1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    260
    13-02-2013

    Low Carb - Koohlydraat arm dieet: wie doet mee?

    Ladiesss,

    Voor mij begint de uitdaging vandaag!

    Ik heb al eerder een low carm dieet gedaan en dat ging super goed. Ik deed het wel met een eigen 'touch' dus niet zo streng als moest (ik at gewoon fruit en zuivel). Ik ben toen in ongeveer 1,5 maand ruim 7 kg afgevallen. Het had eraf kunnen blijven, was ik daarna niet als een gek gaan (vr)eten met kerst, nieuwjaar, vakanties. En dan bedoel ik echt (vr)eten: elke avond chips, koekjes, snoep. Zakken vol. Nu ben ik terug bij af.

    Ik wil inshaAllah eind augustus weer helemaal op gewicht zijn! Makkelijk te doen, want ik heb een paar 'spijbeldagen' al ingecalculeerd rondom feestdagen en partijtjes.

    Wie doet er mee ?

    Als je mee doet vermeldt dan je lengte, huidige gewicht, streefgewicht en periode. Ik zal dan elke keer deze post updaten met de nieuwe gegevens!

    De topic is bedoelt om eetdagboeken, weetjes, tips etc te delen!

    Als er niemand meedoet gebruik ik deze topic als mijn persoonlijke dagboek .

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lid: FZ87
    Lengte: 1.74
    Huidig gewicht: 72
    Streefgewicht: 63
    Periode: 19 mei - 31 augustus


    Ik ga ervoor

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    260
    13-02-2013

    Zoveel dames hebben gekeken, niemand doet mee. Jullie gaan jaloers worden op mij hoor

  3. #3
    In Peace

    Reacties
    3.888
    13-08-2010

    wat vermijd je dan juist

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    260
    13-02-2013

    Citaat Geplaatst door Qalitouz Bekijk reactie
    wat vermijd je dan juist
    Eerste twee weken helemaal GEEN: aardappelen, rijst, brood, pasta. Eigenlijk mag je in deze eerste twee weken ook geen fruit, maar dat at ik wel. Zuivel maar 125 gram per dag.

    Na die 2 weken mag je alleen volkorenproducten en dan maar bij 1 maaltijd van de dag. Dus als je 's ochtends brood hebt gegeten wordt je avondeten zonder een van de genoemde producten.

    Verder heel veel water drinken.

    Sowieso geen suikers, frisdanken etc.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    260
    13-02-2013

    Ik ben nog niet begonnen met de twee weken no-carbs. Eerst even rustig op gang komen na maanden snoepen.

    Dag 1 - maandag 19 mei
    Ontbijt: 1 glas lauw water met citroen, paar snoepworteltjes
    Tussendoor: 1 kan koud water met citroenschijfjes en muntbladeren
    Lunch: halve komkommer met citroen en zout, snoepworteltjes
    Tussendoor: 1 kan koud water met citroenschijfjes en muntbladeren
    Diner: een bord met verschillende salades (rode bieten salade, aardappelsalade, komkommer, mais salade met tonijn, radijsjes en gekookte bloemkool) en drie hartige muffins (gemaakt van meel, kaas, noten en spinazie)

    Dag 2 - dinsdag 20 mei
    Ontbijt: glas lauw water met citroen, 1 hartige muffin
    Tussendoor: 1 hartige muffin (jaja, had over van gisteren )
    Lunch: komkommer, radijs en salade van mais met tonijn + 1 bruine boterham
    Tussendoor: halve liter water
    Diner: 1 lemsemmen, aardappelsalade en gerookte zalm
    Tussendoor: 1 appel met kaneel en wat nootjes

    Dag 3 - woensdag 21 mei

    Don't want to talk about it het is helemaal mis gegaan vandaag!