1. #1546
    MVC Lid

    Reacties
    48
    23-09-2014

    Ik wil ook

  2. #1547
    MVC Lid

    Reacties
    32
    12-11-2009

    mag ik ook de foto´s hihi xx nieuwe fan
    You don’t need a man to know you are beautiful , you are Allah’s creation how beautiful is that ♥

  3. #1548
    MVC Lid

    Reacties
    403
    30-04-2011

    mag ik ook de fotos

  4. #1549
    MVC Lid

    Reacties
    4
    27-03-2011

    Red face

    Mag ook de foto's?

    Love your story!!
    .

  5. #1550
    MVC Lid

    Reacties
    1.301
    16-01-2012

    Na een lange tijd gedanst te hebben stoppen we eindelijk. Ik keek verbaasd om me heen, er waren alleen 5 personen aanwezig inclusief wij twee. De rest bestond uit mijn man en het echtpaar dat de bal heeft gegeven. Dat was niet de enige reden waarom ik verbaasd was, de echtpaar keek tevreden naar ons. Het was alsof ze niet wouden dat we vertrokken.

    “Heeft u het naar u zin gehad Sir?”, hoorde ik gelijk de vrouw vragen. De knappe man naast me knikt en doet zijn hand om mijn middel. “Kunnen wij u nog wat aanbieden?”, vroeg de man. ”Ik wil niets , wil jij wat?”, vroeg hij en keek me aan. Ik keek hem lang aan voordat ik in de gate had dat ie mij bedoelde, “Oo nee ik heb niets nodig”, zei ik.

    Hij nam me mee naar de uitgang en ik hoorde de voetstappen van mijn man achter me. “Sir heeft u mijn vrouw nog nodig?”, hoorde ik mijn man achter me vragen. Ik voelde de knappe mans gezicht verstrakken en zijn grip versterken toen hij de woorden ‘mijn vrouw’ hoorde. De knappe man draaide met mij om en zei, “Ja, morgen kom ik haar ophalen. Vandaag kan ze al haar spullen pakken. Vanaf morgen komt ze bij mij wonen”, zei de man en ik voelde mijn benen verslappen. Ik zou vallen als hij me niet vasthield.

    Ik zag mijn man hem lang aankijken en daarna knikken. Mijn man probeerde mijn hand vast te pakken maar de knappe man hield hem tegen. “Vanaf nu zal je een afstand houden tussen jouw en Camila”, zei hij. Ik had op dat moment flauw kunnen vallen, ik keek naar mijn mans gezicht en wist gelijk dat hij verre van tevreden was. Hij liet het natuurlijk niet zien. “Ja Sir”, zei hij.

    Hij stak zijn hand naar voren en ik keek iedereen verloren aan. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik liep langzaam weg van de grip van de knappe man en deed mijn hand voor mijn mond. Ik zag de blik van mijn man en werd bang. Ik keek gelijk de andere kant op en ik hoorde hem achter me.

    “Ooo en vanaf morgen zal ze uw vrouw niet meer zijn”, zei de knappe man achter ons. Dat was het moment waarop ik echt viel. Ik voelde iemand’s hand op mijn schouder. “Laat los”, hoorde ik de knappe man zeggen. Ik voelde de hand niet meer op mijn schouder maar wel andere armen om mijn middel. Ik rook weer de geur van de knappe man en wist dat hij het was. “Morgen kom ik je ophalen, je komt naar mijn rijk”, zei hij tegen me en terwijl hij die woorden in mijn oren fluisterde had ik alleen maar oog voor de man die ik morgen mijn man niet meer zal noemen. Hij was woedend en ik moest er niet aan denken wat hij thuis met me zou doen.

    De knappe man voelde me trillen en vroeg me wat er was. Dat was wanneer ‘mijn man’ in actie kwam. “Niets, het is het nieuws dat u haar hebt meegedeeld die haar zo van streek heeft gemaakt, ik ben natuurlijk de man waarvan ze houdt en waarvoor ze gekozen heeft”, zei mijn man en ik keek hem met grote ogen aan. De grip van de knappe man versterkte en hij zei, “Als ze op jou gevallen is in een jaar dan zal het mij maar een dag duren om haar te laten vallen voor mij. Ik zei dat ik haar morgen zou ophalen maar ik ben van gedachte verandert. Over een paar uur kom ik haar ophalen”, zei hij tegen mijn man en ik werd misselijk.

    De knappe man stopte me in de koets en mijn man ging tegenover me zitten. “Tot zo”, zei hij in mijn oor en de koets verliet de bestemming van het bal. Ik durfde niet op te kijken naar mijn man. Ik voelde mezelf trillen als ik dacht aan wat er zou gebeuren als we achter gesloten deuren waren. We kwamen aan voor het huis van de McLeod en voordat ik kon uitstappen trok mijn man me hard mee naar binnen. Hij trok me mee de trap op en liep met me naar ‘onze kamer’. Hij trok me hard mee en duwde me op het bed. Ik voelde de tranen vallen. Hij kwam gevaarlijk dichtbij. “Je bent nu vast heel tevreden, hoe dichtbij je stond tegen hem. Je hebt een grap van me gemaakt!!”, schreeuwde hij in mijn gezicht. Ik zag hem de houten stok onder het bed pakken en kroop snel weg van hem. “Ik deed alleen wat u van me opdroeg”, stotterde ik huilend uit. Hij pakte me van mijn haar en ik liet een zachte kreet. “Ik wil je stem niet meer horen”, zei hij tegen me. Hij pakte de stok weer op die hij op het bed had neergelegd. “Nee nee doe het niet, die man zal zien dat u me dit heeft aangedaan”, zei ik uit wanhoop. Hij werd nog kwader en zei, “Ik zal op plekken slaan die hij niet zal zien en als hij erachter komt zal ik je dood worden”, zei hij tegen me en sloeg me hard met de stok op mijn rug. Ik probeerde weg te komen van hem en viel van het bed, hij trapte op mijn buik en bleef maar slaan met de stok…”.

    Ik doe het boek snel dicht en draai mijn gezicht om, ik voel tranen langs mijn wangen glijden. Ik wil snel opstaan en naar de waskamer gaan. Sir Ryan doet snel zijn arm om me heen en doet mijn hoofd op zijn schouder. Mijn vader??? Mijn vader die mijn moeder dit allemaal heeft aangedaan. Ik haat hem!! Ik zei altijd dat mijn situatie op die van mijn moeder leek maar nu kan ik dat niet meer. Zij had het veel zwaarder dan mij, Sir Ryan zou dat nooit doen bij mij of wel? Ik verstrakte, wat als hij hetzelfde met mij zou doen? “Jouw vader is geen man, ik daarentegen zou nooit mijn hand uitsteken naar een vrouw. Jouw vader kon dat niet dat betekent niet dat ik het ook niet kan”, hoor ik naast me en voel me opgelucht na zijn woorden.

  6. #1551
    Queen.

    Reacties
    132
    19-12-2013

    Yeeeyyyy Loveee ittttt!!! Ga zoo door uppaaaaaaaa x
    Be Like a Diamond, Precious & rare not like a stone found everywhere.

  7. #1552
    MVC Lid

    Reacties
    48
    23-09-2014

    Waawiiee Prachtiiggg
    Upppaaa
    Waneeer komt vervolgjeeee
    xx

  8. #1553
    MVC Lid

    Reacties
    1.301
    16-01-2012

    Sinds ik het vervolg heb geplaatst probeer ik de afbeeldingen te sturen, er gaat elke keer wat fout. Als ik de en fout verbeter is er een andere fout en ga zo maar door aan het eind krijg ik te horen dat de maximum aantal maar 5 mag zijn:I ik wil de afbeeldingen sturen maar ik he hulp nodig van vijf mensen, anders kan ik het echt niet. Welke vijf personen willen me helpen? Alvast bedankt en heel erg bedankt voor de lieve reacties

  9. #1554
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Amani ik zou gewoon de foto's in je verhaal plaatsen, zodat iedereen ze kan zien ook toekomstige lezers!
    En de lezers die het niet willen zien kijken er gewoon niet naar simpel.
    Want om naar iedereen via pm te sturen kost je zoveel moeite en tijd en daarom kan je gewoon hierop plaatsen.

    Dat is mij mening en ik denk ook veel handiger.

    X

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  10. #1555
    MVC Lid

    Reacties
    5
    01-10-2014

    Geen foto's in het verhaal plaatsen aub. In een boek staan ook geen afbeeldingen, buiten de kinderboeken natuurlijk.
    Ga gauw verder, ben verslaafd aan uw verhaal!

  11. #1556
    MVC Lid

    Reacties
    18
    02-07-2014

    Up geweldig verhaaaal

  12. #1557
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  13. #1558
    MVC Lid

    Reacties
    47
    18-06-2014

    ik wil je wel helpen.


    Maar kun je dan uitleggen wat ik moet doen
    en hoe ik het moet doen

  14. #1559
    Queen.

    Reacties
    132
    19-12-2013

    Ik wil je ook wel helpen, geen probleem
    Be Like a Diamond, Precious & rare not like a stone found everywhere.

  15. #1560
    MVC Lid

    Reacties
    27
    22-12-2009

    Zou die knappe man ryan's vader zijn hahahaha