1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    380
    25-09-2013

    Rijke jongeman aan de haak slaan.

    Hoe doe ik dat in Marokko? Het is mijn nieuwe carrièreplan geworden. Ik zie veel welgestelde mannen wiens ouders geen gastarbeider hoefde te zijn en die met een zilveren lepel in de mond zijn opgevoed. Maar zelfs de allermooiste en allerslankste dames lijken hun niet te interesseren. Ze zijn arrogant dankzij hun welgestelde bourgeois achtergrond. Maar ik moet mijn slag slaan, ik zal en moet er eentje aan de haak slaan en tegen het einde van de zomer in 1 van zijn villa's vertoeven. Ik heb een plan nodig. Maatje 36 staat op nummer 1 op mijn to do list. Vloeiend Darija spreken op nummer 2. Wat heb ik nog meer nodig om het ultieme masterplan op te stellen? Wees lief en ik nodig je uit op het gigantische event dat mijn bruiloft zal zijn. Ik ga het maken, dames! Geen 9 tot 5 meer voor mij!
    يا حبيبى تعالا الحقنى شوف اللى جرالي من بعدك
    سهرانه من واجبى باناجى خيالك مين قدك
    و انا كاتمة غرامى، و غرامى هالكنى
    و لا عندى لا أب و لا أم و لا عم أشكيلة نار حبك


  2. #2
    ♥Oemie Wa Abie♥

    Reacties
    6.091
    08-03-2008




    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Alhamdullillah


  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    tuurlijk gaan ze chikie naar jou doen a illi

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    89
    13-10-2013

    Ik ga stuk succes

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.508
    13-09-2012

    Gooi je charmes in de strijd *kuch kuch*


    Verstuurd vanaf mijn GT-S7560 met Tapatalk
    Degene Die mij geschapen heeft, Hij leidt mij.
    En Hij is Degene Die mij voedt en Die mij te drinken geeft.
    En wanneer ik ziek ben, is Hij het Die mij geneest.
    Degene Die mij doet sterven en mij vervolgens doet leven.
    En Degene van Wie ik hevig verlang dat Hij mijn zonden zal vergeven op de Dag des Oordeels.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    187
    27-09-2012

    Hahahahahaha, als het lukt, deel dan ff je tips met ons (of met mij alleen *wink* *wink*).

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    904
    05-03-2014

    Fffffffffffffffffffffff

  8. #8
    Tangawiaanse

    Reacties
    521
    01-07-2012

    Hahhaa lachen is dit serieus die leven in wereld van die kent die en zoon lief trouwt met dochte van papa zijn vriend en zo gaat dat door komen geen buitenstaanders in.

  9. #9
    Alhamdoelillah

    Reacties
    142
    12-09-2013

    Wauw subhan Allah, hahahha. Je zou maar echt zo iets doen...
    .قدر الله و ما شاء فعل

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.696
    17-02-2014

    France leren. Je moet minimaal 2 franse woorden in elke zin kunnen zeggen.

  11. #11
    01122011 (L)!

    Reacties
    19.479
    01-09-2005

    Men die denkt dat doodskleden zakken hebben, het worden er steeds meer
    Moge Allah je alle wijsheid schenken en je verblijden met een man die je dichterbij Hem zal brengen en je voor eeuwig gelukkig weet te maken.

    Twéé gebruikers...


  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    meis zulke jongens willen iemand die zichzelf is, denk je dat ze dat niet aanvoelen als je je best doet ik ken er paar maar die heb ik al lang gefriendzoned ik zeg altijd man blijft man kijk naar het uiterlijk en innerlijk en niet naar het status want uiteindelijk zijn we toch allemaal mensen

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    23
    06-02-2015

    Wat een hilarische topic, maar tegelijkertijd ook weer treurig wanneer dit serieus wordt genomen. Allah swt schenkt je rijkdom en hij neemt het weer af. Liefde kun je niet opdringen en liefde voor allah swt is leidend. Allah swt geeft en neemt. Echt treurig om te zien wat mensen wel niet allemaal doen voor geld. Layhfed.

    Moge allah swt jullie leiden inshaa allah.

  14. #14
    We Are Anonymous

    Reacties
    4.854
    16-08-2014

    Te veel gossipgirl kijken echt niet ok voor een niet transit zonder Franse bull op zak

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    Allah geeft je niet watvje wiktbmaar wat goed voor je is......denk daar maar over na.Moge Allah jou een godvrezende man schenken