1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    467
    03-11-2005

    Mafia Princess


    Proloog:



    Ik voel de hitte afkomstig van het huis tegen me gezicht slaan. Kijk toe hoe de oranje vlammen
    zich uit de ramen strekken en met elke seconden hoger klimmen, net armen die alles wat in hun bereik is hebberig naar zich toe willen trekken om het een dodelijke omhelzing te geven.
    Zoals een ziekte een lichaam opvreet van binnen beginnen de vlammen het huis op te zwelgen.
    Ik krimp in elkaar bij het horen van het geluid van brekend glas, het ruiken van de verstikkende geur van brandende meubels en lichamen. Probeer het geschreeuw gevuld met pijn van de mensen die binnen gevangen zitten buiten te sluiten.
    Mensen van wie ik hou. Mensen die mijn familie naam dragen mijn ouders. Mijn broers, ooms, tantes, neefjes en nichtjes.
    Ik kijk naar hun van pijn en angst verwrongen gezichten terwijl ze proberen de ramen te breken naar buiten te geraken via de twee kamers die nog niet omhelsd waren door de hitte, de smerige zwarte rook en de vlammen.
    De pijn. Het overweldigende gevoel van pijn alsof iemand me hart uit zijn plek aan het rukken is bij het zien van het huis laat me er harder naartoe rennen.
    Terwijl emoties als angst, wanhoop en ongeloof controle over me nemen me opslokten net zoals de vlammen het huis en de mensen van wie ik houdt verzwolg.
    Ik was er bijna nog een paar meter en ik zou bij het huis zijn de deur misschien kunnen openen een raam breken. Als ik voel hoe twee armen me tegenhouden en zich om mijn middel draaien als ijzeren banden terwijl ze me weg trekken.
    Ik schreeuw tegen ze om me los te laten, smeek om mij naar ze toe te laten gaan mij niet zonder ze te laten leven terwijl tranen over me wangen glijden.
    Ik voel hoe een tweede paar armen de eerste helpt om me weg te trekken als ik nog een knal hoor en verslagen in elkaar krimp.
    En voel hoe ze me steeds verder en verder van het huis wegtrekken maar me ogen er als gehypnotiseerd naar blijven staren.
    Terwijl de geluid van een met pijn gevulde jank die een gewond dier gelijkt mijn oren vult en ik me pas minuten later als de ambulancebroeder mij een spuitje in de arm steekt besef dat ik het ben.
    Compleet onder het zweet schrik ik wakker en ga rechtop zitten in me bed terwijl ik trillend om me heen kijk probeer me te oriënteren als ik de slapende gestalte van Dameon in het oog krijg en me ogen trillend met een opgeluchte zucht sluit.
    Het is maar een droom eentje die ik al een tijdje niet meer heb gehad maar aangezien de vierde jaardag van hun dood dichterbij kruipt had ik moet weten dat ze weer zouden opkomen.
    Ik slik en draai me weer op mijn zij schuif mezelf dichter tegen Dameon aan en voel hoe hij zijn armen automatisch in zijn slaap om me heen draait en de rust mijn gespannen lichaam weer betreed voor ik me ogen weer sluit en hoop dat me dromen me niet weer terug naar het verleden zouden leiden.


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Nota:


    Welkom allemaal bij mijn nieuwe/oude verhaal
    Mijn lezers zullen deze verhaal het beste kennen onder de titel "Met geduld komt overwinning"
    Wat mijn tweede verhaal was die ik op Marokko.nl heb geschreven.

    Nu bijna 8 jaar verder en na het verhaal nogmaals gelezen te hebben zo wie het gevoel te hebben dat het beter kan, liet mij eindelijk beslissen het verhaal te herschrijven en in een nieuwe jasje en titel te steken. Zodra ik de herziening af heb zal het de originele versie vervangen, tot dan staat het in een nieuwe topic.
    Ik hoop dat het jullie zal bevallen en er van zullen genieten.

    Ps vergeten jullie alstublieft niet dat dit werk auteursrechtelijk beschermd is.

    Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd,
    opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand
    of openbaar gemaakt worden in enige vorm of op enige
    wijze, hetzij elektronisch, mechanisch of door
    fotokopieën, opname, of op enige andere manier, zonder
    voorafgaande schriftelijke toestemming van mij de
    auteur.

    © Camelia 22 | 2014.

    Dus vraag om toestemming vooraleer het te kopiëren of op een andere forum te plaatsen.
    Kusjes Cami mwuaaaa

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    379
    22-03-2009

    Uppie!
    Ga vlug verder!

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    5.577
    13-05-2007

    Like that.. Veel geluk hierbij, je zal veel geduld moeten hebben met ons als lezeressen nu je twee verhalen schrijft.. Dat is een intense psychische inspanning... Maar omdat je hobby schrijven is zal je ons rijkelijk belonen met vervolgjes en wees gerust ondanks mijn ongeduldige en verslaafde aard zal ik aardig wachten op je vervolgjes Kiss Kiss darling und viel gluck.. Das brauchst du..

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    161
    23-12-2012

    Upaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa PRACHTIG prachtig niewe fan ga verder

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    467
    03-11-2005

    Citaat Geplaatst door radia0101 Bekijk reactie
    Like that.. Veel geluk hierbij, je zal veel geduld moeten hebben met ons als lezeressen nu je twee verhalen schrijft.. Dat is een intense psychische inspanning... Maar omdat je hobby schrijven is zal je ons rijkelijk belonen met vervolgjes en wees gerust ondanks mijn ongeduldige en verslaafde aard zal ik aardig wachten op je vervolgjes Kiss Kiss darling und viel gluck.. Das brauchst du..
    ha, vertel me er wat van gelukkig zet ik die van Ryan er wat later op pas als ik een paar pagina's opgeschreven heb niet dat ik ze moet teleurstellen omdat ze telkens lang moeten wachten voor een vervolg.
    Welkom trouwens terug bij deze verhaal aan jou en de andere maar nu ga ik denk ik slapen aangezien me handen meer dan pijn doen van het schrijven.
    Geloof het of niet ik heb vandaag voor het eerst sinds weken een echte vrije dag gehad en dat houd in ook geen kindjes thuis en ik heb het schrijvend van nieuwe prologen en het einde van Soulless doorbracht
    Verklaar me maar gelijk voor gek aangezien ik lang kan wachten voordat zo een dag als vandaag zich herhaalt
    Kusjes Cami mwuaa

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    5.577
    13-05-2007

    Citaat Geplaatst door camelia22 Bekijk reactie
    ha, vertel me er wat van gelukkig zet ik die van Ryan er wat later op pas als ik een paar pagina's opgeschreven heb niet dat ik ze moet teleurstellen omdat ze telkens lang moeten wachten voor een vervolg.Welkom trouwens terug bij deze verhaal aan jou en de andere maar nu ga ik denk ik slapen aangezien me handen meer dan pijn doen van het schrijven.Geloof het of niet ik heb vandaag voor het eerst sinds weken een echte vrije dag gehad en dat houd in ook geen kindjes thuis en ik heb het schrijvend van nieuwe prologen en het einde van Soulless doorbracht Verklaar me maar gelijk voor gek aangezien ik lang kan wachten voordat zo een dag als vandaag zich herhaalt Kusjes Cami mwuaa
    rust ma goed uit. Je hebt ons verwend vandaag met die laatste vervolgjes en die proloog en deze nieuwe versie van je vorige verhaal.. Slaap wel..

  7. #7
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    76
    10-01-2014

    Jeeej i can't wattt!! Whooopwhooop uppp

  9. #9
    No.

    Reacties
    234
    24-08-2012

    Pffff, ik voel serieus die vlammen!
    Sterk begin. Ik heb " met geduld komt overwinning " niet gelezen, ben drm heel nieuwsgierig naar dit verhaal!
    Vooral omdat ik je vorige verhaal " soulles" heb gelezen, ( wat ik een GEWELDIG verhaal vond. Gelukkig een happy ending, ik was echt bang van niet! ) ben ik heel erg benieuwd!
    Go on, uup!

    A GIRL SHOULD BE TWO THINGS:
    CLASSY AND FABULOUS.


    -COCO CHANEL-

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    153
    20-02-2012

    jippie een nieuw verhaal

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    227
    19-04-2013

    Ik wacht met smart op een vervolg

  12. #12
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    403
    30-04-2011

    Uuup nieuw fannegje

    Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    467
    03-11-2005

    Citaat Geplaatst door euh Bekijk reactie
    Pffff, ik voel serieus die vlammen!
    Sterk begin. Ik heb " met geduld komt overwinning " niet gelezen, ben drm heel nieuwsgierig naar dit verhaal!
    Vooral omdat ik je vorige verhaal " soulles" heb gelezen, ( wat ik een GEWELDIG verhaal vond. Gelukkig een happy ending, ik was echt bang van niet! ) ben ik heel erg benieuwd!
    Go on, uup!
    Dank je wel schat fijn om te horen dat het verhaal je heeft bevallen. En dat je Met geduld komt overwinning niet hebt gelezen is een pro aangezien het totaal anders geschreven zal zijn dus veel plezier en hoop ook dat deze verhaal ook al anders in je smaak zal vallen.
    kusjes Cami


    Citaat Geplaatst door firdaous33 Bekijk reactie
    Upaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa PRACHTIG prachtig niewe fan ga verder
    Citaat Geplaatst door mis_temsaman Bekijk reactie
    Uuup nieuw fannegje
    Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
    Citaat Geplaatst door _Fadoua_ Bekijk reactie
    =
    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Uuupppsssaaa
    Citaat Geplaatst door Marliezz_x3 Bekijk reactie
    Uppie!
    Ga vlug verder!
    Citaat Geplaatst door marocina17 Bekijk reactie
    Uuuuupp
    Citaat Geplaatst door hbiba_biba Bekijk reactie
    Upppii
    Citaat Geplaatst door marmita15 Bekijk reactie
    Upppp
    Citaat Geplaatst door Koningin.H Bekijk reactie
    Upp
    Citaat Geplaatst door noortje1993 Bekijk reactie
    Jeeej i can't wattt!! Whooopwhooop uppp
    Citaat Geplaatst door appeltje77 Bekijk reactie
    jippie een nieuw verhaal
    Citaat Geplaatst door kumu Bekijk reactie
    Ik wacht met smart op een vervolg
    Welkom aan me oude en nieuwe lezers hoop dat ook dit verhaal gezellig zal blijven en gelezen zal worden ook al is het een herschrijving.
    Vervolg komt eraan en een tweede misschien vanavond of vanmiddag inchallah
    Pas op! voor die mensen die de verhaal door mijn avatar vinden deze zal vanaf morgen veranderd worden in het plaatje van dit verhaal. Dus geen blauw meer zoals Kaela haar plekken maar het wordt officieel bloedig rood
    Kusjes Cami xoxoxoxo

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    467
    03-11-2005

    Hoofdstuk 1
    Ervaring is een brutale leraar, maar je leert.
    En mijn god. Hoe je het leert.



    Yasmin sprong zo snel ze kon achteruit bij het horen van een luide getoeter afkomstig van een donkerblauwe auto die nu langs haar heen raasde en haar lichaam nog net niet mee trok.
    Ze voelde haar hart in haar keel kloppen terwijl ze de auto na keek. Haar gedachtes waren zo geoccupeerd door het op tijd thuis geraken dat ze niet gemerkt had dat het stoplicht op rood was gesprongen.
    Ze trok de nek van haar jasje op bij het voelen van de wind die tegen haar huid sloeg.
    Ze herinnerde zich nog dat de T-shirts uit de kasten werden gehaald als de temperaturen in Parijs of Amsterdam rond de vijftien graden schommelden.
    Maar je hoefde maar lang genoeg in Los Angeles te wonen - drie jaar om precies te zijn- of je lichaam acclimatiseert zich zo, dat ze nu zelfs bij zulke milde temperatuurgraden voelde hoe de rillingen hun weg over haar armen naar haar nek zochten.
    Ze wisselde de bruine boodschappen zak van arm en stak bij het stoplicht die op groen sprong de weg snel over.
    Alleen om zuchtend stil te blijven staan als ze haar straat indraait en het groepje van tien man met de bekende zwarte bandana's voor haar deur ziet staan. “Verdomme.” Mompelde ze met gefronste wenkbrauwen terwijl ze haar blik naar haar horloge liet gaan.
    Het was vier uur en over minder dan anderhalf uur zou Patrick thuis komen.
    Ze wist dat ze niet op het strand had moeten blijven dwalen. Dat de jongens uiteindelijk richting de avond als vleermuizen zouden ontwaken en hun plek voor de deur zouden innemen om te werken.
    Maar putain. Ze had gehoopt dat ze op zijn minst tot vijf uur zouden wachten. ze had er namelijk zo naar gesnakt om de zeelucht te ruiken, het geluid van de golven in te nemen, zich terug te verzetten naar de laatste keer dat ze als gezin alleen met haar ouders en broers had doorbracht een dag voor hun... dood.
    Ze haalde diep adem zelfs de gedachte aan het woord zorgde ervoor dat haar hart samen trok.
    Terwijl ze haar ogen sloot en zich probeerde te verzamelen om na te denken.
    Het duurde minder dan drie kwartier om de spaghetti voor te bereiden en het bier in de zak was nog koel genoeg om Patrick tevreden te stellen bij binnenkomst.
    Ze hoopte nu alleen nog dat god haar genadig zou zijn en er voor zou zorgen dat de jongens binnen nu en een half uur weg zouden zijn.
    Of dat de politie hun ballen terug zou hebben gevonden en hier langs zou rijden nadat ze de laatste keer dat ze hier geweest zijn met een wagen vol gaten terug zijn gekeerd naar hun station.
    Maar een ijsblokje in hel had nog een betere kans dan haar om op tijd thuis te geraken.
    Ze voelde haar rechterarm pijnlijk trekken bij de herinnering aan wat haar de laatste keer overkomen was toen Patrick ontevreden over haar was.
    De paars/blauwe striemen afkomstig van zijn riem waren nog altijd niet compleet weg.
    Zuchtend opende ze haar ogen weer en stak de straat over richting de snackbar aan de overkant en van waaruit ze een goede beeld op haar voordeur had.
    Ze wist dat ze hier nog minstens anderhalf uur zou moeten zitten voordat Patrick zou komen en ze samen met hem naar boven kon.
    Ze vreesde nu al de minuten als ze eenmaal binnen in zijn woning zouden zijn.
    En terwijl ze liep voelde ze hun blikken haar volgen en zoals altijd bewogen haar benen sneller als reactie daarop
    .