1. #61
    Verbannen

    Reacties
    2.278
    20-05-2013

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    De Marokkaanse nationaliteit kan toch niet worden opgegeven. Dat mag niet van de Marokkaanse overheid. En dan nog. Ook als je alleen de Nederlandse nationaliteit hebt wordt er gekeken naar vermogen in het buitenland. Zoals geld op Zwitserse of Luxemburgse bankrekeningen.

    Alles valt of staat of marokko uitwisseling toestaat van bankgeheimen en kadasterinfo !


    Zwitserland en Luxemburg geven deze priveleges op omdat ze er voordeeltjes van krijgen van de EU!

    Vraag is wat wint marokko derbij als zijn deze priveleges opgeeft ? is er dan vrije handel tussen Marokko en de EU ?

    Ben benieuwd wat de uitslag is indien marokko een derde wereldland blijft en iedereen de kadasterinfo en bankgeheim kan opvragen dan lever ik morgen mijn marokkaanse paspoort in en goodbye marokko als thuisland !

    Turken hun land evolueert tenminste en je kinderen kunnen der werk vinden na hun studie !

    Maar marokko is alleen negatief als referentie
    als je er gaat wonen geen brood te verdienen
    nu moet ik er ook nog mijn bezit gaan verantwoorden , omdat ik jarenlang die derde wereldland heb geholpen.


  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Het zou wat zijn als Marokko alle gegevens door zou sluizen. Dan kunnen ze het geld uit Europa fijn vergeten!! Kunnen ze dat risico nemen?


    Sent from my Range Rover, from outer space

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Volgens mij vragen die geen uitkeringen aan in Nederland.
    Weet je dat zeker?


    Sent from my Range Rover, from outer space

  4. #64
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door YSME Bekijk reactie
    Weet je dat zeker?


    Sent from my Range Rover, from outer space
    Ja!
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    5.163
    22-09-2006

    Citaat Geplaatst door Almagrebi37 Bekijk reactie
    eerst hun hele leven uitgebuit en nu op hun oude dag voor smerige allochtoon uitgemaakt en moeten ze hun hele hebbe en houden verkopen om in dit stinklandje uitkering te krijgen!

    terwijl NL al 50 jaar lang rigoreuze salarisbelastingen hief opdat de hollandse blanke jeugd zonder hinder kon studeren indertijd, de babyboomers die van het geld uitpuilen!

    En gratis studiefinanciering kon vangen en onbeperkt lang studeren en vaak deden ze 3 studies tegelijk en ook nog een uitkering dernaast pakken !
    Doe hard hebben gewerkt hebben een hogere inkomen uit pensioen dan jij uit je werk. Tenzij je werkgever je genaaid heeft en nooit pensioen heeft afgedragen.
    me has spoken


  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Julius Bekijk reactie
    En hoe noem je een Marokkaan die het sociale vangnet in Nederland misbruikt?
    Jij vindt het blijkbaar heerlijk om genaaid te woeden door de staat. Ik zei toch: stront en misbruikers. Walgelijk


    Sent from my Range Rover, from outer space

  7. #67
    Verbannen

    Reacties
    2.274
    25-07-2013

    Citaat Geplaatst door YSME Bekijk reactie
    Jij vindt het blijkbaar heerlijk om genaaid te woeden door de staat. Ik zei toch: stront en misbruikers. Walgelijk
    Sent from my Range Rover, from outer space
    Wie denk jij dat de uitkeringen betaalt? De Staat? Of de belastingbetaler?

    Jij het volledig normaal vindt om fraude te plegen. Sterker nog; mensen die zich wel volgens de regels gedragen noem je stront en misbruikers.. Waar is het fout gegaan met jou?

  8. #68

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    @Batavijf: ja, inderdaad... er is gewoon zelfs een hele alinea niet gequoot omdat die even minder goed uitkwam .

  10. #70
    Verbannen

    Reacties
    2.101
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door Dutchman98 Bekijk reactie
    @Batavijf: ja, inderdaad... er is gewoon zelfs een hele alinea niet gequoot omdat die even minder goed uitkwam .
    Dat gebeurt hier om de haverklap. Anders zit die slachtofferrol namelijk niet meer zo goed!

  11. #71
    verstehen Sie Spaß

    Reacties
    4.574
    07-02-2008

    Citaat Geplaatst door Batavijf Bekijk reactie
    Dat gebeurt hier om de haverklap. Anders zit die slachtofferrol namelijk niet meer zo goed!
    Ze moeten wel anders hebben jij en je maatjes niks meer om over te komen janken je moet ze dankbaar zijn om zo op deze manier inhoud te geven aan jou lege leventje

    Kijk nu kan jij je mooi in de slachtofferrol plaatsen waarin jij je thuis voelt graag gedaan hoor jij ondankbare hond bij wijze van oud nlse spreekwoord dan
    gelieve geen pm's van broeders

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    196
    30-12-2012

    Uhu, ze kunnen natuurlijk niet op de site zetten dat de autochtone Nederlanders helemaal niet op eenzelfde manier gecontroleerd kunnen worden. Want dan zou het discriminatoir beleid op papier staan en makkelijk aan te vallen zijn. Maar vertel mij, wat zouden ze de autochtoon extra moeten vragen? Een lok blond haar mee te sturen?

    Daar waar een Turk of Marokkaan bijvoorbeeld wordt gevraagd om een "extra" BSN-nummer doe ze dat niet bij de autochtonen . Doelgroepenbeleid en helaas loopt dat spaak bij de rechter. Zie de uitspraak van de rechtbank Rotterdam waarin het onderzoeksbureau dat door de WWB was ingeschakeld omrechtmatigonderzoek heeft gedaan in het land van herkomst, aldus de rechter. Yep, bestuursorganen die wetten willen uitvoeren, moeten op z'n minst zichzelf aan de wet houden.

    En niet te vergeten, de tegenstrijdigheid die schuil gaat in het beleid. Ik moet constant Nederlands zijn, Nederlands denken, eten en het liefst voelen. De wereld door een Nederlandse bril bekijken, waarbij alles om de Nederlander zou moeten draaien. En als ik dat dan toch doe, krijg ik weer zo'n carte nationale brief op de mat. Ik was Nederlandse remember .

  13. #73
    MVC Premium

    Reacties
    7.473
    03-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Tja, wie de slachtofferrol past, trekke hem aan.
    Je moet niet alles lezen wat je gelooft. (Loesje)

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    10
    09-04-2014

    Hoe laat wordt die bijeenkomst gehouden. Ik wil er graag bij zijn??

  15. #75
    Arabiafelix

    Reacties
    1.887
    29-05-2008

    Citaat Geplaatst door Almagrebi37 Bekijk reactie
    eerst hun hele leven uitgebuit en nu op hun oude dag voor smerige allochtoon uitgemaakt en moeten ze hun hele hebbe en houden verkopen om in dit stinklandje uitkering te krijgen!

    terwijl NL al 50 jaar lang rigoreuze salarisbelastingen hief opdat de hollandse blanke jeugd zonder hinder kon studeren indertijd, de babyboomers die van het geld uitpuilen!

    En gratis studiefinanciering kon vangen en onbeperkt lang studeren en vaak deden ze 3 studies tegelijk en ook nog een uitkering dernaast pakken !
    Uitgebuit?ik denk eerder anders om ..kom op zeg hele volksstammen zaten na 3 jaar werk in volledige WAO leer een keer hand in eigen boezem te steken maar dat schijnt voor sommige mensen toch moeilijk te zijn