1. #16
    Veni Vidi Vici

    Reacties
    2.323
    21-08-2011

    Citaat Geplaatst door advena Bekijk reactie
    Marokko moet frauderende Marokkanen de hand boven het hoofd houden?
    Marokko heeft jaren verstrekking van kadaster gegevens aan Nederland tegen gehouden, zodat Marokkanen de kans hadden om alles op naam van kinderen en familieleden over te zetten.

    Marokko had daar belang bij immers, naar mate hun "onderdanen" minder te besteden hebben naar mate er minder geld naar Marokko zal gaan.

    Echter is het zeer onethisch en zijn wij (Nederlandse belastingbetaler) daar de dupe van.
    Er zijn mensen hier met een bijstand uitkering die in Marokko onroerend goed ter waarde van half miljoen EURO bezitten.
    #soulmate #sapio #optimist
    Procedure Uitvaart en Marokko? (Van mij 2006 = gedateerd)
    Hallo Moderator, als Marokkanen elkaar censureren en het woord ontnemen, hebben ze geen vijanden nodig.
    Serendipiteit​ Lemniscaat

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    892
    24-04-2013

    Citaat Geplaatst door Almagrebi37 Bekijk reactie
    oplossing is gewoon geen la carte Nationale meenemen naar NL daar laten in marokko en hier ook je dubbele nationaliteit opgeven
    dan ben je klaar als Nederlander

    Laat NL het maar uitvechten met de Marokkaanse regering daar !

    En als Marokko dan wel meewerkt dan betekend dat ook meteen einde thuisland Marokko en weet iedereen wat wat Marokkko betekend voor marokkanen in het buitenland !

    Je rotzooi daar verkopen en wegwezen met je geld voordat de koning je verraad aan Europa
    Je hebt veel methodieken om die witte neusjes hun zin niet te geven. We worden toch jaar in en jaar uit gedominiseerd en klein gemaakt door onze Nederlandse 'vriendjes'. Ze hebben veel macht over ons in NL, kunnen ons zwart maken naar lieve lust, grappen en grollen over die Marokkanen tot ze er geen pap van lusten, er op los discrimineren op de Nederlandse arbeidsmarkt, het goed praten bij Pauw & Witteman maar hun bemoeienis en demolisatie stopt aan de Nederlands/Belgisch/Duitse grens. De Marokkaanse overheid zal haar medewerking niet verlenen. Men heeft simpelweg te veel belangen bij een goede relatie met Europese-Marokkanen die elk jaar honderden miljoenen euro's in het laatje brengen. Een theetje, koekje en dan kunnen ze weer met het eerste en beste vliegtuig ophoepelen naar Den Haag waar ze thuis horen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.388
    10-10-2007

    Citaat Geplaatst door advena Bekijk reactie
    Marokko moet frauderende Marokkanen in Nederland de hand boven het hoofd houden?
    Wat is dat toch voor een rare gedachte.
    ja word maar lekker gek

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    892
    24-04-2013

    Citaat Geplaatst door advena Bekijk reactie
    gewoon de wetten zo maken dat als een persoon niet meewerkt er geen uitkeringen worden verstrekt.
    Dat lijkt mij niet zo moeilijk.
    Als iemand ontkend papieren te hebben. Wat dan? Je weet niet waar je over praat meisje. Eén ding is zeker. Je moet nog veel leren en bent nieuw in het wereldje van ouderdomsverzekeringen/rechten als burger in Nederland.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    3.936
    25-02-2014

    geen openheid = geen uitkering
    het leven kan zo simpel zijn

  6. #21
    Qalob inta (L)!

    Reacties
    20.725
    24-04-2004

    Mijn vader had vorige week de brief ontvangen... Heb het gelukkig niet voor hem ingevuld omdat ik niet begreep waarom ze zulke informatie nodig hadden.
    I refuse to judge you based on your sin because it can be wiped out in a flash. I'd rather search for the good you've done and appreciate it - Mufti menk

  7. #22
    Veni Vidi Vici

    Reacties
    2.323
    21-08-2011

    Citaat Geplaatst door advena Bekijk reactie
    gewoon de wetten zo maken dat als een persoon niet meewerkt er geen uitkeringen worden verstrekt.
    Dat lijkt mij niet zo moeilijk.
    PvdA beleidsmakers vinden dat wel moeilijk..... terwijl Aboutaleb als staatssecretaris maatregelen heeft genomen die heel veel Marokkanen dupeerde.

    Hij heeft nabestaanden pensioen beperkt voor jonge vrouwen. Aangezien er o.a. Marokkaanse mannen waren die jonge vrouw importeerde en die dus tientallen jaren na diens dood van onze belastingcenten konden genieten.

    Ik vind dat overheid moreel verplicht is om bij elke cent die ze uit geven zich af te vragen of het noodzakelijk is.
    #soulmate #sapio #optimist
    Procedure Uitvaart en Marokko? (Van mij 2006 = gedateerd)
    Hallo Moderator, als Marokkanen elkaar censureren en het woord ontnemen, hebben ze geen vijanden nodig.
    Serendipiteit​ Lemniscaat

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    892
    24-04-2013

    Citaat Geplaatst door advena Bekijk reactie
    aan aanvullende AOW zitten nu eenmaal eisen om daar recht op te hebben.
    Als uit ondetzoek blijk is van gerede twijfel, aan de eerlijkheid van deze persoon, gewoon het basisbedrag uitkeren waarop ze recht hebben.
    Staaf die gerede twijfel maar eens met deugdelijk bewijs. Volgens mij heb je totaal geen idee van hoe lastig dat kan zijn. Zelfs rechercheurs in dienst bij de sociale dienst en met jaren ervaring krijgen dat heel vaak niet voor elkaar als er een 'vreemd land' in het spel is dat nooit en te nimmer mee zal werken. Die rechercheurs weten alleen hoe het recht werkt in Nederland. Zodra een ander land in het spel is voelen ze zich helemaal naakt omdat ze niet kunnen terugvallen op hun kennis of buitenlandse collega's. Wat dan?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    892
    24-04-2013

    Citaat Geplaatst door sweety_neda Bekijk reactie
    Mijn vader had vorige week de brief ontvangen... Heb het gelukkig niet voor hem ingevuld omdat ik niet begreep waarom ze zulke informatie nodig hadden.
    De Marokkaanse overheid heeft haar mannetjes hier rondlopen. Binnen nu en een paar dagen zijn ze op de hoogte gebracht van de controverse en de nieuw hervonden bemoeienis van de Nederlandse overheid.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    892
    24-04-2013

    Citaat Geplaatst door advena Bekijk reactie
    laat de aanvrager maar aantonen dat die er recht op heeft.
    En bij gerede twijfel gewoon afwijzen.
    Dan lijdt de goede maar onder de kwade.
    Het lijkt mij niet een heel onoverkomelijk punt om dat aan te tonen. We geven alles aan en hebben geen (buitenlands) vastgoed/papieren. Eventueel kan men polshoogte komen nemen van de leefsituatie door tijdens een huisbezoek de woonsituatie van de aanvrager eens goed onder de loep te nemen. Dan is de kous daar snel mee af. Het enige observatievermogen die de Nederlandse overheid heeft is zien en horen. Laat dat nou alleen werken in Nederland maar niet in Marokko. Jij denkt dat de Marokkaanse overheid harde klinkende munt in de vorm van Europese-Marokkanen een haartje krenkt omdat een klein landje essentiële gegevens wil in zien? Hier spelen grote belangen meisje. Belangen waar jij geen kaas van hebt gegeten.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door Poppedop Bekijk reactie
    Ze blijven het proberen
    En uiteindelijk zal het ook lukken. Het is slechts een kwestie van tijd.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    2.278
    20-05-2013

    anonieme SPRL/SARL oprichtten in marokko

    met 0,0 omzet beetje belasting betalen aan de Maroc staat per jaar om ze koest te houden

    en niemand die ooit achterkomt wat jij bezit in marokko

    bij overlijden van de rechtspersoon gewoon andere rechtspersoon op de zetel inschrijven!


    Dit word een nieuwe gat in de markt in marokko , financiele dienstverlening op afstand aan mensen in europa die graag anoniem hun bezit willen beheren !


    Nu Luxemburg en Zwitserland hun bankgeheimen moeten opgeven zal er voor Marokko een interessante markt openen want ook de Rijke zwartgeldspaarders (de autotochtone Europeanen) die moeten ergens hun miljoenen stallen zonder dat de fiscus komt rondneuzen , Marokko is ideaal land daarvoor lekker dichtbij zelfde tijdzone als Europa en binnen 2 uur met vliegtuig zijt Gij daar!


    Als er genoeg mensen zich aandienen wil ik mijzelf wel deze bescheiden rol toeeigenenen om mij medemens in nood te helpen tegen een menselijk tarief natuurlijk


    Marokko gaat het 2de Dubai worden van Afrika !


    Onze hippe koning moet alleen even wat wetjes veranderen namelijk dat er vrije verkeer komt van valuta dus ook euros mogen het land uit !


    Dit is een unieke kans om Marokko beetje economisch te hervormen en aantrekkelijk te maken voor investeerders van overzee en van Europese vasteland!

    De joden zijn nu daar ook neergestreken en doen goede zaken in CasaBlanca met hun innovatieve hightech IT bedrijven !

    Nu wij nog 3 generatie ALLOCHTONEN !


    er zijn genoeg financiele constructies mogelijk om je bezit te verbergen

    het Hollandse koniingshuis doet het ook via allerlei belasting paradijzen

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Almagrebi37 Bekijk reactie
    oplossing is gewoon geen la carte Nationale meenemen naar NL daar laten in marokko en hier ook je dubbele nationaliteit opgeven
    dan ben je klaar als Nederlander

    Laat NL het maar uitvechten met de Marokkaanse regering daar !

    En als Marokko dan wel meewerkt dan betekend dat ook meteen einde thuisland Marokko en weet iedereen wat wat Marokkko betekend voor marokkanen in het buitenland !

    Je rotzooi daar verkopen en wegwezen met je geld voordat de koning je verraad aan Europa
    Je kan je Marokkaanse nationaliteit niet opgeven. Vroeg of laat gaat Marokko meewerken en naait het alle Marokkanen in Nederland.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    98
    10-12-2013

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Je kan je Marokkaanse nationaliteit niet opgeven. Vroeg of laat gaat Marokko meewerken en naait het alle Marokkanen in Nederland.
    Hoezo naaien? Als Nederlander met een uitkering moet je openheid van zaken geven over je bezit. We willen toch allemaal gelijk behandeld worden?

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    Ze moeten dat simpel oplossen: die extra aanvulling krijg je alleen als je dat nummer opgeeft. Niet opgeven is zorgen dat je t niet krijgt.

    Overigens geldt dit voor iedereen dus niet alleen voor Marokkanen... Om één of andere reden zijn wel alleen de Marokkanen er boos over. Bevalt het hier allemaal niet en wordt je hier uitgebuit dan staat de grens wagenwijd open voor mensen die graag terug willen. Ik begrijp die mensen nooit die alleen maar klagen en dan toch maar niet naar dat andere mooie land gaan. Jammer, wordt het hier gezelliger en daar waarschijnlijk ook .


    Sent from my iPhone using Tapatalk