1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    13-07-2014

    Verandering in relatie

    Hey dames,

    Ik ben maar even lid geworden om mn verhaaltje ergens kwiijt te kunnen. Ik ben enorm, enorm, enorm verdrietig en kan jullie tips vast wel gebruiken.
    Heb een relatie wat nu serieus begint te worden: trouwen, families etc.
    Alles ging supersupersuper goed, een beetje te goed voor woorden maar hij doet nu al een tijdje afstandelijk en ik weet gewoon niet waarom. Heb laatst duidelijk gevraagd wat er aan de hand is en hij heeft gezegd dat het niet persoonlijk is maar dat hij het druk heeft. Ik respecteer dat. Hij heeft al aangegeven dat hij het druk heeft, dus laat hem zijn gang gaan en vraag niet om meer aandacht, dat kan hij niet erbij hebben dacht ik.

    Nu is het weekend en heb hem niet gesproken. Normaal gesproken zou ik dan aanvallen en drama ervan maken maar dat doe ik dus niet hoe moeilijk het ook is. Tussendoor even bellen of desnoods even appen met slaap lekker of goodmorning is toch niet teveel gevraagd? Ik herken hem niet meer en vind dat te erg..... Is dit een terugtrek-fase? Heeft er iemand ervaring mee?
    Hij was altijd te lief en zorgzaam, dat hij nu niet vraagt wat ik allemaal doe, hoe ik me voel maakt me heel verdrietig...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    95
    26-11-2013

    er is meer aan de hand. te druk is de welbekende smoes van mannen om (even) geen contact te hebben.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.576
    15-12-2012

    De zee kan je niet vertrouwen. Voor je het weet wordt je zo meegetrokken. Niet te vertrouwen dus. Ewa zo ook met mannen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    443
    10-02-2014

    Ok nu deze grap: heeft hij je hand gevraagd?

    Zo niet., dan heb je je tijd goed verspild aan hem
    English please

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    429
    04-09-2010

    Het is Ramadan ga je met nuttige zaken bezig houden. Volgens mij is je vasten niet eens geldig als je haram contact hebt met iemand en allerlei smsjes stuurt Allah oe hallem. Heb ik vaak gehoord. Ik zou zeggen zoek dat eens op en zaken waar je je dien mee verrijkt.