1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    95
    26-08-2014

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Christenen worden door de sayatien voor de gek gehouden door hen te laten geloven dat zij daadwerkelijk duivels kunnen uitdrijven in de naam van afgoderij. Zij aanbidden namelijk de schepping zoals Jezus en Katholieken aanbidden naast Jezus ook Maria.

    Zo heb je ook duidelijke voodoo sekten die ook duivels "uitdrijven" met de meest zieke rituelen, maar drijven ze hen daadwerkelijk uit OF spelen de sayatien een spelletje met deze kuffaar door hen te laten geloven dat zij daadwerkelijk duivels kunnen uitdrijven ZODAT ze blijven op de wegen van Shirk en Kufr?

    Mensen die doden aanbidden, dieren, natuur, Engelen of mensen.. Wat bereiken zij behalve de tevredenheid van de saytaan? Saytaan bespeelt hen door zijn duivelse aanhang te bevelen om hen voor de gek te houden zodat deze mensen standvastiger blijven op Shirk en Kufr door dat ze "wonderen" ervaren in de naam van afgoderij.

    Moge Allaah ons beschermen tegen het vallen in Shirk en Kufr.
    Je zet hier je mede broeders en zusters op een dwaalspoor.
    Tot Maria bidden is vooral iets wat katholieken doen, en het heeft naar mijn mening ook helemaal geen effect. Alleen Jezus bevrijd.
    Ook door middel van gebed zijn er hier, waar ik woon vele wonderlijke dingen gebeurd. Hier waar ik woon word veel alcohol en drugs gebruikt, de juiste manier om hiermee om te gaan is die mensen het evangelie vertellen. Juist omdat zij het nodig hebben, ik zie ook vele mensen hier die de islam aanhangen, ik veroordeel die mensen niet om wie ze zijn, ik heb ze lief, maar wel hun geloof.
    Dat is niet als aanval op jullie bedoeld.
    Kwade machten en krachten bestaat, maar dankzij het bloed van Jezus zijn wij vrij, depressies verslavingen, en nog veel dingen horen geen vat meer op ons te hebben.
    Jammer dat je zo'n verkeer beeld hebt, research doen kan geloof ik niet zoveel kwaad, tenminste als je het op de juiste manier doet.

  2. #17
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door For Bekijk reactie
    Je zet hier je mede broeders en zusters op een dwaalspoor.
    Tot Maria bidden is vooral iets wat katholieken doen, en het heeft naar mijn mening ook helemaal geen effect. Alleen Jezus bevrijd.
    Ook door middel van gebed zijn er hier, waar ik woon vele wonderlijke dingen gebeurd. Hier waar ik woon word veel alcohol en drugs gebruikt, de juiste manier om hiermee om te gaan is die mensen het evangelie vertellen. Juist omdat zij het nodig hebben, ik zie ook vele mensen hier die de islam aanhangen, ik veroordeel die mensen niet om wie ze zijn, ik heb ze lief, maar wel hun geloof.
    Dat is niet als aanval op jullie bedoeld.
    Kwade machten en krachten bestaat, maar dankzij het bloed van Jezus zijn wij vrij, depressies verslavingen, en nog veel dingen horen geen vat meer op ons te hebben.
    Jammer dat je zo'n verkeer beeld hebt, research doen kan geloof ik niet zoveel kwaad, tenminste als je het op de juiste manier doet.
    Ik heb nergens vermeld wat onwaarheden bevat. Jij aanbidt Jezus als God, dit is afgoderij. Katholieke aanbidden naast Jezus ook zijn moeder Maria, dit is ook afgoderij. "Wonderen" komen ook voor bij veelgodenaanbidders zoals hindoes, boedhisten, christenen, voodoo sekten en zelfs bij satanisten. Niks bezonders dus want zelfs al masih ad dajjal (de antichrist) zal ook vele "wonderen" verrichten om mensen te misleiden en uit te nodigen naar het hellevuur.

    Het christendom is een heidense geloof met kannabalisme en mensen offers, beste For. Jullie geloven in het offer van een maagde onschuldige man (Jezus) omwille van de criminelen en jullie geloven in "heilige" rituelen zoals het eten van zijn vlees en het drinken van zijn bloed. Is dit de weg van de profeten of de weg van de satanisten die mensen op offeren en hun bloed drinken en hun vlees eten zoals in hele oude geloven en zelfs in bepaalde vreselijke sekten vandaag?

    Het feit dat God Abraham had tegen gehouden toen hij zijn ZOON wilde op offeren, is duidelijk dat God geen mensen offers wil maar het offeren van dieren zoals een schaap. Wie volgt Abraham op, christenen of moslims? Moslims. Ons zie je geen mensen vlees eten als ritueel noch mensen bloed drinken als ritueel noch onschuldige mensen laten opdraaien voor onze zonden. Het is zoals God in het OT heeft verduidelijkt:

    - De kinderen worden niet aansprakelijk gesteld voor wat hun VADER heeft gedaan, noch worden de vaders aansprakelijk gestelt voor wat hun kinderen hebben gedaan. Degenen die ZONDIGT zal sterven. De kinderen van Adam en Eva kunnen dus nooit opdraaien voor de zonde die Adam en Eva hebben verricht, noch kan Jezus de onschuldige mens worden gekruisigt en gedood en zelfs veranderen in een vloek, OM de zonden van de mensen weg te nemen.

    Verder zegt God in het OT heel duidelijk dat Hij NIET veranderd, Hij is dus nooit in een mens veranderd (incarnatie). God zegt ook heel duidelijk in het OT dat Hij GEEN mens is noch een mensen-ZOON. Het geloof van de christenen is dat GOD is gestorven, maar alle keren dat ik met hen hierin diep ging, zeiden ze: het VLEES is gestorven en niet God. Als de lichaam is gestorven en niet GOD zelf, dan zijn jullie zonden niet vergeven en zijn jullie allemaal verloren. En als God zelf is gestorven dan zou ALLES per direct zijn uitgestorven aangezien Hij Degene is Die alles in leven houdt en draaiend.

    Verder betekent deze erfzonde dat ELKE profeet en uitverkorene van God zoals Abraham, David, Mozes enz IN de Hel werden bestraft aangezien Jezus niet voor hen is gestorven maar pas NA hen. Sommige christenen beweren dat het offer van Jezus (wat een leugen is) beide kanten opging: zowel het heden en de toekomst en het verleden. Dus volgens dit begrip werden ALLE oprechte profeten en uitverkorene en gelovigen bestraft in de Hel TOTDAT Jezus zichzelf had opgeoffert.. Terwijl God in het OT duidelijk vermeld dat degenen die Hem om vergiffenis vragen en Zijn Weg volgen, gered zijn.

    Maar goed, terug naar het feit dat God in het OT duidelijk heeft gezegd dat Hij GEEN mens noch een mensen-ZOON is. Hoevaak wordt Jezus in het NT mensen-zoon genoemt? ruim 80x. God is Jezus niet want God is GEEN mensen-zoon. Verder verduidelijkt God dat Hij geen mens is dat hij LIEGT, noch is Hij een mensen-zoon dat Hij VERGEET.

    Christenen geloven dat Jezus een perfecte (100%) God is en tegelijkertijd een perfecte (100%) mens. Jezus schiet dus niets tekort in zowel het zijn van God als in het zijn van een mens (wat onmogelijk is aangezien iemand niet ALwetend kan zijn en tegelijkertijd ONwetend enz).

    1. Als Jezus een perfecte God is, waarom wist hij de dag van zijn eigen terugkeer niet? Loog hij of was hij het vergeten of was hij simpelweg geen God?

    2, Als Jezus een perfecte God is, waarom vervloekte hij de dadelboom omdat hij geen vruchten droeg? Deed hij alsof hij niet wist waarom de dadelboom in die seizoen geen vruchten gaf of was hij vergeten dat de dadelbomen geen vruchten geven in die seizoen, of was hij simpelweg geen God en dus onwetend?

    3. Als Jezus een perfecte mens is, waar schelde hij en vervloekte hij mensen en vergeleek hij alle niet-israelieten met 'honden' en vervloekte hij zelfs een onschuldige dadelboom die NIETS anders doet dan waarvoor God haar heeft geschapen?

    4. Als Jezus een perfecte mens is, waarom is hij geboren en draagt hij zoals ELKE andere geboren kind de erfzonde en is dus een geboren zondaar?

    5. Als Jezus een perfecte mens is en dus zondevrij (wat niet kan aangezien hij OOK geboren is), waarom wierp hij de eerste steen niet naar die overspelige toen hij zei: laat degene ZONDER zonde, de eerste steen werpen? Hij wierp de eerste steen niet terwijl hij zei dat degene die ZONDER zonde is, de eerste steen moet werpen. Hij is dus niet zondevrij of hij vergat dat hij degene is die zonder zonde is of hij is iemand die ongehoorzaam is aan zichzelf (God) wat dus sowieso een zonde is.

    Ik wil graag met je spreken maar dan prive en graag met bewijzen. In shaa Allaah zul je dan inzien dat het christendom niet hetgeen is wat Jezus heeft geleerd en je zult in shaa Allaah inzien dat de Bijbel vervalst is. Jeremia zegt in hoofdstuk 8 zelf heel duidelijk dat de SCHRIJVERS van de Geschriften, hem hebben vervalst.

    Hopelijk pm je mij voor een goed gesprek en zo niet? Dan eindigt ons gesprek hier en vraag ik Allaah om jouw hart te verruimen voor de authentieke Islaam, de Laatste Testament van de Schepper van de Hemelen en de aarde. Jezus riep namelijk op tot Tawhied (zuivere Monotheisme) en Islaam (Onderwerping aan de Heer der Werelden).

    TS: vergeef mij voor deze off-topic gesprek.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    759
    13-12-2013

    “Houd me niet vast”, zei Jezus. ,,Ik ben nog niet naar de Vader opgestegen. Ga naar mijn broeders, en vertel hun: Ik stijg op naar mijn Vader die ook jullie Vader is, naar mijn God die ook jullie God is.”
    (Johannes 20: 17)

  4. #19
    Belgium

    Reacties
    1.389
    13-09-2009

    13A_bdars heel mooi gezegd

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    95
    26-08-2014

    Je bijbelkennis kan wat beter.
    Heb nu geen tijd om te reageren, moet even weg.
    Maar ik wil het je later wel uitleggen hoor.

  6. #21
    Semen Retention

    Reacties
    1.436
    01-09-2014

    Interessant. Niet gaan pmen. Zoiets moet openlijk zijn.

  7. #22
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    For: Heb een topic geopend waarin jij en ik met elkaar kunnen spreken over het christendom. Ik zie je wel verschijnen.

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5136665

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #23
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011


  9. #24
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011


  10. #25
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011


  11. #26
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011

    Citaat Geplaatst door Maoua Bekijk reactie
    up

    BaarakAllahu feeki lieve sis for the up fisabililah! Ghair insha Allah!

  12. #27
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011

    Citaat Geplaatst door Arab-ELLA Bekijk reactie
    Mensen en djins die voor de Hel zijn geschapen:

    "En voorzeker, Wij hebben velen van de djin`s en de mensen voor de Hel geschapen. Zij bezitten harten waarmee zij niet begrijpen en zij bezitten ogen waarmee zij niet zien en zij bezitten oren waarmee zij niet horen, zij zijn degenen die als het vee zijn! Zij dwalen zelfs nog erger! Zij zijn degenen die de achtelozen zijn!" Q. 7:179 .
    Imaam al-Barbahaaree (rahima-hullaah) mentions:


    The innovators are like scorpions.

    They bury their heads and bodies in the sand and leave their tails out.

    When they get the chance they sting; the same with the innovators who conceal themselves amongst the people, when they are able, they do what they desire!!


    Reported in ((Tabaqaatul-Hanaabilah)) – Volume 2, Page 44 and ((Manhajul-Ahmad))

    Sharhus-Sunnah – Imaam al-Barbahaaree.





    Al Imaam Aboe Hatim Ibn Hibbaan Al bastti (rahimahu Allah) zei:

    De tong van de oprechte zit achter zijn hart. Als hij wil praten, raadpleegt hij zijn hart. Als het in zijn voordeel is dan praat hij en anders niet.

    De onwetende heeft zijn hart aan het uiteinde van zijn tong zitten en alles wat zijn tong passeert spreekt hij uit. En degene die zijn tong niet in bedwang houdt, is niet in staat om zijn Religie te begrijpen! Rawdatoe Al'oqalaa-e wa nuzhatoe Alfodalaa-e (blz 49).





    Wat een enkel woord kan doen:

    Volgens Abu Hurayra [Radhiya Allahu ‘anhu] heeft de Boodschapper van Allah [sallAllahu ‘alayhi wa salam] gezegd:

    “Zeker, de mens zegt een woord dat de volmaakte tevredenheid van Allah waard is, zonder er goed over na te denken en Allah zal hem door dit woord enkele graden hoger brengen. Zeker, de mens zegt een woord dat de woede van Allah de Verhevene veroorzaakt, zonder er goed over na te denken, en hij zal met dit woord in de Hel geworpen worden!”

    [Unaniem overeengekomen, overgeleverd door Al-Bukhari nr. 6478. Muslim nr. 2988. Malik in Al-Muwatta].






    Citaat Geplaatst door Arab-ELLA Bekijk reactie
    Imaam Ahmad rahimuhAllah (d. 241) said;

    “The person of theological rhetoric will never prosper. And never do you see anyone looking into theological rhetoric except that in his heart is a desire for creating mischief!“

    [The above narration is reported Ibn Qudaamah in his Burhaan Fee Bayaanil-Qur'aan].

    [Taken from "Foundations Of The Sunnah" Pp. 16-17].
    .


    .












    .
    .

  13. #28
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011


    Imaam Maalik heeft gezegd: "Kennis is om naar toe te komen, het komt niet naar jou!"



    Al Imaam Aboe Hatim Ibn Hibbaan Al bastti zei:

    De tong van de oprechte zit achter zijn hart. Als hij wil praten, raadpleegt hij zijn hart. Als het in zijn voordeel is dan praat hij en anders niet.

    De onwetende heeft zijn hart aan het uiteinde van zijn tong zitten en alles wat zijn tong passeert spreekt hij uit.. En degene die zijn tong niet in bedwang houdt, is niet in staat om zijn Religie te begrijpen!!!

    Rawdatoe Al'oqalaa-e wa nuzhatoe Alfodalaa-e (blz 49).




    ..











    Video:


    .



    Citaat Geplaatst door Arab-ELLA Bekijk reactie
    Mensen en djins die voor de Hel zijn geschapen:

    "En voorzeker, Wij hebben velen van de djin`s en de mensen voor de Hel geschapen. Zij bezitten harten waarmee zij niet begrijpen en zij bezitten ogen waarmee zij niet zien en zij bezitten oren waarmee zij niet horen, zij zijn degenen die als het vee zijn. Zij dwalen zelfs nog erger! Zij zijn degenen die de achtelozen zijn!" Q. 7:179 .









    .

  14. #29
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011


    Abdullaah Ibnul Mubaarak (rahimahullaah) said:

    ”An action may be small, but it is magnified by the intention (behind it); and it may be that an action is big, but it is made small by the intention (behind it) !”


    [Jaami-ul Uloom wal-hikam: page:16]

    .

  15. #30
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011