1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    06-01-2003

    Citaat Geplaatst door Independence
    Ik wil er eigenlijk verder niet op ingaan (omdat het me gewoonweg niet interesseert hoe jij thuis erbij loopt), maar ben in een dergelijke bui dat ik dat toch maar wel doe.

    Dus toen jij nog thuis woonde, tutte je jezelf wel eens op en deed iets nieuws aan. Ik vind dat wel raar, want voor wie doe je dat, voor je vader/moeder??
    Ikzelf woon bij me ouders, en heb altijd gewoon gemakkelijke kleren aan. En helemaal onopgemaakt, want thuis wil ik me lekker op me gemak voelen.

    Mocht ik later getrouwd zijn inshaAllah (elmakteb) dan hou ik dat gewoon zo aan. Mijn man moet me nemen om hoe ik ben, ik bedoel hij ziet je zelfs als je net wakker bent. Daar kan geloof ik geen enkele tutactie tegenop.

    Verder no hard feelings....
    Gelijk heb je! Ik ben getrouwt en ik draag gewoon pyama. Kijk het heoft niet lelijk te zijn, maar het zit zo lekker. Mijn man draagt thuis ook wat hem lekker zit. een joggingpak of iets. Waarom ik niet? HIj vind het heel normaal, want beide moeten we gemakkelijk thuis zitten. Huishouden of wat dan ook in een kaftan of iets is echt moeilijk hoor.
    Het is niet zozeer in nood dat men zijn vrienden kent; een echte vriend verheugt zich in je voorspoed[/LIST]

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    4.609
    09-12-2003

    Persoonlijk vind ik het erg overdreven om thuis te gaan lopen met een takshita of kaftan. Het leuke van getrouwd zijn is juist dat je met een persoon bent die je heeft genomen zoals je bent> hoe droog je er ook uitziet. Ik zelf doe gewoon een pyama aan thuis en geen kaftan of iets dergelijks. Je moet je juist lekker op je gemak voelen b ij je man en niet jezelf iedere keer te moeten uitsloven!


    regel nummer 1: Ik heb ALTIJD gelijk, regel nummer 2: ook al heb ik het niet treed regel nummer 1 automatisch in werking.

  3. #33
    ***geland***

    Reacties
    1.977
    12-03-2004

    Citaat Geplaatst door Independence
    Ik wil er eigenlijk verder niet op ingaan (omdat het me gewoonweg niet interesseert hoe jij thuis erbij loopt), maar ben in een dergelijke bui dat ik dat toch maar wel doe.

    Dus toen jij nog thuis woonde, tutte je jezelf wel eens op en deed iets nieuws aan. Ik vind dat wel raar, want voor wie doe je dat, voor je vader/moeder??
    Ikzelf woon bij me ouders, en heb altijd gewoon gemakkelijke kleren aan. En helemaal onopgemaakt, want thuis wil ik me lekker op me gemak voelen.

    Mocht ik later getrouwd zijn inshaAllah (elmakteb) dan hou ik dat gewoon zo aan. Mijn man moet me nemen om hoe ik ben, ik bedoel hij ziet je zelfs als je net wakker bent. Daar kan geloof ik geen enkele tutactie tegenop.

    Verder no hard feelings....
    Als je man je graag ziet met lippenstift en donkere ogen van de Kohl dan zal je dat ook doen en als ie niet graag wil dat je er altijd bij loopt met je pyjama dan zal je dat al helemaal niet meer doen. Je zal zien

    Ik ken zelfs zusters waarvan hun mannen graag hebben dat ze een kaftan dragen met hun gouden riem en al , maar dan wanneer al de shgol is gedaan.

    Dat is pas uitslovend maar iedereen zijn manier

  4. #34
    ***geland***

    Reacties
    1.977
    12-03-2004

    Ik loop er zelf ook niet bij in pyjama, gewoon in mijn dagelijks kleren.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    06-01-2003

    Citaat Geplaatst door Zusterke001
    Als je man je graag ziet met lippenstift en donkere ogen van de Kohl dan zal je dat ook doen en als ie niet graag wil dat je er altijd bij loopt met je pyjama dan zal je dat al helemaal niet meer doen. Je zal zien

    Ik ken zelfs zusters waarvan hun mannen graag hebben dat ze een kaftan dragen met hun gouden riem en al , maar dan wanneer al de shgol is gedaan.

    Dat is pas uitslovend maar iedereen zijn manier

    ik geloof het wel dat zulke mensen bestaan, maar.... je man moet het wel begrijpen als je je anders lekkerde voelt vind ik.
    Tuurlijk maak je wel eens uitzonderingen. maar ook weer niet dagelijks
    Het is niet zozeer in nood dat men zijn vrienden kent; een echte vriend verheugt zich in je voorspoed[/LIST]