1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    49
    07-10-2013

    Wie naait voor zichzelf Abaya's?

    Vertel elkaar hier hoe je het zelf aanpakt Ik wil zelf ook beginnen met naaien en een abaya naaien alleen heb ik geen idee waar ik moet beginnen. Maken jullie de naaipatronen zelf?

  2. #2
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Ik neem een oude abaya als patroon.

  3. #3
    Moslima

    Reacties
    564
    04-01-2006

    Ik lees mee..
    ´Allah swt gaf je een gezicht... en jij geeft jezelf een tweede`

  4. #4
    Away.

    Reacties
    466
    21-05-2014

    Wie naait voor zichzelf Abaya's?

    Ik heb niet zo lang geleden een naaimachine gekocht omdat ik dit zelf ook graag wil leren. Het liefst beginnen met khumoor. Ben alleen nog niet zo handig.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    kwil wel graag naailessen volgen.. kheb wel geen naaimachine. maar zou eerst ooit naailessen willen volgen en vervolgens naaimachine halen.

  6. #6
    CheriemaaNaaister@FB

    Reacties
    400
    31-05-2010

    Ik gebruik geen patroon en ook geen voorbeeld abaya. Als het voor mezelf is, ken ik mijn maat uit m'n hoofd. Als het voor iemand anders is meet ik diegene op en noteer de maten op papier. Daarmee ga ik dan te werk.

    Zijn er meer mensen die zo te werk gaan?
    ''Houd je vast aan eerlijkheid, eerlijkheid leidt naar goedheid & goedheid leidt naar het paradijs''

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    ik neem ook een abaya als voorbeeld.
    dit werkt het fijnste voor mezelf dan

  8. #8

    Reacties
    1.559
    18-09-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door cheriemaa Bekijk reactie
    Ik gebruik geen patroon en ook geen voorbeeld abaya. Als het voor mezelf is, ken ik mijn maat uit m'n hoofd. Als het voor iemand anders is meet ik diegene op en noteer de maten op papier. Daarmee ga ik dan te werk.

    Zijn er meer mensen die zo te werk gaan?
    Ik zou graag deze manier willen leren. momenteel ga ik te werk met patronen of voorbeeldabayas.
    kun je het proberem uit te leggen?
    ♥ You

  9. #9
    CheriemaaNaaister@FB

    Reacties
    400
    31-05-2010

    Citaat Geplaatst door Doukaliaatj_ Bekijk reactie
    Ik zou graag deze manier willen leren. momenteel ga ik te werk met patronen of voorbeeldabayas.
    kun je het proberem uit te leggen?
    Ik kan het proberen.. Ik ga je zometeen pm-en oke
    ''Houd je vast aan eerlijkheid, eerlijkheid leidt naar goedheid & goedheid leidt naar het paradijs''

  10. #10

    Reacties
    1.559
    18-09-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door cheriemaa Bekijk reactie
    Ik kan het proberen.. Ik ga je zometeen pm-en oke
    Dat is lief! Barakallahoe feeki
    ♥ You

  11. #11
    Moslima

    Reacties
    564
    04-01-2006

    Citaat Geplaatst door cheriemaa Bekijk reactie
    Ik kan het proberen.. Ik ga je zometeen pm-en oke
    Kun je mij oko helpen? Barak Allahu fieki :-)
    ´Allah swt gaf je een gezicht... en jij geeft jezelf een tweede`

  12. #12
    CheriemaaNaaister@FB

    Reacties
    400
    31-05-2010

    Citaat Geplaatst door LOUBNA-79 Bekijk reactie
    Kun je mij oko helpen? Barak Allahu fieki :-)
    Is goed meid
    ''Houd je vast aan eerlijkheid, eerlijkheid leidt naar goedheid & goedheid leidt naar het paradijs''

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    6
    09-10-2014

    ik wil het ook graag weten. kan je het hier in deze topic uitleggen. zo hebben er meer dames profijt van. Barakalahoe fik

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.791
    07-04-2004

    Citaat Geplaatst door flower302 Bekijk reactie
    ik wil het ook graag weten. kan je het hier in deze topic uitleggen. zo hebben er meer dames profijt van. Barakalahoe fik
    Ik naai ook aan de hand van een oude abaya die ik uit elkaar heb gehaald voor mezelf.
    Maar ik zou graag jou tips willen weten.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    6.148
    20-11-2004

    Als je een patroon van een tuniek neemt dan kan je het als basis voor je abaya gebruiken.
    "Als ik een Arabische leider was, zou ik nooit een overeenkomst met Israël tekenen. Dat is normaal; we hebben hun land afgenomen. Het is waar dat God het aan ons beloofd heeft, maar waarom zou hen dat interesseren? Onze God is niet de hunne. Er is het anti-semitisme geweest, de Nazi’s, Hitler, Auschwitz, maar was dat hun fout? Zij zien maar één ding: we zijn hier gekomen en we hebben hun land gestolen. Waarom zouden ze dat aanvaarden?" David Ben Gurion, de eerste premier van israel.