vanochtend toegevoegd. Staat bij de inhoudsopgave
    Happiness is an inside job


  9. #399
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    - Lasagne





    Benodigdheden:

    500 gr rundergehakt
    1 paprika kleine blokjes
    1 wortel kleine blokjes
    1 prei in ringen
    champignons
    1 courgette in schijfjes
    zonnebloemolie

    Pakje lasangebladen
    Pakje lasagne saus (honig merk, maar had dit keer AH merk en vond die lekkerder dan honig)
    melk en water
    geraspte kaas

    Kruiden: zout, peper, gemberpoeder, paprikapoeder, 1 eetl Italiaanse kruiden

    Bereiding:

    1.Doe een eetlepel olie in een braadpan. Voeg het gehakt toe, laat het rul bakken. Doe dan de gesneden prei, paprika, wortel en champignons er doorheen. (De courgette snijd je alvast in schijfjes die leg je straks op laagje saus.) Roer dit door elkaar en breng het op smaak met de bovenstaande kruiden°

    2.Voeg vervolgens 500 ml water, 500 ml melk en de Mix voor Lasagnesaus toe. Breng het geheel al roerend aan de kook en laat het ca. 1 minuut zachtjes doorkoken.

    3.Vet de ovenschaal in met een beetje zonnebloemolie.

    4.Bouw de lasagne op door te starten met een laag saus en courgetteplakjes op de bodem van de ovenschaal. Bedek de saus met lasagne bladen. Herhaal dit tot de saus op is. Eindig met een ruime laag saus.

    5.Bestrooi het geheel met kaas. Bak de lasagne in het midden van de oven in ca. 30 minuten gaar. Laat de lasagne ca. 5 minuten staan alvorens deze aan te snijden.
    Happiness is an inside job


  10. #400
    .SSA.

    Reacties
    5.801
    04-11-2011

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Ik dacht laatst nog aan je. Geëmigreerd waar heen dan? en hoe bevalt het je?
    Ja gaat ook goed hmdl
    Ik ook, d8 even kijken hoe het met de meiden hierzo gaat Ben jij dat op je profiel?Ben je een hoofddoek gaan dragen?
    Marokko! nooit gedacht dat we t echt zouden doen. eerst was t wennen, maar nu we er allemaal aan gewend zijn is t echt heerlijk. Alleen maar chillen en genieten van het leven en lekker eten.
    Maar nu ff voor een maandje ongv in NL, ouders opzoeken enz.
    "A drop in the ocean.."

  11. #401
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Unkown_ Bekijk reactie
    Ik ook, d8 even kijken hoe het met de meiden hierzo gaat Ben jij dat op je profiel?Ben je een hoofddoek gaan dragen?
    Marokko! nooit gedacht dat we t echt zouden doen. eerst was t wennen, maar nu we er allemaal aan gewend zijn is t echt heerlijk. Alleen maar chillen en genieten van het leven en lekker eten.
    Maar nu ff voor een maandje ongv in NL, ouders opzoeken enz.
    Haha ja kom wat vaker online jij Ja ik draag het sinds kort ahah. Had je niet echt verwacht he
    Saidia toch of niet? Heerlijk lijkt me maar ook weer eng om echt te emigreren daar heen. Ik heb het vaak wel gezien na een paar weekjesvan daar
    Happiness is an inside job


  12. #402
    .SSA.

    Reacties
    5.801
    04-11-2011

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Haha ja kom wat vaker online jij Ja ik draag het sinds kort ahah. Had je niet echt verwacht he
    Saidia toch of niet? Heerlijk lijkt me maar ook weer eng om echt te emigreren daar heen. Ik heb het vaak wel gezien na een paar weekjesvan daar
    Haha ja gaa k doen. Was afgekickt maar mis t weer hier
    Jawel had het juist wel van je verwacht. Je was sowieso al best veel met t geloof bezig tog ik draag t ook sinds 2maandjes ongv
    Naja Ons huis is in Casa vanwege werk. En regelmatig weekje of 2 in Saidia idd
    "A drop in the ocean.."

  13. #403
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-07-2014

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Heb ik toevallig vanochtend toegevoegd. Staat bij de inhoudsopgave
    Ik heb even gekeken alleen kan het niet vinden (ingrediënten en bereidingswijze). Als ik erop klik krijg ik alleen de foto's ervan.

    Of kijk ik niet goed

  14. #404
    MVC Lid

    Reacties
    786
    07-02-2012

    Lasanga ziet er yummiee uit! Recept pleasee[emoji5]️

  15. #405

    Reacties
    2.424
    02-12-2005

    Shoukran voor je recept meisjes-. Ga het vanavond meteen uitproberen!